sva pitanja....

Ankanar

• Replies 558
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

e izvinite jel neko zna kako da nadjem mastercard generator treba mi za create acc aj plz

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

^^nisam

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ma nije bre to ,nego imam moju visa elektron i odbija mi ver.code (ne znam sto).pa ja reko posto imam mesec ,pa mi netreba card da uzmem neku sa generatora al nece sad ni tu a i nema ver.cod,aj ako neko zna ili moze da pomogne neka postuje

Nase vise electron ne rade ali rade strane i nemoj sa domacom ni da pokusavas!

Probaj neki od ovih brojeva:

Mastercard

----------

Ajde srecno i njoy~

E da ne treba ti ver code kad prvi put kucas!

Edited by shpanac

^^kuco sam to i kaze potreban verf.code,ja izlupam nesto i nece da prihvati lol

ja sam to isto pitao nedavno, evo ti link

http://forum.klanrur.rs/index.php?s...1&hl=koliko+wow

a mene interesuje zasto mi administratori ne dozvoljavaju linkujem avatar van sajta kada je to vec dozvoljeno u podesavanjima za avatar, jeli jos nemam prava na to zbog malog broja postova, i u opste kako mogu da postavim avatar a da ne bude jedan od onih vec ponudjenih na sajtu

a mene interesuje zasto mi administratori ne dozvoljavaju linkujem avatar van sajta kada je to vec dozvoljeno u podesavanjima za avatar, jeli jos nemam prava na to zbog malog broja postova, i u opste kako mogu da postavim avatar a da ne bude jedan od onih vec ponudjenih na sajtu

Administratori nemaju nista protiv linkovanja avatara van sajta, ako sto je recimo i sada slucaj sa tvojim avatarom. Svako ima pravo na avatar kakav zeli, dokle god je on u skladu sa pravilima. A pravila su da ne sme biti veci (zajedno sa signaturom) od 100KB. E sad, ili si to pravilo prekrsio, ili je prosto tvoj host sa kojeg si uzeo avatar zabranio remote linkovanje ili nesto tome slicno.