Jump to content

Omiljeni c-RPG


voodoo_

Omiljeni c-RPG  

102 members have voted

  1. 1. Omiljeni c-RPG

    • Baldur's Gate 1/2
      33
    • Icewind Dale 1/2
      10
    • Neverwinter Nights 1 sa ekspanzijama
      9
    • Neverwinter Nights 2 sa ekspanzijama
      6
    • Planescape: Torment
      11
    • Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura
      17
    • The Elder Scrolls 3/4
      16
    • Gothic 1/2/3
      17
    • Fallout 1/2
      35
    • Vampire: The Masquerade - Bloodlines
      12
    • The Witcher
      9
    • Star Wars: Knights of the Old Republic
      11
    • Temple of Elemental Evil
      1
    • Divine Divinity/Beyond Divinity
      1
    • Arx Fatalis
      1
    • Nešto što nije ponuđeno
      14


Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voodoo_ trolla, aj provali da za Oblivion kaze da je uproscen da bi ga igrali "mali glupi konzolaski Amerikanci". Za Morrowind je rekao da je dobra igra.

Znam šta je rekao, I can read damnit.

Kao neko ko je prešao i Morrowind i Oblivion, kažem da Oblivion nije *toliko* uprošćen kao što pokušavaju da ga predstave. Da, ima kompas sa strelicom, i da, ima manji replayability i manje vremena provodiš čitajući a više u izvršavanju kvestova, ali je i dalje veći rol-plej od, recimo, Icewind Dalea, čiji je jedini plus što je urađen po D&D pravilima (i što ima odličnu muziku i simpatičnu grafiku, al to sad nije tema), al je linearan ko tunel i kvestove ne moraš čitati uopšte.

Link to comment
Share on other sites

Znam šta je rekao, I can read damnit.

Kao neko ko je prešao i Morrowind i Oblivion, kažem da Oblivion nije *toliko* uprošćen kao što pokušavaju da ga predstave. Da, ima kompas sa strelicom, i da, ima manji replayability i manje vremena provodiš čitajući a više u izvršavanju kvestova, ali je i dalje veći rol-plej od, recimo, Icewind Dalea, čiji je jedini plus što je urađen po D&D pravilima (i što ima odličnu muziku i simpatičnu grafiku, al to sad nije tema), al je linearan ko tunel i kvestove ne moraš čitati uopšte.

pa ti da imas dostojanstva da nekog pitas verovatno bi dobio odgovor da icewind dale i nije rpg... to je cist h'n's sa smrdljivim dndom... tako da je ti je poredjenje obliviona sa njim na mestu totalno

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pa ti da imas dostojanstva da nekog pitas verovatno bi dobio odgovor da icewind dale i nije rpg... to je cist h'n's sa smrdljivim dndom... tako da je ti je poredjenje obliviona sa njim na mestu totalno

Ae bre ti uključi se tamo u Gothic raspravu, pomagaj. Ovi današnji igrači ništa ne razumeju [:D]

Link to comment
Share on other sites

1. Zbog toga što su gradovi odvojene celine za "vazdušnim" zidovima. Ulaz u grad se ne strimuje ko u Morrowindu nego imaš loading ekran, tako da tehnički nisu mogli da izvedu "preletavanje" preko zidina (tj. ti bi mogao da vidiš šta ima u gradu, al to onda poništava poentu uklanjanja loadinga). Razlog je prosto bio hardverska zahtevnost; postoji mod "Open Cities" koji to uklanja, al tad teško može da se igra bez 2 GB RAM-a, što pre dve godine ljudi nisu imali.

Malo sam konfuzno ovo "objasnio", evo ovde lepše rečeno:

Jedna od bitnih razlika između Morrowinda i Obliviona tiče se načina na koji su gradovi integrisani u virtuelni svet. U slučaju Morrowinda, sva naselja su, bez obzira na njihovu veličinu, činila jedinstvenu celinu sa okolinom, dok kod Obliviona gradovi predstavljaju posebne gridove koji se učitavaju kao zasebne celine (to je osnovni razlog zbog kojeg je ukinuta levitaciona magija). Ovo je urađeno samo zato da bi se održao podnošljivi frame rate na slabijim računarima. Međutim, oni koji imaju barem 2 GB RAM-a, mogu sebi dozvoliti luksuz instaliranja moda Open Cities (v1.05, 5 MB) pomoću kojeg se svih osam gradova, sem imperijalne prestonice, kontinualno stapaju s okolinom.

http://www.sk.co.yu/2006/09/sisn01.html

2. Pa eto, lično mi ne smeta ni to kliktanje ni pešačenje preko pola mape, al su se neki smarači žalili kako im je glupo da pešače toliko, pa su ubacili fast travel. Koje je inače postojao i u Daggerfallu. Mislim tačno je da smeta da se uživiš u svet ako ti je sve one-click-away, al šta da se radi... ako nećeš da klikćeš, idi peške :)

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

Da li neko zna zasto su izbacili levitate u oblivionu? To mi je jos uvek misterija :)

I koja je to fora da otvoris mapu,kliknes na grad i tamo si? U morrowindu je to bilo malo drugacije...

