All Activity
- Past hour
-
Aham, s tim sto se baterije tice razlika izmedju Pro i obicne je kod bezicnog punjenja, nesto sitno ali Pro podrzava snazniji punjac. I da, obicna i Pro imaju "reverse wireless" charging dok 9a nema..
-
Znaci 9a ima manje rama nego 9, a Pro ima slabiju bateriju nego 9a, tj istu kao obicna 9ka zanimljivo 🙂
-
Sem razlike u dimenzijama, evo jos nekih koje si spominjao ako sam dobro ispratio (9, 9a i 9 pro): - baterija (4700 mAh, 5100mAh i 4700 mAh). Ovde imas i razliku koliko brzo se puni i sama snaga punjaca - ram memorija (12, 8 i 16GB) - kamera (advanced dual rear system, dual rear system i pro triple rear system)
-
Pa kako da se ne sloze, ipak su bivse stranacke koege 😉
- Today
-
Gradonačelnik je retardiran. Imajući to u vidu, ja mislim apsolutno istu stvar kao i on Ovaj RUR je postao nacionalno blago 🏆
-
Ma nije, neka je Kia fora, jer pizde i u drugim delovima sveta na to u Kia/Huyndai vozilima. S tim da je za neke stvari korisno, tipa ti možeš da odabereš 3 nivoa te speed limit asistencije - 1. nivo je ono što bi meni bilo idealno, u smislu pokazuje ti znak na tabli, ali ništa ne pišti kad prekoračiš, 2. nivo je taj njihov default gde pišti kad prekoračiš i malo nervira, 3. nivo je da ti bukvalno softverski ne daje da voziš preko ograničenja, kao speed limit na starijim kolima koji si ručno morao da podesiš a ovo radi na osnovu prepoznavanja znakova. Praktično ovo što si naveo kao opciju da će uskoro da uvedu u EU 😄 Ali je za neke situacije ok, u smislu ja sam taj nivo 3 koristio u Sloveniji kad sam vozio po nekim selima gde su ograničenja dosta restriktivna a kazne verujem dosta ozbiljne pa nisam hteo da rizikujem. E sad dodatni problem je obeležavanje puteva kod nas - na primer kad se penjem na Most na Adi ka Nbg od Sajma on pokupi znak za ograničenje "5" koji stoji za tramvaje 😄
-
Gradonačelnik je svakako retardiran, pogotovu sa ovom izjavom u ovoj situaciji. Plus ubacuje kružne tokove gde god i treba i ne treba jer je neko u njegovoj administraciji to smislio da je dobro, nevezano od objektivnih okolnosti gde ih postavlja i da li to rešava neki problem. E sad, imajući sve to u vidu ja zapravo mislim da bi kružni tok na toj lokaciji bio relativno solidno rešenje jer bi ubrzao protok saobraćaja, plus na još par lokacija i u Omladinskih brigada i u Jurija Gagarina, pa čak i u Tošinom bunaru, gde ima i prostora i smisla praviti tako nešto. S tim da bi to trebalo naravno uraditi sa nekim planom i strategijom, a ne ovako kako oni sad rade...
-
Najbolje da ukinu skretanja skroz. Pa ako ides sa karaburme a moras da skrenes levo ka Vukovom spomeniku, moras pravo do zemuna, pa tamo kruzni tok, i onda samo pravo
-
A koliko znam Pro i XL imaju valjda Telephoto, dok obican i a model nemaju. Mozda jos neke opcije na kameri, koje koristis jednom u zivotu tipa. Mislim da imaju i razlicit display, ali ja tu ne vidim veliku razliku kao normalan korisnik. Naravno i velicina ekrana se razlikuje. Ali sto kaze absolute, najveca razlika jeste cena, a ako si normalan, ili nesto iznad proseka korisnik, nista vise od obicnog ili a modela ti ne treba, iskreno.
-
Patrolni Sapke ukida skretanje ulevo i uvodi kruzni tok gde god moze https://n1info.rs/vesti/sapic-ukinucemo-skretanja-ulevo/ Moglo je i u Njuz
-
Moguće da su naši automobili za EU tržište/region, pa ne može taj globalni softver, bar ne u zvaničnom servisu :) A to pištanje za prekoračenje brzine mora da bude po nekoj EU regulativi. Čekaj kada uskoro bude obavezno da auto ne reaguje na gas kada hoćeš da ideš preko ograničenja :) ne bi me čudilo.
