Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. primetio još prošle godine, iskreno meni je to simpatično jer kao klinci se zezaju peru šoferke za sladoled, ili ja to tako romantizovano doživljavam 🙂 ako ništa u odnosu na ove tradicionalne perače stakala ne smaraju i ne cimaju da peru nego su u fazonu ako ih ti iscimaš, makar ovo što sam ja primetio. dal' je posledica tiktoka što su to videli negde da je neko savetovao da je super način da zarade koji dinar nemam pojma.
  3. Lucky

    Gaming laptop

    2,5kg je! 🙂 tom nekom analizom sam došao do toga da od ovih nekih valjanih brendova samo Razer ima taj mobilni a kao gaming fazon, što bi bio Razer Blade 14 za 2300 sa 5070, 32gb ram. I to je možda neki kul momenat da kažemo. E sad slične pare je i ovaj gore linkovani, doduše linkovao sam izgleda 64gb a mislio sam na 32gb tako da je nešto skuplji 64 a jefitniji 32 jelda. jer legion i ovaj od 15" i ovaj od 16" su nekako isto teški ?! a manji nemaju.
  4. tiktok izazov? tipuju nesto, snimaju i javljaju? obrnuo se krug i deca su poslako postala kul i oce dzeparac i da se zezaju i ono, boli ih patka 😄 ? po patikama, majicama i sorcevima ne bih rekao da su im pare potrebne.
  5. Zwerko

    Gaming laptop

    Ne znam o kojim tačno parama pričamo ali Razer sa istom grafikom, duplo manje rama i slabijim procesorom je 3 soma... Laki: "Treba mi mali gaming laptop koji će da potera novije naslove u osrednjim podešavanjima"... Uzima 16"/i9/64GB/5070ti/3kg zver :) ovde jedino 5090 da se ubaci grafika pa da bude teoretski najjači laptop na tržištu trenutno...
  6. Mala promena teme - da li ste i vi primetili ogroman porast dece belaca koja pere šoferke na (većim) raskrsnicama u Beogradu? Kako to komentarišete?
  7. Lucky