Cini mi se da je oblivion nekako vestacka igra,nema dusu...heheheh

tacno. morrowind je imao odredjen broj losih, ali i veoma dobrih stvari.. kad izbacis odredjen broj dobrih stvari, dobijes oblivion:)

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

edit e da opet si na ruru??? :)

Pa ne radi benchmark :)

p.s. ladno Arcanum dobio glasova skoro ko BG...nisam znao da je i drugima ta igra prirasla za srce :)

1. Zbog toga što su gradovi odvojene celine za "vazdušnim" zidovima. Ulaz u grad se ne strimuje ko u Morrowindu nego imaš loading ekran, tako da tehnički nisu mogli da izvedu "preletavanje" preko zidina (tj. ti bi mogao da vidiš šta ima u gradu, al to onda poništava poentu uklanjanja loadinga). Razlog je prosto bio hardverska zahtevnost; postoji mod "Open Cities" koji to uklanja, al tad teško može da se igra bez 2 GB RAM-a, što pre dve godine ljudi nisu imali.

Pa dobro, mogli su da izvedu ucitavanje u trenutku kada iz vazduha "dodirujes" grad. Mislim da su od levitate-a vise odustali zbog pitanja balansa nego zbog tehnicke (ne)mogucnosti izvedbe.

Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam, ti čim preletiš zid (bez obzira da li si prešao zidine ili samo gledaš izvan), ti onda vidiš ceo grad. To znači da igra opet mora da učita sve što je unutra (naravno ne tako detaljno kao da si ušao), što opet znači veće zauzeće memorije i veću hardversku zahtevnost (koja je i u trenutku izlaska bila suluda)... moguće da je bilo više razloga, ali ovo je sigurno jedan od njih :) Morrowind nije imao taj problem jer je u njemu view distance prosto bio premali, čak i kad ga udariš do kraja.

Link to comment
Share on other sites

Nem pojma stvarno.

Uzivao sam u Diablu, Morrowind/Oblivion, Fable, Vampirima, Trenutno igram Witchera kad stignem, planiram da prvo Igram Gothic 2, kad nadjem vremena, kojeg necu imati narednig 3490346 meseci.

sine nikita, postao si nik kejv
 
Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene 
Link to comment
Share on other sites

e da, iako sam glasao za 4 igre odmah na pochetku ankete danas sam na lep nachin podsetjen na petu stvar za koju bi glasao, a fali na ovoj listi - FF VII (ili FF serijal u kompletu)

to se ne rachuna shto je od sonija uzeto najbolje!!! [:D]

btw ff VIII ftw...prelazim je po ko zna koji put over and over and over...

Granice mogućeg možemo odrediti samo onda, ako ih pređemo odlaskom u nemoguće.

76561198022439373.png

Link to comment
Share on other sites

Gde je ovde arcanum ?

Edit: tek sam ustao :) sortiraj redom ne na random slakeru !

Edited by StormScion

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

fable?

Fable: The Lost Chapters

Fable? Zar to nije ona igra gde možeš dva metra levo i jedan desno? I gde RPG elementi nemaju baš nikakvog uticaja na igru?

Po meni najbolji FRP ikad, zbog sharenila i meni gotivne grafike i te slobode da se zhenish, kupujesh kutje, menjash svoju bradu/kosu/tetovaze i time menjash faktor lepote i budesh ili zastrashujuc ili dobrocudnog izgleda, shutirash pilitje, budesh zao ili dobar (te ti ili izrastu rogovi ili oreol), jeste realitvno linearna shto se tiche samih Questova al opet ako mi se igra neshto bash AD7D onda sednem i igram AD&D uzhivo a ne neke igrice - RPG je RPG, i od njega ne volim da se pridrzava AD&D pravila - za to postoji pen & paper i nishta nemozhe da ga zameni.

O tom Evil/Good Nice/Rude itd faktorima dovoljno govori da je igru radio Lion Head i njihovo delo Black & White je dovoljan potpis...

Tek Fable 2 (koji izgleda nakraju netje biti za PC) ce da bude keva, originalno si trebao da budesh u mogutjnosti da imash i decu, valjda ce to biti sad ubacheno u dvojku...

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

znam sta je fable, odigrao sam ga, ono nije rpg niti sam skoro cuo da ga neko posmatra tako, moja devojka ga je odigrala i bila joj to prva igra ikada, odusevljena je bila... ono je prava akiciona igrica... naravno secam se prica sta je ta igra trebala da bude a nije isporuchila ni deseti deo toga...

ovde pricamo o cRPGu koji je postao pricha za sebe (nevezano za d&d) i odvojena od stone varijante pre mnogo mnogo godina... naravno mozesh imati i tezu da ako hocesh igru mozesh da igrash shah a ne cRPG ali to nema mnogo veze sa ovim delom foruma

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...