-
Dispatch predstavlja veoma zanimljiv eksperiment na više nivoa. Developeri koji su nekada radili u Telltale studiju, koji sada čine razvojni tim AdHoc, ponovo pokušavaju da popularizuju njihov poznati stil interaktivnih igara/serija punih bitnih odluka. Pored toga, velika odgovornost je stavljena na strimere i jutjubere da pokažu kakvi su glasovni glumci i poguraju ovaj naslov ne samo sopstvenim prisustvom i brendom, nego i talentom. Igra je podeljena na epizode koje izlaze u parovima svake nedelje (biće ih ukupno osam). U prve dve ćemo videti kako glavni protagonista gubi svoje mecha odelo i kako dobija novi posao kao dispečer za superheroje. Naravno, već tada sam se susreo sa vrlo teškim odlukama, čije posledice ću sigurno osetiti u narednim epizodama. Brilijantan element ovoga je da svaki od likova ima neki svoj cilj i težnju ka nečemu, iako se to ne vidi na prvi pogled. Ovo je definitivno jedan od razloga koji će vas držati zalepljene za ekrane do kraja svake epizode. Za razliku od nekih prethodnih Telltale igara, ovde će se gejmplej vrteti oko dva bitna dela. Prvi deo je naravno onaj kvazi filmski koji ste ranije već mogli da vidite u ovom tipu igara, gde ćete praktično gledati epizodu neke animirane serije. Međutim, svako malo ćete imati priliku da odaberete šta glavni lik kaže ili uradi u odgovoru na druge, a tu su i QTE momenti u kojima ćete morati brzo da pritisnete određene tastere kako biste uspešno završili scenu. Ove opcije, kao i još neke dodatne, mogu biti isključene ako vas QTE smara. Drugi bitan element igre je samo slanje heroja na misije i zadatke. Tu prelazite na fiksni ekran računara za kojim glavni lik radi. Prvi deo gejmpleja se svodi na slanje odgovarajućih heroja na odgovarajući zadatak u skladu sa njihovim sposobnostima, a potom i praćenje progresa u svakoj misiji. I ovde ćete stupiti u konverzacije sa likovima ali tu ne morate ništa da birate, iako mogu da se dese sitne komplikacije koje prelaze u cele animirane scene. Drugi deo gejmpleja je mini-igra hakovanja gde ćete morati da prevezete digitalnog drona do informacija koje su vam potrebne, koje zatim hakujete pritiskanjem određenih strelica. Ceo sistem evocira nostalgičan duh Telltale igara, ali isto tako donosi važan element svakoj misiji – ako heroj ne uspe da reši zadatak, taj isti će se zakomplikovati, dok ćete u suprotnom imati priliku da nastaviti quest line od interesa. Grafički, Dispatch izgleda kao da igrate neku animiranu seriju iz moderne produkcije. Likovi i svet su realistični tako da nema nikakvih karikatura, dok je animacija solidna kako u laganim scenama, tako i u akciji. Doduše kad ste u modu dispečera tu nema mnogo dešavanja osim ikonica koje se pomeraju po ekranu. Soundtrack je odličan i ima par numera poznatih bendova koje lepo zaokružuju određene momente u epizodama. No ono što se zaista pokazalo kao uspešno, jeste glumačka postava koju čine ljudi koji su imali ili minimalno ili nikakvo iskustvo na tom polju. Pored njih naravno imamo već iskusne i vrlo talentovane glasovne glumce među kojima su i neki članovi Critical Role tima. Pre dve epizode su izašle sa veoma nestabilnom optimizacijom, pogotovu za ovakav tip igre. Seckanje tokom interaktivnih sekvenci predstavlja poseban problem, a neki su imali i grafičke bagove koji prikazuju zelene linije po ekranu. No ako čekate da izađu sve epizode pre igranja, postoji šansa da će razvojni tim popraviti sve, ili barem većinu ovih problema. Igrači koji su želeli celu igru odmah pošto je kupe, bili su prilično iznenađeni ovim epizodnim stilom izdavanja (i bili su vrlo glasni po tom pitanju). No to ne mora da znači da je ovaj format loš – neki su jednostavno suviše mladi pa nisu iskusili igre kao što su The Walking Dead ili Wolf Among Us. Dispatch je svakako interesantan eksperiment – da li će razvojni tim u kasnijim igrama izdavati sve epizode odjednom ili će nastaviti da gura ovaj stil? I da li će zadržati nove talente ili će se vratiti isključivo proverenim glasovnim glumcima? Videćemo. Ako vam je nedostajao Telltale stil ili ako želite da podržite ljude koje pratite, obavezno isprobajte Dispatch. Naš utisak o prve dve epizode je veoma pozitivan i svakako ćemo ispratiti igru do kraja pre konačne presude. Autor: Stefan Mitov Radojičić Igru ustupio: ICO Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Prvi utisci: Dispatch appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
-
Za tu vožnju da, ali se vrati odmah za sledeću, a treba tri koraka u meniju uraditi 😞 onda je lakše samo ga iskulirati... A u novijem, ali globalnom software updateu bi trebalo da može da se samo drži mute dugme na volanu par sekundi i da to odradi. S tim da je to neki globalni, a nisam uspeo da uradim taj update, nešto mi je pucao. Tako da se nadam da će uspeti u servisu, svakako mora da ide 😄
-
Ha! U Skodi je maks 4 (moze da se prodje sa 2 ponekad). U Skodi nema opcije dostupne kroz komande. Vrv samo kroz OBD. Inace, posto je tema o kolima i mobilnima, auto mi je bio u servisu (6m star auto je neki miks soma i magarca udario na propisom parking mestu i odnjakao dalje) i dok je bio tamo, prestane da radi 4G veza iz automobila. Ne mogu se dobiti podaci na mobilnom, a i auto prijavljjuje da nema internet veze. Servis mi kaze da se "samo prijavim kao glavni korisnik", naravno da to ne pali. Odem u AutoCacak servis, vozaju me sa terminom, kad - proradi samo posle 10 dana. WTF? Neko je negde zaje -bo-bo-bo, ali eto, bez usluge si koja ti je prodata
-
Nemaš dugme ili u opcijama negde da ugasiš za tu vožnju?
