Jump to content

Fallout TRI


Katsu

Recommended Posts

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Debilizam, em što najbolesnije stvari iz sfere entertainmeta dolaze odande em što im je kulturna ikona Godzila sa 20 i kusur snimljenih filmova, i sad im smeta što mogu da divljaju po ostacima, inače, američke teritorije.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Fin tekstić, mada nije dovoljno pljuvao neke stvari a neke (podjednako loše) su se provukle kao dobre strane igre.

Nego, OBAVEZNO skinite mod koji ubacuje original muziku iz FO 1/2 u igru, sad je bar tumaranje po ovom kamenjaru podnošljivije (još mi se ne skida kez sa lica kad je krenula mjuza u uvodnom meniju). Moram da probam i ovaj drugi što usitnjava font, ubiše me ova konzolaška slova od pola metra.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Jel to deo onog questa kad oslobodiš tri klinca iz Paradise Fallsa, gde te onaj mali drkoš stalno nešto napušava? Ako je tako, well, they can't run from flamethrower now, can they? [:D]

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Ja nikada, ali nikada nisam otpisao igru da je ne probam, ovo ce biti prvi put.

Evo sad da svi znate da sam retard, i da svecano obecam da vise necu formirati misljenje bez da nesto probam.

U stvari sve je ispalo ok, cenim G!!-jevo i Wulfgarovo misljenje zato sam i odlucio da ne probam igru, dok nije uleteo kali i dao prilicno objektivan opis igre, da ne duzim probao sam je i meni je sjajna.Ne vrhunska, odlicna, ali je sjajna.

Meni jednostavno prija igra.Posle dugo, dugo vremena.Ne da mi se svidja, nego onaj osecaj kad ti jednostavno "lezi".

Moj trip je da u svakoj igri prevrnem svaki moguci kamen,stash i kad igre imaju "hidden" iteme ili sidequests to mi je veliki plus.Jurim bobbleheadove i zavirujem u svaku kucu i sjajno se zabavljam.

Svet, svet je ono sto me odusevljava, super mi izgleda, osvezenje posle mora zmajeva/elf/dwarf/human.Wasteland, sjajno bre.Pogotovo sto ja nisam tip igraca koji prati slepo main quest i meri prosecno vreme prelaska igrice.Evo, ja sam 11 lvl i jos nisam odradio bombu, ni pismo isporucio - nista.Ali sam otkrio brdo stvari, i stvarno se iskreno odusevio nekoliko puta.

Naprimer, lutao sam gradim i naleteo na VAULT-TEC office.Ocekivao sam da tamo nadjem korisne stvari ili informacije, ocistio mesto i nasao sam ih :D Lokacije 5 vaultova bio sam srecan kao kuce.

Ima, svakako, stvari koje mi smetaju ali ne toliko da mi kvare ukupni utisak, jednostavno ne razmisljam o ovome kao o novom Fallout-u vec igri u Fallout svetu i super mi je.

E sad, za one koji su presli jel moguce kao u F2 imati strenght preko 10 ili igra to nece registrovati?

Reasio sam da odradim bombu vise, da li je moguce da odradim sve questove iz Megatona pa da ga raznesem ili ce tek biti questova ako ih spasem, utice li bitno na dalji ishod igre?Mozda necu moci na neke lokacije?

Link to comment
Share on other sites

E sad, za one koji su presli jel moguce kao u F2 imati strenght preko 10 ili igra to nece registrovati?

Reasio sam da odradim bombu vise, da li je moguce da odradim sve questove iz Megatona pa da ga raznesem ili ce tek biti questova ako ih spasem, utice li bitno na dalji ishod igre?Mozda necu moci na neke lokacije?

nema efekta guranje skilla preko 100 i stata preko 10

shto se tiche kvestova, apsolutno nije bitno da li cesh razneti Megaton ili ne, poshto ona kuchka Moira koja jedina daje bitan quest chain nece umreti u eksploziji..

Link to comment
Share on other sites

Evo sad da svi znate da sam retard, i da svecano obecam da vise necu formirati misljenje bez da nesto probam.

U stvari sve je ispalo ok, cenim G!!-jevo i Wulfgarovo misljenje zato sam i odlucio da ne probam igru, dok nije uleteo kali i dao prilicno objektivan opis igre, da ne duzim probao sam je i meni je sjajna.Ne vrhunska, odlicna, ali je sjajna.

