Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Fakaju dolfina, fakaju vejla...
  3. Today
  4. I Sloba Radanović i neka mučenica u Geteborgu deportovani! Neće Evropa naš meki uticaj! :))
  5. bravo! još poneko pa ćemo uspešno da pariramo ovima sa škodama!
  6. Ja sam jedan od retkih ljudi koji je zagovornik za reboot CoD serijala kao što su Modern Warfare i BlackOps. Uživao sam u MW kampanjama i Cold War je bio odličan bez obzira što Mason ovog puta nije znao šta brojevi znače (ako znate, znate). Multiplejer je stagnirao još od COD4: MW (koji je bio vrhunac). Generalno gledano, CoD se standardizovao kao godišnje izdanje recikliranih momenata koje su ovu franšizu progurali, ali Black Ops 7 je potpuni promašaj u svakom vidu i nije mogao da izađe u gorem trenutku (Battlefield 6 samo trlja ruke). Naravno da ću da poredim BF6 i BLOPS7 celu recenziju jer su direktni konkurenti. Ono što sam napisao za BF6 da je slušao publiku i revitalizovao igru ne važi isto za BLOPS7 koji pokušava da na mala vrata provuče nebitne stvari, kao što je ukidanje Skill-based-Match-Making i da to nazove inovacijom i da su „slušali publiku“. Naravno, ništa od ovoga u praksi nije tačno. Ali hajde da krenemo prvo od singlplejera. Radnja je smeštena u 2035. godinu, a vi ste u ulozi Davida Masona, sina čuvenog Aleksa Masona koji ne zna šta brojevi znače. Na početku saznajete da je Raul Menendez, koji je umro u još u BLOPS2, nekako živ. Kako? Ne znam. Verovatno uzima iste suplemente kao Imperator Palpatin u Last Jedi, nekako se vratio. Naravno, postoji jako glupo objašnjenje šta se zapravo desilo ali neću ulaziti u spoilere za slučaj da se neko prevari i zapravo kupi ovu igru posle čitanja recenzije. David i družina onda idu u zadatak da pronađu Menendeza i da spreče njegove planove, bivaju izloženi toksičnim gasom (iza koga stoji tehnološka korporacija, naravno) i onda se bore sa halucinacijama do kraja ove katastrofalno loše kampanje. Nijedan narativni momenat ne mogu da opravdam, sve je glupo i nemaštovito, iako se igra JAKO trudi da vam pokaže kako su pametni i duboki svi momenti tripovanja na pečurkama. Jedina dobra stvar koja je izašla iz ovog narativa je to što možda minimalno objašnjava kako su zombiji došli u CoD franšizu uopšte, što su uradili i u prethodnom BLOPS-u ali znatno bolje. I tako posle tri, četiri sata vrlo tupave kampanje, napokon se završava a ljudi koji su bacili pare verovatno preispituju ovu investiciju i nadaju se da je multiplejer bolji. Mislili ste da je ovde kraj priče od singlplejer delu? Nope. Developeri su došli na sjajnu ideju da cela kampanja bude STRIKTNO co-op i uvek onlajn. Dobro, okej je co-op, ako nemam sa kim da igram onda ću da imam botove koji su saborci, jel tako? Nope. Uvek ćete morati da igrate sa drugim igračima i to znači da nemate pauzu – ako vam štucne ili net ili igra bivate kikovani i morate celu misiju ispočetka (checkpoint ne postoji). Nemojte slučajno da vam neko zazvoni na vrata ili vam se ide u WC ili ne daj bože da imate decu zbog kojih morate da prekinete SINGLPLEJER segment, bićete kikovani zbog neaktivnosti. Battlefield 6 se nije dičio dobrom kampanjom, ali je bila svedena, držala se poente i imala je zabavne momente. Ono što je najbitnije, nije vas frustrirala restrikcijama i glupostima i nije izmišljala načine da vam drži pažnju; BF6 je vojna kampanja i tačka. BLOPS7 kampanja ni u jednom momentu ne zna da li je CoD, da li je DOOM, tutorijal za multiplejer ili samo gomila nabacanih ideja bez ikakvog plana. Au al sam se iznervirao, ali nema veze, tu je multiplejer zar ne? Zar ne? Pa, onako. Generalno, multiplejer se nije mnogo pomerio ni unapred ni unazad. Iako su developeri najavljivali smanjenje agresivnosti SBMM-a, igrači su u praksi prijavljivali da matchmaking i dalje vuče jako po skill-u, što rezultira klasičnim CoD fenomenom: jedna dobra partija, pa jedna „kaznena“. Ukidanjem SBMM nisam osetio da su partije zabavnije, štaviše znojio sam se više nego ranije jer svi pokušavaju da budu John Wick. Balans oružja na launchu je bio u redu, ali nekoliko