Jump to content

Zastava 10!


lazica

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

a da se malo potrude oko davanja imena , mislim ono " ZASTAVA " vrh... a tek oznaka 10 , hmmm veoma dubokoumno , verovatno ima neko svoje metaforicko znacenje

mogli su bar malo da se potrude , da naprave neki konkurs , ako vec zele da prave jedan od najboljih i najekonomicnijih auta u zadnjih 5 godina , tako sam barem citao , posto i ja vozim punto , da je 4-5x zaredom pobedjivao u klasama najprodavaniji i najekonomicniji auto evrope ; )

fml

Link to comment
Share on other sites

Dobro bre, sto ste toliki hejteri, majka mu stara?

I ja sam silom prilika video pocetak tog SATa, i oni su snimali pored nekih 10ak vec napravljenih modela.

- Da, imaju znak zastave umesto Fijata, meni to licno ne smeta, niti mislim da je losh.

- Spolja (koliko se ja razumem u tematiku) spreda izgleda kao da je blago modifikovan punto, nazad je mislim identican skroz.

- Zastava 10 je radni naziv automobila i to ne znaci da ce ostati do kraja.

Sad, ako je cena stvarno 9000, onda je to malo previshe ... "Originalni" punto, barem sudeci po cenama sa Speeda - http://www.speed-industry.com/cenovnik.php, kosta nesto preko 10.000 u osnovnoj verziji. Kod nas bi prvo trebalo da bude umanjen za iznos carine, a plus i za to sto se jelda sklapa kod nas. Mada mozda i lupam, sigurno neko zna stogod vishe.

Link to comment
Share on other sites

Samo nekoliko stvari o ovome...

Naziv je sramno... sraman. :) Mislim - Zastava 10!!? Aj da su ostali "modeli" u gami sa numerickim nazivom, kao npr. Peugeot ili Merc, vec nisu! Sta li im to '10' znaci?

A druga je stvar sto su se Zastavichani primili na ovaj auto k'o da je njihov! Mislim, alo ljudi, vi taj automobil samo SKLAPATE, a cak je Fiat sumnjicav i povodom toga, pa se u prvom periodu 10-ka sklapa u Torinu. Pogledajte samo ko sve sklapa automobile - u Poljskoj se sklapa Fiat Panda (juce izasla 500.000-ta), u Madjarskoj vec odavno Audi TT i Suzuki Swift, a u Sarajevu - novi Audi A3. Jupiiii, sad i mi sklapamo STAROG Punta. Hooray. :)

Jos ako sve dogovoreno prodje kako treba (a verovatno nece), 10-ka ce se prodavati samo na regionalnom trzistu, dok ce kod nas (kako je najavljeno) cena ovog modela biti ista kao i dosadasnja - samo bez carinskih stopa. Dakle, benzinac od 1,2 litra sa osam ventila, 60 KS, petoro vrata i standardnom opremom (branici u boji karoserije, elektricni prednji prozori, CITY mod servo upravljaca, centralna brava) ce kostati oko 8000 evra sa PDVom.

Najveci konkurent ovoj Zastavi je, naravno, Dacia (Sh)Logan, recimo 1,4 MPI Ambiente 16v, 75 KS i prtljaznik za ukupno 7200 evra sa PDVom.

Da li je Dacia losiji auto? :)

Medjutim, da ne bude da je sve u hejtu - bolje je i ovo sto se desilo nego da se nije desilo nista. Narod ce barem imati nekog posla, a ako uspeju da naprave neki dil sa domacim dobavljacima delova, mozda malo protresu i domacu privredu...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

To sto Fiat ne stoji iza imena ne znaci nista. Ne stoji ni volkswagen svojim imenom iza shkode i seata, ni reno iza dacia-e, pa ne govori o kvalitetu. Dakle, vazno je samo znati kakav je ugovor potpisan, ostalo su sitnice.

Nema razloga biti hejter necega sto jos nije izaslo na trziste. O opravdanosti cene/kvalitet tek tada. Ako je ugovor dobar i ako ljudi koji imaju tri grama mozga vode celu "operaciju" zastava ce biti odlicna. Znam da to nije malo uslova, ali nije ni mnogo, ja sam nekako uvek optimista.

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Samo nekoliko stvari o ovome...

Naziv je sramno... sraman. :) Mislim - Zastava 10!!? Aj da su ostali "modeli" u gami sa numerickim nazivom, kao npr. Peugeot ili Merc, vec nisu! Sta li im to '10' znaci?

A druga je stvar sto su se Zastavichani primili na ovaj auto k'o da je njihov! Mislim, alo ljudi, vi taj automobil samo SKLAPATE, a cak je Fiat sumnjicav i povodom toga, pa se u prvom periodu 10-ka sklapa u Torinu. Pogledajte samo ko sve sklapa automobile - u Poljskoj se sklapa Fiat Panda (juce izasla 500.000-ta), u Madjarskoj vec odavno Audi TT i Suzuki Swift, a u Sarajevu - novi Audi A3. Jupiiii, sad i mi sklapamo STAROG Punta. Hooray. :)

Jos ako sve dogovoreno prodje kako treba (a verovatno nece), 10-ka ce se prodavati samo na regionalnom trzistu, dok ce kod nas (kako je najavljeno) cena ovog modela biti ista kao i dosadasnja - samo bez carinskih stopa. Dakle, benzinac od 1,2 litra sa osam ventila, 60 KS, petoro vrata i standardnom opremom (branici u boji karoserije, elektricni prednji prozori, CITY mod servo upravljaca, centralna brava) ce kostati oko 8000 evra sa PDVom.

