Jump to content

da li kad parkirate ostavite u brzini?


Recommended Posts

(matorci mi seru da ce da se istegne sajla od ruchne ako je stalno koristim)

Meni ovo deluje kao neki mit, realno. mozda je u vreme fitje stvarno bilo tako, ali mi bash deluje debilno da je tako nesto moguce i dalje. Voleo bih da neko pojasni ako se razume vishe ako je tako.

Link to comment
Share on other sites

Ftw topik. :)

Necu da steknete utisak da se pravim pametan, ali:

Uopste nije bitno kako cete ostaviti auto, znaci, da li je samo u brzini (bilo koja), samo rucna, ili oba. Samo ako se zimi vozi neki matoriji auto, bolje je samo ubaciti u brzinu jer gurtne oce da izdaju, a i tu je taj uticaj te sajle, mada male verovatnoce. E sad, sa teorijske strane, sledeci scenario je najpravilniji - 1) zaustavljate se i drzite nogom pritisnutu kocnicu, 2) povlacite rucnu, 3) ubacujete u prvu i 4) gasite motor. Dok drzite "nozhnu" kocnicu dok je auto upaljen, eliminisete pritisak na sajlu rucne kocnice, koju sledecu povlacite, i tako prakticno u potpunosti obezbedjujete automobil od pokretanja. To je bitno jer je sledeci korak ubacivanje u prvu brzinu - posto auto stoji pomocu kocnice, nece doci do pomeranja i opterecenja zupcanika, te auto tako ubacen u brzinu samo osigurava da se autmobil ne pomeri ako kojim cudnim slucajem izda ruchna. Opet, ubacivanje u prvu brzinu je najbolje jer je njen zupcanik najveci, najrobusniji i pravljen je da se brzo vrti i bude izdrzljiv. Rikverc je isto solidna opcija, ali je ipak manji i, sto je bitnije, veliki je "pritisak" na onaj medju-zupcanik, koji omogucava sistemu transmisije da obrne rotaciju koja se "shalje" tockovima.

There u go. :)

  • Upvote (+1) 1

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ftw topik. :)

Necu da steknete utisak da se pravim pametan, ali:

Uopste nije bitno kako cete ostaviti auto, znaci, da li je samo u brzini (bilo koja), samo rucna, ili oba. Samo ako se zimi vozi neki matoriji auto, bolje je samo ubaciti u brzinu jer gurtne oce da izdaju, a i tu je taj uticaj te sajle, mada male verovatnoce. E sad, sa teorijske strane, sledeci scenario je najpravilniji - 1) zaustavljate se i drzite nogom pritisnutu kocnicu, 2) povlacite rucnu, 3) ubacujete u prvu i 4) gasite motor. Dok drzite "nozhnu" kocnicu dok je auto upaljen, eliminisete pritisak na sajlu rucne kocnice, koju sledecu povlacite, i tako prakticno u potpunosti obezbedjujete automobil od pokretanja. To je bitno jer je sledeci korak ubacivanje u prvu brzinu - posto auto stoji pomocu kocnice, nece doci do pomeranja i opterecenja zupcanika, te auto tako ubacen u brzinu samo osigurava da se autmobil ne pomeri ako kojim cudnim slucajem izda ruchna. Opet, ubacivanje u prvu brzinu je najbolje jer je njen zupcanik najveci, najrobusniji i pravljen je da se brzo vrti i bude izdrzljiv. Rikverc je isto solidna opcija, ali je ipak manji i, sto je bitnije, veliki je "pritisak" na onaj medju-zupcanik, koji omogucava sistemu transmisije da obrne rotaciju koja se "shalje" tockovima.

There u go. :)

a jel imas neki tut za automatika :P

Edited by pilauda
Link to comment
Share on other sites

a jel imas neki tut za automatika :P

Aha - NEMOJ NIKADA ZIMI OSTAVLJATI U "P" VEC U "N" JER HOCE DA ZALEPI HOMBL-SHTANGLA!!111oen

da, koja je procedura ako na volanu imam "manetino" ?

NEMA U OPREMI MANETINO ZA DACIJU

Nznm, meni batler parkira kola. /smorio sam se pa pokushavam da budem duhovit, al ne ide :/

Ti da cutis i da uvedes POS terminale u Amicu, da mogu ko covek da platim karticom. :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ftw topik. :)

Necu da steknete utisak da se pravim pametan, ali:

Uopste nije bitno kako cete ostaviti auto, znaci, da li je samo u brzini (bilo koja), samo rucna, ili oba. Samo ako se zimi vozi neki matoriji auto, bolje je samo ubaciti u brzinu jer gurtne oce da izdaju, a i tu je taj uticaj te sajle, mada male verovatnoce. E sad, sa teorijske strane, sledeci scenario je najpravilniji - 1) zaustavljate se i drzite nogom pritisnutu kocnicu, 2) povlacite rucnu, 3) ubacujete u prvu i 4) gasite motor. Dok drzite "nozhnu" kocnicu dok je auto upaljen, eliminisete pritisak na sajlu rucne kocnice, koju sledecu povlacite, i tako prakticno u potpunosti obezbedjujete automobil od pokretanja. To je bitno jer je sledeci korak ubacivanje u prvu brzinu - posto auto stoji pomocu kocnice, nece doci do pomeranja i opterecenja zupcanika, te auto tako ubacen u brzinu samo osigurava da se autmobil ne pomeri ako kojim cudnim slucajem izda ruchna. Opet, ubacivanje u prvu brzinu je najbolje jer je njen zupcanik najveci, najrobusniji i pravljen je da se brzo vrti i bude izdrzljiv. Rikverc je isto solidna opcija, ali je ipak manji i, sto je bitnije, veliki je "pritisak" na onaj medju-zupcanik, koji omogucava sistemu transmisije da obrne rotaciju koja se "shalje" tockovima.

There u go. :)

Rikverc je jachi od prve. I ne morash da se raspravljash sa mnom oko toga pitaj komshiju mehanichara, and stick to tuning'n'stylin.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Vidiš, to jeste tačno ... mada, pitanje je, zašto je to tako. Ne kažem da nije zbog rikverca (ne razumem se u automobile), ali bih ja to možda povezao sa još nekim stvarima ... npr, da bi video to što izvlačiš , da možeš da pratiš šta se dešava, zato kuka stoji napred a ne pozadi gde je nepregledno i moraš da se okrećeš. Drugi razlog, možda nešto oko vuče na točkovima, pa ako je vuča napred onda je ovako, ako je pozadi onda je onako ... moguće je da lupam, ali je to nešto što mi je palo napamet.

Link to comment
Share on other sites

mohi kada izjede govno nije kriv, vec njegovi ortaci koji se time bave!

ma da bre, mohi je okruzhen likovima koji ga neprestano lazhu i menjaju svoje izjave...bio tako jednom jedna mohijev ortak koji se bavi kendom i razume u katane....

ali zato potreba da se iskenja NAKON sto je neko kao dobla lepo uzeo vremena da objasni sve sto ima da se kazhe, TO je autentichno mlohikanje ;oP

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...