pušaka i dalje iskače, što je standardno za rane faze svakog CoD-a. Oružja imaju dobar „težinski“ osećaj, recoil je razumljiv, a TTK (time-to-kill) se vraća na malo dužu, taktičkiju stranu u odnosu na neke ranije iteracije. Kretanje je fluidno, ali daleko od ekstremne mobilnosti iz MW2019 ili BO Cold War — pokušali su da pronađu sredinu između taktičkog i arkadnog. I to im kao uspeva, ali ne dovoljno da se izdvoji od prethodnih delova niti da uradi revoluciju i povratak na ono što smo voleli kao što to trenutno radi BF6. Dizajn mapa je raznovrstan, sa kombinacijama klasičnih „triple-lane“ struktura i kompleksnijih vertikalnih zona. Za razliku od Black Ops 6, gde je deo zajednice kritikovao ponavljanje vizuelnih tema, BO7 donosi svežu estetsku mešavinu: urbane zone, polu-distopijske prostore, futurističke objekte i klasične vojne lokacije. Multiplejer uključuje standardne modove (TDM, Domination, Hardpoint), ali i niz specijalnih rotacija koje se menjaju sezonski. Najveća vest je Endgame / Worlds Collide, hibridni veliki mod koji kombinuje elemente Warzone-like sandboxa sa PvE i PvP događajima na većim mapama. U pitanju je pokušaj da Treyarch napravi „uvek živ“ mod bez potrebe za battle royale-om, mada će Warzone i dalje ostati primarni mod kako god okrenete. Na kraju krajeva, multiplejer je najstabilniji deo igre — nije revolucionaran, ali je robustan, zabavan i ima široku ponudu modova. Zombiji se opet vraćaju i dosta pažnje je posvećeno ovom modu iz razloga koji meni nikada nije bio pojmljiv. Nova okruženja, vizuelni identitet i dizajn neprijatelja čine mod modernim, ali i dalje čvrsto zasnovanim na tradiciji BO Zombies iskustava. Community je već otkrio brojne tajne, Dark Ops izazove i skrivene boss borbe, što je dodatno učvrstilo status ovog moda kao najjačeg dela BO7 paketa. Zombies mod jasno pokazuje da je Treyarch najviše pažnje uložio upravo ovde — i to se isplati. Ako volite dugoročne PvE izazove i kooperativnu igru, ovo je mod gde ćete provesti najveći broj sati. BO7 izgleda dobro, kreće se dobro i zvuči odlično. Audiovizuelna prezentacija, posebno u kampanji i Zombies modu, spada među najbolje u CoD franšizi. Animacije oružja, efekti vatre i svetlosti, kao i glasovna gluma, doprinose filmskom osećaju. Igru sam igrao na PS5 i bila je jako stabilna iz moje perspektive, ali čujem da se ljudi malo više muče sa performansama na PC. Generalno, BLOPS7 ne nudi ništa što opravdava cenu, niti biva ozbiljan konkurent za trenutne shootere koji su nam dostupni. BF6 je započeo sezonu svojim sjajnim pristupom a trenutno Arc Raiders vlada extraction žanrom. U ovom sada već moru ponuda, BLOPS7 ničim ne zaslužuje da bude deo konverzacije niti ozbiljan izbor za ovoliki trošak. Ako ste ogromni fan franšize, ova recenzija vas neće ubediti ni u šta, ali ako ste neodlučni, uzmite u obzir da su samo zombi mod i male multiplejer promene jedine dobre stvari iz ovog paketa – ostalo je sve uvreda za igrače. Lenja godišnja iteracija ne zaslužuje vredno zarađene pare. Call of Duty: Black Ops 7 je dostupan za PC, PS4/5, Xbox One/Series X/S Autor: Igor Totić Igru ustupio: Iris Mega Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Ova franšiza nema budućnost: Call of Duty: Black Ops 7 recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
  7. Nije da sam nešto specijalno ljubitelj ovih ličnosti, ali meni nekako deluje suludo da su ih odmah hapsili, u smislu to mi deluje kao neki prekršaj gde bi trebalo da se izda neko upozorenje, eventualno da se naplati neka prekršajna kazna. Deluje mi nelogično da nekoga hapsiš zato što radi bez dozvole, pri čemu nije kao neki migrant koji je došao tu pa bleji 6 meseci, nego očigledno dođu tu, odrade svirku i idu nazad. U smislu čak i da ovi hoće da pobegnu od plaćanja neke kazne ili nečega uvek možeš na granici da ih zaustaviš.
  8. Meni je zanimljivije to sto Aca Lukas bleji u kafani na veceri sa Naserom Oricem.
  9. https://www.blic.rs/zabava/privedena-dzejla-ramovic-u-severnoj-makedoniji/y8sff0w Posle Lukasa, i Džejla pala u Makedoniji zbog rada na crno.
