Random Kole Facts

- Jednom prilikom je Kole ustao "na levu nogu". Taj dogadjaj je, da bi se zataskao, narodu prikazan kao "NATO bombardovanje".

- Jednom prilikom je Koletu zasmetalo sto do Nemacke putuje krivudavim putevima i klisurama koje oduzimaju suvise vremena. Tako je nastala Panonska nizija.

- Niko se ne seca da je ijednom video koleta ljutog ili nervoznog. To je zbog toga sto niko do sada nije video koleta ljutog, a da je ostao ziv da to isprica.

- "When Kole says Action, he means Action!" © Sindi Kraford

Kole je povezan sa smrcu Anne Nicole Smith.

lol, citaj malo prethodne stranice, wink

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

- Kole je iz prve preskocio na drugu zgradu. neo je pao.

- Kole je jednom popusio dzoint ciji je dim zaklonio sunce i uzrokovao ledeno doba.

- Kole je par puta obrisao Ivanu post

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Koliko Koleta je potrebno da se promeni sijalica?

Nijedan. Sijalice nisu potrebne onome koji kontrolishe sunce.

Kako Kole kontrolishe sunce?

Kada mu je potreban mrak, pomrachi ga svojom ogromnom tjelesinom. :P

Kada je Djavo pitao Koleta kako da unishti romantiku i mistichnost, ovaj mu je odgovorio 'Dovoljno je znati nauchno objashnjenje svega shto shkaklja ljudski um!'

Primer: Kole je pomagao Lucasu na objashnjenju shta je to Sila. A pricha se i da je dizajnirao Evokse!

(ja verujem da je Kole zao, iako jako motjan) :P

FushiSigb.thumb.jpg.f75f13b0202c1af84974