Najveci konkurent ovoj Zastavi je, naravno, Dacia (Sh)Logan, recimo 1,4 MPI Ambiente 16v, 75 KS i prtljaznik za ukupno 7200 evra sa PDVom.

Da li je Dacia losiji auto? :)

Medjutim, da ne bude da je sve u hejtu - bolje je i ovo sto se desilo nego da se nije desilo nista. Narod ce barem imati nekog posla, a ako uspeju da naprave neki dil sa domacim dobavljacima delova, mozda malo protresu i domacu privredu...

Da se razumemo, Dachia ima isto toliko veze sa Loganom koliko i Zastava sa Punishom. Dakle, unscrewable plan koji ce nasi uspeti da zajebu. Nisam hejter, samo im dajte vremena.

Link to comment
Share on other sites

Da se razumemo, Dachia ima isto toliko veze sa Loganom koliko i Zastava sa Punishom. Dakle, unscrewable plan koji ce nasi uspeti da zajebu. Nisam hejter, samo im dajte vremena.

U pravu si, Rumuni uopste nisu ucestvovali u inzinjeringu Logan-a. Ali jeste Renault, koji je specijalno za istocna trzista koncipirao i dizajnirao taj automobil. Dakle, razlika je sto je Fiat Zastavi jednostavno dao "autorska prava" na proizvodnju starog Punta. Jedina velika sansa nove 10-ke je da ima znacajno nisku cenu. Nadajmo se da ce biti niza nego sto je prognozirana...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

vezati zastavu za fiat čija je budućnost neizvesna i koji bi već tri godine bio pod ledom da nije donacija italijanske vlade je delo nekog marketinškog genija*.

biće kvalitetna ona serija koja se sklapala u torinu? ajde triput pogađajte koji je automobil prošle godine proglašen za najnepouzdaniji u evropi? ime mu poćinje na f, a završava se na ijat punto.

ne volim kad zvučim kao neko ko bi se dobro snašao u SRSu, ali da su ameri u bombardovanju sravnili celu zastavu sa zemljom, bolje bi nam svima bilo.

* - eufemizam za gramzivu svinju koja je u džep strpala verovatno nekoliko miliona

Link to comment
Share on other sites

u situaciji u koju su je doveli prethodni političari, svima bi bilo bolje da likvidiranje zastave nema alternativu. ovako, političari ne smeju da povuku tako radikalan potez jer se plaše ishoda sledećih izbora, i svi nešto palamude nad de fakto pokojnikom.

Link to comment
Share on other sites

Zbog proklete Zastave imamo carinu od 20,5% na uvoz automobila. Stitimo domacu auto-industriju. Bolje nam je bez nje, izgleda...

@Ivan

Hyundai Sonata je ubedljivo najpouzdaniji automobil na svetskom trzistu za 2004. god. Da, i ja sam se smejao... :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zasto bi nasa "automobilska industrija" bila gora od rumunske (ne uzimamo politicki faktor)? Kragujevacka fabrika postoji 150 godina i u njoj je nagomilano vise iskustva nego u bilo kojoj fabrici u regionu i shire.

Mislim da nije problem u fabrici nego u ljudima koji je vode, a ovo nisam izmislio ja, nego gospodin Shigeo Shingo koji je pre dvadesetak godina posetio Kragujevac.

http://www.google.com/search?hl=en&q=shigeo+shingo

sklon sam da mu verujem

Edit: ovo gore sam napisao za Ivana, a to sto kazes dovla je ok da su oni imali neki plan za zastavu, ali ocegledno tu se debelo muva.

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Edit: ovo gore sam napisao za Ivana, a to sto kazes dovla je ok da su oni imali neki plan za zastavu, ali ocegledno tu se debelo muva.

Najjednostavniji i najlaksi nacin da se uzimaju pare. Nikako im se ne bi isplatilo da ukinu Zastavu i carinu svedu na max. 5%. Tih 15% manje se verovatno ne bi toliko odrazilo na porast prodaje novih automobila, tako da je to ipak manje para u budzetu... Stoga, daj da se uradi nesto da Zastava pozivi jos koju godinu. Bukvalno je taj fazon.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

To sto Fiat ne stoji iza imena ne znaci nista. Ne stoji ni volkswagen svojim imenom iza shkode i seata, ni reno iza dacia-e, pa ne govori o kvalitetu. Dakle, vazno je samo znati kakav je ugovor potpisan, ostalo su sitnice.

Dobro ali ipak na svakoj daciji pishe "by Renault". Sve u svemu, ja mislim da je sklapanje punta kul. Mozhda startna cena bude 8000 evra (sto je vec bolje dosta nego 9000) ali ce to tako biti u "pripremnom" periodu dok se ne regulishe situacija oko raznoraznih dugovanja, pa ce garant malo smanjiti, pa onda neke vladine reforme, propisi, tralala, kapiram da ce pasti na neku manje vise normalnu cenu, koja ce moci da se podnese.

Link to comment
Share on other sites

- Spolja (koliko se ja razumem u tematiku) spreda izgleda kao da je blago modifikovan punto, nazad je mislim identican skroz.

NIJE APSOLUTNO NISTA modifikovano pa ni prednji deo, to je fiat pre par meseci restilizovao originalnog punta. jedina razlika je u znaku, koji je pravo cudo tehnike :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...