  10. Ipak sam uzeo Hondu Civic sa urednom servisnom knjizicom 😄
  11. da, ostali su manje više jasni 🙂
  12. G!!!

    Witcher 4

    pa jedino ako ce da naprave nekakvu puzzle trilogiju
  13. Ovaj poslednji Predator je-bo-te koliko moze da se usere u film cak i kada si spreman da nesto istolerises ovo je bukvalno kraj, kako smo od svarcijevog predatora dosli da ovog nije ni bitno opet jedino opravdanje moze biti da je film za decu, ali ne i za one koji se tako osecaju 🙂 bukvalno film ide u solidno dobrom smeru (ako zanemarimo postavku da cemo da gledamo predatore kako pricaju i svadjaju se kao nesto) prvih 15 min, i onda... pozvoz.... predator sa emocijama, komedija na svakih 5 min, nekakvi zenski androidi koji dominiraju svojim glasicima znaci ukucajte u chat gpt da izgenerise nesto, i bice 5 puta bolje od ovog... zali boze mastovitosti koja je iskoriscena za onu planetu, i one zivuljke na njoj
  14. Sendler - 11 James - Dastin Rock - Lukas Bušemi - Majk Spejd - Vil Šnajder - Stiv?
  15. Čekajte bre, ali to nije voda nego je rashladna tečnost kao i u svim novijim sistemima hlađenja za kompove na primer. I pošto je potpuno zatvoren sistem, kao i kod AIO kulera za kompove tečnost se ne menja niti dopunjujue, nikad 🙂 I u praksi svi ovi noviji kuleri za kompove traju 5+ godina, tačnije mnogo ćeš pre zameniti ceo komp nego što će kuler da krene da pravi problem. A ovo što kaže Milanče, ako ga baš toliko razjebeš da se toliko ošteti biće oštećeno i sve ostalo, nebitno je... Ono što mene mnogo više brine u celoj ovoj postavci je nešto što niste pominjali - mini ventilator koji se vrti na 24.000 RPM?! Kapiram da mora da postane solidno glasan u nekom momentu, a i tu bih pre jurio krivca za neka sranja, tipa odu neki lageri ili nešto. Ali ok, ovo je telefon pre svega namenjen gejmerima, kapiram da neće toliko da smeta, samo lično ja ne bih uzimao fon sa aktivnim hlađenjem.
  16. Nisam siguran da razumem ni jednu ni drugu stranu previše ovim povodom, jer šta je zapravo AI u razvoju igara tj. kako on to utiče u odnosu na neke prethodne mehanizme razvoja koje smo imali a koji su prilično slični samo ih nismo zvali AI? 🙂 Pre neki dan sam video i novu coca cola praznici stižu reklamu, isto kao "napravljeno sa AI" - dal nekoga stvarno briga dal' je AI ili "obična" animacija, koja opet već jako dugo podrazumeva "magiju" - ne sedi neko i crta frejm po frejm šta se dešava, importuje model pa ga neki tamo program animira tako da se kamion kreće po putu, na primer. Sama naznaka AI je iz najbolje namere verujem nastala, da bi zaštitila ljude od prevara i na primer za social media mi ima smisla kad imaš influencere koji su AI tj. nisu pravi ljudi itd, hajde, to razumem. Ali u igrama, prvo, nemam pojma dal' je to nekome bitno uopšte, ako je igra dobra i zabavna, drugo, gde je tačno linija između AI i "običnog" kodiranja tj. pravljenja u engineu? Unreal već godinama unazad i pre AI hajpa ima stvari koje bi neko mogao nazvati AI-jem. I šta znači "low effort product" - pa cele prošle godine najveće hit igre su bile low effort nevezano za AI, ono stock vizuali, grafike i modeli sklepani u neki survival simulator, ili da li Flappy bird spada u low effort i kako je to relevantno ako je igra zabavna? 🙂
  17. Pa da, zaštičeno je i pričvršćeno svetski to, neće ona niđe (voda, para), osim kod nivoa takvog katastrofalnog oštećenja koje bi rezultovalo probijanjem ekrana ili poklopca + [baterije ili ploče], kad je svakako svejedno :D Veće je pitanje sa vremenom da se to ne sasuši, ispari, ulegne, i počne da pravi probleme sa hlađenjem, ali ne sumnjam da su gušterski overlordi isplanirali i uštelovali i to na optimalno obsolentnih ~23 i po meseca trajanja okvirno ;)
  18. haha, na stranu sve, ali malo me impresionira da u relativno malom pakovanju imaš nekakvu vodu koja tu ide nekako, moram priznati iz ugla napretka tehnologije vrlo impresivno - naravno ako nije neki gimik. deluje doduše kao pakao u slučaju oštećenja, pada telefona itd, ako nije lepo "pričvršćeno" sve i zaštićeno.
  19. čekaj, jel Sendler Mili? :))
  20. Najavljena 6. sezona Stranger Things
  21. A, pa to nije isto, to je NJEGOVA voda! (ekstemno "far fetched" referenca na Čkalju i "aha, to je MOJA struja" scenu, jbg, nemam ništa pametnije :D )
  22. Yesterday
  23. Tim i slični protiv toga što je Valve dodao made with AI tag za igre na Steamu 🙂 I odgovor od jednog od dizajnera iz Valva 🙂
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...