-
Kod mene isto radi na kojoj god brzini, mislim ok nisam probavao preko 150 na primer, ali do toga opušteno. Pri čemu je ovaj moj poprilično smarač s tim ograničenjima brzine gde pišti pet dingova svaki put kad prekoračiš 😄 nadam se da će to uspeti da promene u apdejtu softvera kad ga odvezem na servis pošto mi nešto nije pošlo za rukom da to sam uradim.
-
Kog konkursa? 😄 Nema ovde nikakvog konkursa - suština je da oni angažuju neki fensi šmensi arhitektonski studio da napravi neki koncept pa ljudi kad to vide u vestima budu "a jbg biće ogromna zgrada ovde pored mene ali makar izgleda lepo", a onda kada batko investitor shvati da će to da košta Boga oca i da će da mu to skine marginu za stanove prosto napravi najobičniji stambeni blok. Ok, ovo sa Alta bankom možda bude malo drugačije jer se kao ne pravi za dalju prodaju, ali sam 99% siguran da neće izgledati baš tako kao na renderima. I da se razumemo, ova slika izvedenog stanja za K-Distrikt koju sam okačio je isto render, samo kasniji koji je tipa sa Halo oglasa za prodaju stanova - čak ni to nisu izveli tako, nema recimo zelenih krovova (jer koštaju), što se može videti na satelitskom snimku. To je nešto što su realno verovatno promenili tek u izvođenju.
-
Teško da si ga viđao pošto je prodat ukupno 31 komad 😄 verovatno su nekoj firmi zavaljali koja treba da bude društveno odgovorna zbog nekih korporativnih smernica pa ako u tvom kraju ne živi neko ko je zaposlen tamo nema šanse da ga viđaš. Znam da je recimo ProCredit banka imala neki taj sistem da mora da kupuje elektrifikovana vozila pa je neki komšija koji je radio tamo stalno vozio ili nekog Priusa ili čini mi se neki Huyndai EV. Pritom ovo je klasičan PR tekst, nije nikakva vest, samo što više to tako ni ne obeležavaju 😞
-
https://www.b92.net/automobili/visoki-napon/176422/najprodavaniji-elektricni-automobil-u-srbiji/vest Prema podacima Srpske asocijacije uvoznika vozila o registracijama novih vozila u Srbiji, za prvih devet meseci ove godine model Lynk & Co 02 je najprodavaniji električni automobil. Očekivao sam da će neki VW id biti, ne znam da li sam ovaj 02 vidjao.
-
Могуће да сам и ја навикао па не примећујем. Коме се жури, једноставно га пропустим.
-
u pitanju je takozvani JAK GAS
-
Jeste, evo cak i ja primecujem da mi bas smeta saobracaj kod nas kad dodjem u Srbiju, uzasni su ljudi u saobracaju, bahati, ne jebu zivu silu.
-
zato sto si oguglao. Nije naravno da je svaka voznja pakao i plaky, ali dovoljno su ceste situacije za ta dva meseca kolko sam god u bgd da budem extra pazljiv pa uocavam obilazenja sa desne strane, makazice, i slicno Divljacki se vozi, jebiga
-
ovo za autoput provereno nije tako makar kod mene, radi i na većoj brzini. ovo za stani kreni si u pravu, ali to sam hteo dodatno ispitati jer mi deluje da on tu nešto petlja čak i kad stane, ali nisam siguran pa uzmi sa rezervom.
-
Pa jos kad krenu svi da se ugradjuju, kao za Nacionalni stadion recimo...pa se od 250 miliona stigne do milijardu ocas posla!