Meni jednostavno prija igra.Posle dugo, dugo vremena.Ne da mi se svidja, nego onaj osecaj kad ti jednostavno "lezi".

Moj trip je da u svakoj igri prevrnem svaki moguci kamen,stash i kad igre imaju "hidden" iteme ili sidequests to mi je veliki plus.Jurim bobbleheadove i zavirujem u svaku kucu i sjajno se zabavljam.

Svet, svet je ono sto me odusevljava, super mi izgleda, osvezenje posle mora zmajeva/elf/dwarf/human.Wasteland, sjajno bre.Pogotovo sto ja nisam tip igraca koji prati slepo main quest i meri prosecno vreme prelaska igrice.Evo, ja sam 11 lvl i jos nisam odradio bombu, ni pismo isporucio - nista.Ali sam otkrio brdo stvari, i stvarno se iskreno odusevio nekoliko puta.

Naprimer, lutao sam gradim i naleteo na VAULT-TEC office.Ocekivao sam da tamo nadjem korisne stvari ili informacije, ocistio mesto i nasao sam ih :D Lokacije 5 vaultova bio sam srecan kao kuce.

Ima, svakako, stvari koje mi smetaju ali ne toliko da mi kvare ukupni utisak, jednostavno ne razmisljam o ovome kao o novom Fallout-u vec igri u Fallout svetu i super mi je.

E sad, za one koji su presli jel moguce kao u F2 imati strenght preko 10 ili igra to nece registrovati?

Reasio sam da odradim bombu vise, da li je moguce da odradim sve questove iz Megatona pa da ga raznesem ili ce tek biti questova ako ih spasem, utice li bitno na dalji ishod igre?Mozda necu moci na neke lokacije?

Blago tebi, pod broj jedan, i pri tom mislim ozbiljno

Meni sve deluje povrsinski, plain&simple, to sto ti spominjes, od kvestove do "hidden" itema, koji su mi totalno previshe dostupni (da ne spominjem da su itemi totalni rofl, al dobro aj), sve je prelako... sve me podseca na Fable, u toj rpg klasi mi je ovo

Kako vreme odmice, megaton je sve smoreniji, previshe je veshtachki, pogotovo npc-evi u njemu... jednostavno bude zelju da ih eliminishesh... tako da ga i zaobilazim. Sve deluje totalno fake, kao izuzetno losha pozorishna predstava, znas da treba da osetish nesto a toga nema. Magije nema. I onda josh ubace ludilo od vulgarizama tek eto kao jeftin pokushaj da se bude zanimljiv. Kao da si usetao u zabavni park sa postapokaliptichnom temom, tu su sve lutke na zetone, koji mrdaju mehanichkim pokretima ruke i vilice, saginju se da te pozdrave, masu ti! Cak se cuje i muzika! Ubacish zeton i gledash voznju, again again and again... rinse&repeat.. da zabavno je, jer ipak si u parku, i ipak znash da su to mashine, loshe dizajnirane, ali sa ociglednom namenom da svojom pojavom u stilu najbolje parodije poprave tvoje raspolozenje. Neke su lutke pokvarene, ili bar tako deluju, kako drugacuje objasniti da vole da skachu sa 2 nivoa na glavu i da ostanu tu skrhane lezeci u tuznom polozaju i nekoj crvenoj vodi . Ili je i njima toliko dosadno. Ko ce ga znati, vestacka inteligencija je to, kazu opasna stvar jos od Odiseje 2000. Nije se sa opasnim stvarima zezati mozes slucajno da se samopovredis, kao kao kao kad pokusavas konzervu pastete otvoriti nozem. Ej konzerva??Pa kako je otvoriti, mislim ipak treba tu neko uputstvo napisati, da samo znate koliko se ljudi samopovredilo otvaranjem konzervi van uputstva! Hej! Opasne stvari kazem ja, te pastete... zato ih pakuju danas u tubice, kesice, pvc folijice... Mada sluzam ovih dana, next gen pastete ce biti uskoro prodavane namazane na hleb! Vakumirane,ekoloske, jednim potezom i vec si spreman da halapljivo gutash svinjska i pileca crevca (dobro opranaa!), jetru, zeludac fino ispasirane i zacinjene! E to je revolucija, kako meni tako nesto ne padne na pamet da zgrnem koji milion !