    Gaming laptop

    Na kraju možda ispadne ovako nešto - https://psref.lenovo.com/Detail/Legion_Pro_7_16IAX10H?M=83F500AAYA pa slobodno dajte komentare 🙂 ne mogu da kažem da mi nije "teško" što za slične pare ima ekvivalent Razer koji je pola kile lakši, ali ajde sad!
  8. Today
  9. ovaj je makar otvoren pa nekako vidiš, ima ono kad kreneš dole od recimo Olimpijske regije pa prema Volosu kad uđeš u onaj autoput što ima ograde i levo i desno i po sredini, sve vreme kao kroz neki tunel da se voziš.
  10. pa znaš kako, koliko god da je autoputa, a niej baš 250 metara, neka bude 200tinak kilometara od bregane do gorice, kupio sam mesečnu vinjetu za sloveniju sad i išao tamo i vamo preko cele slovenije što je samim tim 2 x 30 evra u našem slučaju a u njihovom 1x30 i plus sam prošao malo gore dole po auto putu do par nekih mesta. možemo da ulazimo u tačne kilometraže i razdaljine da li je naš autoput od subotice do preševa duži pa kao toliko i vredi po kilometru ali shvataš poentu a ona nije u tome da merimo tačno u km jer ne pričamo o route66 vs Lihtenštajn. vinjeta za mađarsku osim ako nešto nisu menjali je bila tipa 8 evra 10 dana ili 15 mesec dana. austrija je mislim 10 evra dve nedelje. Godišnja austrijska vinjeta je 90 evra. hrvati deru kao i mi, tako da ne mogu da kažem da smo tu isti "po dobru" možemo samo da konstatujemo da smo isti po tome koliko udaramo po ušima :))
  11. Autoput od Evzonija ka jugu je je oko 20km regularan autoput, sa sva odvojena smera, svaki sa po dve + zaustavna traka, a onda se trake samo stope, bankine nestanu i smerove razdvaja bela linija, opet jedno 30-40km Uz to ni ostali putevi, koji nisu ovaj autoput, nisu u mnogo boljem stanju. Ne pije vodu da nece zbog Makedonije, nego su im svi putevi takvi. I onda world famous ukljucenje u krajnju levu traku drugog autoputa. Jbn Grc
  12. lol kakvi retardi, znači šta, uzmem bez dozvole EPS logo i krenem da prodajem majice fazon, oni umesto da me tuže dođu i isključe mi struju? :DDD bukvalno je taj rad, kakvi teletabisi, i to još sve napismeno ima lik, lepo da ih tuži i uzme neki keš lagano.
  13. a ti inače kad platiš vinjetu a u tranzitu si, odlučiš ipak da se provozaš par dana kroz tu državu uzduž i popreko (za sve pare) pa nastaviš dalje? Hoću reći, aposlutno nismo ništa skuplji od "regiona"; za turke koji samo prolaze u jednom smeru - Slovenija vinjeta 15 evra za 250 metara autoputa, kroz Hrvatsku da prođeš ti je oko 28 evra, tako da ovih naših 30 apsolutno ne odskače.
  14. poskupela bi i ovako kao što i inače poskupljuje svake godine, tako da se tu ništa ne menja. 🙂
  15. možda ovako nešto javno, ovo Grka što ja poznajem kad baš moraju i dalje kažu Skopje 🙂 skroz si u pravu za sve što kažeš, ali nekako izgleda da u praksi to nije baš tako nemam pojma, prvo stvarno nema toliko kamiona kad se ti tu muvaš oko granice, u poređenju sa Horgošem i to sve, a drugo oni iz atine da zapiče kolima treba im 6 sati da dođu do makedonije 🙂 pa onda još 2 da prođu makedoniju pa su tek stigli do nas 🙂 znam dosta grka nekih i kad god ih pitam gde idu manje-više svi idu ili avionom do zapadne Evrope ili neka Italija, a naravno ogromna većina se mota po Grčkoj, 'fala bogu pa imaju gde da idu mogu svake godine novo ostrvo pa da ih ne posete sve do penzije 🙂 Daleko od toga da nije bitno da ima saobraćajnica iz velikog grada da je poveže sa ostatkom Evrope, ali nekako su se možda više okrenuli pomorskoj trgovini i distribuciji. naravno ovo sve ovako napamet pričam nemam neki dokaz eurostata ili nešto tako 🙂
  16. Znači nama poskupljuje putarina i akciza za gorivo 🙂
  17. Ti si prvi kukao kako ti nije jasno zašto Grci ne naprave taj put 😄
  18. Što se mene tiče samo nek idu 🙂 Već sad se vidi blaaaaaago rasterećenje zbog ovoga što jedan deo ide preko Rumunije i Bugarske, a i ko god je normalan zaobićiće nas da ne mora da plaća 30 evra autoput u jednom smeru, ono vrednost mesečne vinjete u Sloveniji ili Austriji. Plus manje para za Vučić kasu!
  19. Želimo žute nazad, greota da ovakav kadar propada!
  20. U redu je Zwerko, ti si u pravu uvek, plus smo mi slepo crevo Evrope i nismo bolje ni zasluzili!
  21. Može da bude nebitan ako je ta mreža autoputeva preprečena sa dve granice, a na druge strane nemaš granice. To je onaj problem sa Via Carpatia koji pominju. Patras je treća po veličini luka u Grčkoj, ali nisu ona ili Igumenica ona konkurent Solunu, one se dopunjuju - u smislu za neke stvari je lakše da stignu brodom u Igumenicu pa se prebace do Soluna pa nastave dalje negde brodom, zavisi kuda ide i šta. Ili recimo u Igumenicu se u letnjim mesecima iskrca gomila Turaka iz Zapadne Evrope koji su pošli kući preko Grčke i onda spiče direktno auto-putem do svoje domovine, to je mnogo veći tranzitni saobraćaj nego srpski turisti. A što se tiče Juga Srbije i Makedonije i gravitiranja ka Solunu, to možda i jeste tačno da bi trebalo da gravitiraju, ali je pitanje šta izvoze? Vrlo lako se utvrdi empirijski ko god malo više vozi auto-putevima u okolini - koliko kamiona obiđeš na auto-putu kroz Makedoniju i do Soluna? Bukvalno možeš da ih nabrojiš na prste... A onda recimo kreneš iz Budimpešte ka Subotici i jedna traka je puna kamiona sve do odvajanja za Arad. Onda nema više nikoga 😞
  22. Ne slazem se sa vama. Pod jedan, bilo koji autoput koji povezuje glavni grad sa drugom mrezom autoputeva ne moze biti nebitan. Pod dva, nisu ni Igumenica, ni Patras sigurno vece luke od Soluna da bi imale bolju povezanost. Pa cela Makedonija i jug Srbije bi trebalo da gravitiraju ka Solunu za transport robe, nemoguce da je promet bas mizeran.
  23. Taj deo puta je uvek bio pakao, baš zbog toga što je put širok, a kao samo su dve trake pa onda gledaju ko će pre u sredinu... Plus se opušteno vozi 100+ tako da su sudari s ozbiljnim posledicama. Od kad su ka Obrenovcu otvorili Miloš Veliki autoput ja sam progledao i nikad više se nisam vratio na Umku... Postoje takvi putevi širom Grčke ali tu postoji da kažemo nepisano pravilo da sva sporija vozila voze na pola zaustavne i onda sredinom može lagano da se obilazi. E sad na ovom našem delu puta naši i Makedonci to ne znaju pa voze sredinom trake, a plus voze divljački i onda dolazi do problema. E75 koridor je nama bitan, drugima baš i ne 😄 da bi se nekome isplatila izgradnja auto-puta gledaju koliko tereta, tj kamiona tu prolazi i koliko njihovog stanovništva tu živi, tj imalo bi korist od tog auto-puta. U oba slučaja na potezu Solun-Evzoni je to za Grke baš mizerno, kamiona i nema, niti ima nekog većeg naseljenog mesta. Zato su radili na primer onaj ozbiljan auto-put (A2) do Igumenice jer tu dolazi dosta tereta u luke pa ima transverzalu ka Turskoj (a dolazi i gomila turskih gastosa u letnjim mesecima), ili na primer A5 od Patre ka Igumenici koji treba uskoro da se završava da bi opet povezao prevoz tereta. Realno par stotina hiljada srpskih i makedonskih turista koji prođu tuda svake godine će se snaći i sa tom deonicom tokom leta, ostatak godine bukvalno zvrji prazna. Deluje mi da su od tog hejta prema Makedoncima manje-više i odustali, mislim da je najviše bilo kada su ovi sve preimenovali u Aleksandar Makedonski, kako se to smirilo i ovi su iskulirali.
  24. Pravo da ti kažem možda bi trebalo pogledati neku statistiku koliko tu vozila prolazi i odakle. Mislim i da namerno neće da urade zbog Makedonije, u fazonu ne pravimo put prema "neprijateljima" a onda su u fazonu ko šljivi makedonce i srbe nek se voze ovim sranjem od puta, ofc nismo jedini ali nas ima u dovoljnoj meri 🙂 A pride su grci cigani :))
  25. sama vest je u startu bila kretenska pa tačno i da mu je bio otkopčan šlic ali je onda demanti nadjačao originalnu vest 🙂
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...