Jump to content

Kineske kopije automobila


dovlagsi

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Uskoro pocinje sajam automobila u Sangaju, pa krecu da se pojavljuju neke najave novih modela...

- sta se dobija kad uzmete Alfinu Breru i Nisanov Skajlajn i to sve - gurnete sa litice?

Dobije se najnoviji Geely Mybo Concept:

superlol.jpg

- Changan SV8:

changancv8coupe.jpg

- Nemoguca kombinacija Tojote Jaris i Micubisi Autlendera - Chery I7:

greati7.jpg

- Ovaj su dizajnirali Italijani, ali su im Kinezi nalozili da auto mora ipak da lici na neki postojeci.

Odluka je pala na Tojotu Prius, a ovo je Chery Shooting Concept:

chery--ss.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

ovaj drugari kina je 2006 na svom trzishtu prodali 4 miliona vozila :) normalno da ce da prave za sebe sta god pozele

2010 je procena da ce godishnje prodavati oko 7 miliona vozila, a uskoro krecu agresivnije na evropsko trziste, ako im cene budu u skladu sa dosadashnjim trendovima eto auta za svakog, jer bice ipak zestoka konkurencija, nije da kinezi ne znaju da naprave nesto kvalitetno i originalno, samo za sada nemaju potrebe za tim

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pa ne vidim ni ja sebe, ali ako budu konkurentni dovoljno to ce znachiti manje cene i ostalih , evropskih automobila

a realno ako uporedish koreance pre deset godina i danas, razlika je drastichna, nakon ulaska u evropu kineze malo sta moze da sprechi da kvalitet poboljshalju (tj gore od ovog ne moze :P)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja ne verujem skoriji proboj Kineza iz jednog jednostavnog razloga.

Njihovo trziste je ogromno i ako na njemu mogu da prodaju izmedju 5 i 10 miliona vozila, njima je okej. Za slucaj da im je to nedovoljno, to bi znacilo da njihove fabrike moraju godisnje praviti minimum 2-3 miliona vozila, sto je u rangu najboljih danasnjih auto-kompanija. To Kinezi nece moci u prvoj polovini ovog veka, definitivno. Osim ako ih neko ne kupi, ali to onda nije vise Kina...

Razlog zasto neki od njih ipak furaju neke modele u Evropi je nedovoljna uspesnost na domacem, kineskom trzistu. Jedino je Geely poznat i tamo i ovde. Svi ostali koji su u ponudi u Evropi (Brilliance, LandWind itd.) losije posluju u Kini i idu taktikom niske cene u Evropu.

Dakle, po meni, nema Kineza kao vodecih auto-kompanija do 2050. godine.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

pa krajsler je vec dogovorio saradnju sa kinezima oko plasiranja po usa, ja sam nekako siguran da ce za 10ak godina kina biti znachajan faktor i u ovoj inudstriji

krajsler u problemima trazi resenje, kinezi mogu samo da dobiju iz ove saradnje

Chrysler Group moved a step closer Tuesday to becoming first to bring Chinese-made cars to the USA.

German parent DaimlerChrysler (DCX) approved a deal to team with Chinese carmaking phenomenon Chery Motor to develop small cars that could be sold in the USA and Europe.

http://www.usatoday.com/money/autos/2007-0...cars-usat_x.htm

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...