General Movie News Thread...

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

THR has learned that New Line will officially be rebooting the Mortal Kombat franchise with a new movie. The move was spurred by the popularity of Tancheroen's online series, each episode of which was viewed over three million times. Tancharoen, whose previous film credits include the remake of Fame and this summer's Glee: The 3D Concert Movie is set to direct, while Oren Uziel, who wrote the short film Mortal Kombat: Rebirth that started it all. The article says that no actors are currently attached and that the movie won't be connected to the digital series, which included stars like Michael Jai White (as Jax) and Jeri Ryan (as Sonya Blade).

Radi ista ekipa kao male epizode na netu, što je kul.

Međutim, mislim da će tu biti i problem u svesti ljudi, nije isto mini YT serija i "punokrvni" film, kada gledaš sa strane užitka i utiska.

Legendarni holivudski glumac Čak Noris doputovao je danas u Sofiju, kako bi se priključio kolegama u snimanju filma "Plaćenici 2" (The Expendables).

Nakon ogromnog uspeha prvog dela filma, za drugi je obezbeđen budžet od 100 miliona dolara.

Snimanje filma počelo je pre nekoliko dana u luksuznom sofijskom kvartu "Bojana". Silvester Stalone tumači glavnu ulogu Barnija Rosa, a pored njega i Norisa igraju i Arnord Švarceneger, Brus Vilis i Miki Rurk.

I evo je već Sinemanija, plus nisam ni znao da se snimao novi Tintin:

Tradicionalna revija filmskih hitova Sinemanija održaće se od 2. do 9. novembra a prvi film koji će biti prikazan je najnovije ostvarenje Stivena Spilberga, animirani film “Avanture Tintina: Tajna Jednoroga”.

Premijerno, filmovi će biti prikazivani u terminima od 19 i 21.30 sati u Sava centru. Cena ulaznica je 350 dinara. Za reprizne termine od 14 i 16.30 sati, cena ulaznica je 300 dinara.

U novom Spilbergovom filmu glasove glavnim junacima pozajmljuju Danijel Kreg, Endi Serkis glumac koji je otelotvorio čuvenog Goluma, Sajmon Peg i drugi.

Kao i dosada Sinemanija u Novom Sadu, biće održana u bioskopu Arena Cineplex. Početak revije zakazan je za petak, 4. novembar, projekcijom filma “Avanture Tintina: Tajne jednoroga” 3D u 19 časova.

Novosadska Sinemanija traje do petka, 11. novembra. Cena ulaznica za novosadske projekcije u premijernom terminu je 350 dinara, dok je u repriznim 300 dinara.

Za film “Avanture Tintina: Tajna jednoroga”, cena ulaznice je 450 dinara jer će film buti prikazan u 3D tehnologiji.

evo i nešto zanimljivo za večeras, to even it out

Onetime stuntmen-turned-filmmakers Mike “Mouse” McCoy and Scott Waugh hope to recreate the real-life experience of Navy SEALs with extreme accuracy onscreen in Act of Valor, an upcoming war thriller that boasts a cast composed primarily of (appropriately) actual Navy SEALs. An official trailer has been released for Act of Valor – and while it doesn’t offer much insight into the film’s plot or characters, the footage on display certainly suggests this production will feature some of the more convincing battle sequences and practical tactical maneuvers (say that three times fast…) ever put to film.

Act of Valor originated as a military recruitment video before it was developed into a fully-realized fictional motion picture – one directed by McCoy and Waugh, based on a screenplay from Kurt Johnstad (300). Relativity Media acquired the screen rights to the project earlier this year.

izgleda da pucaju na CoD irl movie fazon, should be interesting

Edited by Mr. Nobody

:-)