Najbolji je vajb kada lutash zapadnim delom mape, jer zaista imash feeling da je to to, postapokalipsa. Jer je taj deo postedjen loshih dizajnerskih odluka iz ko zna kog razloga, nema nakaradnih npc-eva toliko, dodushe shvrljaju neki pomahnitali roboti cak i posle 200 godina, ali zazmurish nekad dovoljno jako na jedno oko pa prodje sve to za trnutak ili dva. Iskochi po koji i kvest cisto da te podseti ko je pravio igru, i u tim momentima ono malo srece i radosti nestaje i treba ti dobra doza samopouzdanja da krenesh dalje. Cisto lutanje po tom krajoliku je zaista zaista dobro, samo da nisu ubacivane cool stvari kao sto je banda umishljenih vampira ili radio dj koji te iz nekog razloga ne podnosi. Sto sam mu ja skrivio sto moram da upucam tu i tamo ponekog iz svoje puce koja izbacuje smrtonosne konzerve (pastete? opasne stvari, kazem vam). Zapravo ti kvestovi su i zabavni kada nisu smishljeni sa namerom da budu previse intelektualno zahtevni. Ali zato dizajnerski tim opustosene okoline su prevazisli sva ocekivanja. Posle 2 vrste dungeona u Obliviosu ovo je ljudi cista nirvana. Zaista deuje zanimljivo, i jeste zanimljivo. Shetash se i vidish razlichite stvari iz sasvim drugih uglova, stanesh i gledash i uzivash u mocnom rezultatu najvece destrukcije koju covek moze opraviti. Cista desetka. Zasto taj pristup ne primenishe i na ostatak mape, ili na dijaloge, ili na npc-eve, ili na ... ili na... visheslojnost, more mogucnosti izbora, sloboda u nekom nebanalnijem smislu, onom skrivenom. Kakva prilika da naprave nesto nezaboravno, nesto sto bi klinci koji bi jednom probali navukli se i igrali again anda again anda again, istrazujuci i pipkajuci i iznenadjeno nalazeci nesto novo i to preprichavali sa ortacima na fb-u... Umesto toga imaju priliku da se pridruze hordama dobrih momaka sa svojim neiscpnim sjajnim i blestavim oklopima, da oslobadjaju ostatak sveta od mutavog zla, i da bljuju vatru, i smrde na pokvarene pastete

“Dialogue wasn't a battle we wanted to pick. There were other things that were more important for us to spend time and energy on… we just don't have unlimited monkeys and typewriters.” - Pete Hines

"My idea is explore more of the world and more of the ethics of a post-nuclear world, not to make a better plasma gun." Tim Cain, a Fallout developer

anyway evo nekih malih modova koji tvikuju podosta nelogicnosti

1. VATS

*Changes to camera behavior/restrictions

*Changes to bonuses/penalties involved with VATS

*Changes to damage & weapon behavior while inside VATS

2. Action Points

*Run & Gun mode enabled

*Various AP formulas modified

3. Experience Points

*Player acquires XP more slowly

*Maximum level is now 25

*XP required for each level is different now.

4. Skill Points

*Player receives 5+Intelligence skill points per level

*Tagged skills do not receive +15 points

*Tagged skills gain two points for each skill point allocated, instead of one.

5. Perks

*Many, many changes

6. Radiation

*Water usage & immersion more dangerous

*Sickness from exposure more serious

*Rads no longer decay over time

7. Injuries

*Crippled legs are more serious

8. Gun Mechanics

*Gun condition more serious

*Guns in poor condition can also jam or lockup during firing

9. Game Mechanics

*Health formulas rebalanced for player & NPCs

*Carry Weight formulas rebalanced

*Damage from being ON FIRE has increased slightly

10. Weapons

*Various Pistols are slightly more powerful

*Automatic Rifles are more accurate, but not as accurate as single-shot rifles

*10mm SMG is slightly more accurate, but not as much as automatic rifles

*Gatling Laser uses Energy Weapons instead of Big Guns

*Laser pistol/rifle extremely accurate and effective at great distances

*Plasma weapons less accurate, more powerful, and fire more quickly

*Plasma weapons exclusively use micro fusion cells, laser weapons exclusively use small energy cells

11. Restoratives

*Food heals more health, and incurs greater rad intake

*The food sanitizer improves healing from food by 50%

12. Ammunition

*Ammo prices changed slightly

13. Armor & Clothing

*Power Armor gives more str, carries itself when worn, and provides better resistances

14. NPC Classes

*Children not immortal, requires typing "bat kids.txt" in console (only once)

15. Bobbleheads

*No longer give the player benefits WHEN picked up; but only if bonuses are NOT already present

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php...mp;file_id=1210

Source http://www.fallout3nexus.com/

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Blago tebi, pod broj jedan, i pri tom mislim ozbiljno

Ali zato dizajnerski tim opustosene okoline su prevazisli sva ocekivanja. Posle 2 vrste dungeona u Obliviosu ovo je ljudi cista nirvana. Zaista deuje zanimljivo, i jeste zanimljivo. Shetash se i vidish razlichite stvari iz sasvim drugih uglova, stanesh i gledash i uzivash u mocnom rezultatu najvece destrukcije koju covek moze opraviti. Cista desetka.

Verovatno mi je zato i zanimljivo.Rekoh vec, ja ni ne pratim questove.Zadnje sto sam zapoceo je W.S.Guide pio sam malo vode pored atomke i to je to.Odabrao sam stelth pristup igri, sniper/hunter, 10mm Smg i Combat Shotgun za close combat jer ja to zaista volim i uzivam u tome.Sunjam se po ceo dan izmedju kamenja, snimim malu bazu ridera, trazim 10ak minuta dok ne nadjem izlaz na krov ili vec neko pogodno mesto, 2x frag granate + hunter rifle i vec tri leze mrtva.Sjajno se zabavljam tada jer mi takav nacin igranja bas lezi.Totalno se uzivim u taj madmax fazon, sam u sprzenom neprijateljskom svetu gde svaka kucica moze da ima nesto sto je tebi od vrednosti.

I meni je zao sto je ovo mogao da bude F3 sa sjajnom grafikom, ali nije.Verujem da bih uzeo godisnji da jeste, ovako mi je samo dobra razonoda.

A te nelogicnosti koje nabrajas, trudim se koliko mogu da ih ili izbegnem ili zanemarim.Kada sam video semu za taj Rock-It-Launcher znao sam da ni ne zelim da ga vidim/napravim.Ne zato sto nisam big-gun, vec zato sto mi je to jednostavno glupo.I da me nisi sad podsetio zaboravio bih da postoji.Kao i taj shishkebab nasao sam neke vampire, ispostavilo se da su deo questa, pobio ih, dobio taj kebab i shemu za njega i prodao, niti mi treba niti me zanima.Ljudi se zale kako igra ima samo 20h gejmpleja kako je kratka, ali ja se igram vec 7 dana svaki dan posle posla 5-6h.Evo sad sam nasao neki polomljeni camac na obali i unutar njega hard locpick ammo stash i ima 27 metaka za sniper.Me happy panda sve sto mi treba su municija i otvoren svet.

Ali opet, razumem tebe i koliko si godina cekao igru a sta si dobio.

Link to comment
Share on other sites

Me happy panda sve sto mi treba su municija i otvoren svet.

taj faj, i meni je to do jaja, blejim okolo, zavrsavam neke sporedne questove, i uzivam. fina atmosfera u wastelandu.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

taj faj, i meni je to do jaja, blejim okolo, zavrsavam neke sporedne questove, i uzivam. fina atmosfera u wastelandu.

problem je, kao shto je rekao baja shto je pravio NMA recenziju, shto su sve te random lokacije poput vozhnji u luna parku - zabavne, ali pretezhno besmislene. A poshto sam ih dovoljno video nema razloga da upalim opet igru dok se ne pojavi neki hc mod koji ce napraviti igru u koju se vredi udubiti.

Link to comment
Share on other sites

pa s obzirom da su u pitanju random lokacije, normalno da sve to nema smisla ukoliko pokusavas da sagledas sve kao povezanu celinu. ja na to gledam van glavnog toka price: u wastelandu si, i pokusavas da prezivis. meni to ima sasvim dovoljno smisla. jedan veliki sand box.

opet sam naleteo na par malih razocarenja (pored onog sa raiderima koji vitlaju macevima i mogu da prime pet 10mm metaka u glavu). mini lol su mi vatreni mravi, ali hajde, preko toga moze da se predje. lol broj dva je nestajanje oruzja ubijenih protivnika posle nekog vremena.

mega lol je kad sam po noci naleteo na dva super mutanta. u starom folautu bi me oprali (treci nivo, naoruzan lovackom puskom i kineskim kalashem koji sam pokupio od knorenog sherifa megatona). Jedan nije bio naoruan, imao je pun oklop na sebi (sa sve slemom), i nije mogao da me stigne. samo sam bezao od njega, i gruvao ga lovackom puskom dok mu glava nije otpala. Nije joj dugo trebalo. Kad sam ga pretrazio, ispostavilo se da kod sebe ima raketni lanser xP

Drugi mutant nije mogao da me pogodi lovackom puskom sa 2 metra, prisao sam, ispalio mu 2 rafala u glavu, i upokojio ga na mestu. No fun.

i ja se nadam nekom hc modu, ali dok se ne uloze pare, to tesko da moze da bude bas bas kvalitetno...

Edited by krmkozoid

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

problem je, kao shto je rekao baja shto je pravio NMA recenziju, shto su sve te random lokacije poput vozhnji u luna parku - zabavne, ali pretezhno besmislene. A poshto sam ih dovoljno video nema razloga da upalim opet igru dok se ne pojavi neki hc mod koji ce napraviti igru u koju se vredi udubiti.

modovi mozda mogu da poprave balans skillova, i da isprave nelogichnosti, ali vecina glavnih stvari su nepopravljive

pa s obzirom da su u pitanju random lokacije, normalno da sve to nema smisla ukoliko pokusavas da sagledas sve kao povezanu celinu. ja na to gledam van glavnog toka price: u wastelandu si, i pokusavas da prezivis. meni to ima sasvim dovoljno smisla. jedan veliki sand box.

opet sam naleteo na par malih razocarenja (pored onog sa raiderima koji vitlaju macevima i mogu da prime pet 10mm metaka u glavu). mini lol su mi vatreni mravi, ali hajde, preko toga moze da se predje. lol broj dva je nestajanje oruzja ubijenih protivnika posle nekog vremena.

o kakvom prezivljavanju pricamo ako imash svo oruzje dostupno, svu municiju na tone, 50 stimpacka u dzepu, carobne "droge" sa kojih se skidash za 50 capsova, radijaciju koja lechi, neprijatelje koje tepash chime god hoces sa koliki god hocesh skillom.... vishe bi se reklo da zivotarish wastelandom i da ti niko nista ne moze cim provalish mehaniku igre, a to se desi posle 5 minuta igranja

edit

"Editor to be Available in December; Downloadable Content coming for January, February, and March

November 25, 2008 (ROCKVILLE, MD) – Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today announced plans to make both its editor and downloadable content available for its award-winning game, Fallout® 3 in the coming weeks. The official editor for Fallout 3, called the G.E.C.K. (Garden of Eden Creation Kit), will be available for free download in December and will allow Games for Windows® users to create and add their own content to the game. In addition, the first official downloadable content, Operation: Anchorage, will be available exclusively for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and Games for Windows® in January, and more downloadable content coming in February and March.

“We’ve always seen the original world of Fallout 3 as a foundation for even more content. Some created by us, and a lot more created by users,” said Todd Howard, game director for Fallout 3. “It’s fun to create your own character, but it can be equally fun to create your own adventures. We can’t wait to see what the community does with the G.E.C.K.”

The release of the G.E.C.K. provides the community with tools that will allow players to expand the game any way they wish. Users can create, modify, and edit any data for use with Fallout 3, from building landscapes, towns, and locations to writing dialogue, creating characters, weapons, creatures, and more.

Three downloadable content packs will be coming to Xbox 360 and Games for Windows Live starting in January that will add new quests, items, and content to Fallout 3.

Operation: Anchorage. Enter a military simulation and fight in one of the greatest battles of the Fallout universe – the liberation of Anchorage, Alaska from its Chinese Communist invaders. An action-packed battle scheduled for release in January.

The Pitt. Journey to the industrial raider town called The Pitt, located in the remains of Pittsburgh. Choose your side. Scheduled for release in February.

Broken Steel. Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March."

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

o kakvom prezivljavanju pricamo ako imash svo oruzje dostupno, svu municiju na tone, 50 stimpacka u dzepu, carobne "droge" sa kojih se skidash za 50 capsova, radijaciju koja lechi, neprijatelje koje tepash chime god hoces sa koliki god hocesh skillom.... vishe bi se reklo da zivotarish wastelandom i da ti niko nista ne moze cim provalish mehaniku igre, a to se desi posle 5 minuta igranja

pa ok, ja se ubacim u trip, drugo je sto je realno bananoidno xD

a da, zaboravio sam, bacaju kashikaru na mene, a ja imam 95% sansi da je pogodim xD

do jaja za editor :)

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...