Jump to content

vesti


Guest

Recommended Posts

nova impeca je kao ova reklama

Wonderbra%20ad.jpg

http://www.anenglishmanscastle.com/images/...rbra%2520ad.jpg

impreza nije lepa (mada u sustini,problem je u tome sto bi ova kola bila super lepa krajem 90tih odnosno sto je dizajn previshe obao), ali to nije ni poenta tih kola

Edited by iguana

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nova impeca je kao ova reklama

http://www.anenglishmanscastle.com/images/...rbra%2520ad.jpg

impreza nije lepa (mada u sustini,problem je u tome sto bi ova kola bila super lepa krajem 90tih odnosno sto je dizajn previshe obao), ali to nije ni poenta tih kola

Jedino sto u ovom nasem slucaju, Impreca je 'zhna ali zna da kuva. I to kako!

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Kada Lucky nekog prozove vezano za automobile, onda stvaaarno.. :)

Elem, secam se te Lade, nabili su je buljom skroz uza zid jer joj je zadnji deo bio potpuno plastican i nedefinisan. Ono, umesto svetala je imao samo tamno crvenu plastiku i tako. Inace, mislim da su potpuno odustali od ovog projekta.

Aj sad da pricamo jos malo o Impreci STi! :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

impreza je keva... kolka bi cena trebala da bude otprilike ?

Edited by Mare

[13:00] <GM`JessicaBiel> neko drzi blokce sa pikovima i banovima a neko sa kevama

[23:11] <srs[razer]Baja> ne volim da me neko gleda

[23:11] <srs[razer]Baja> dok jebem

[01:40] <@Xeo|Baja> ko da ti ja kazem pitaj mareta kako mu cale suri odbojku

[01:40] <@Xeo|Baja> i on ti kaze moj cale nema ruke

Link to comment
Share on other sites

pa s obzirom da je kod nas stara impreza wrx/sti 38000 bez poreza, nesto mi to malo:)

Pa, nova bazna 1,5R Impreza je 14.000, a stara je bila oko 17.000 evara.

Zavisi tu dosta od opreme, ali je u principu slicne cene kao i prethodna generacija.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

da pitam ovde il mi treba novi topic

-mishljenja sam da je imbaretardirano sto kod novih kola postoji trend da se seli rikverc na menjachu od "ispod pete" na "levo od prve"...like wtf mate? zbog par zupchanika manje menjate sistem na koji su ljudi navikli? mislim ja sam gledao non-mythbusters auto-emisiju gde su objasnili kako iz pune brzine u rikverc da se ubaci (i smrvi menjach) mozhe samo na automatiku kome je nasilno otklonjen sigurnosni sitem, na ruchnom je fizichki nemoguce...koga oni foliraju ili postoji neko normalno objashnjenje koje bi smirilo moj gnev pravednika?

Link to comment
Share on other sites

^ ja ti mogu ponuditi samo objasnjenje tipa da vecina manuelnih menjaca sada ima 6 brzina, pa postaje neprakticno da rikverc bude skroz dole desno (gde je sada 6-ta, jel). Druga stvar je da su najveci proizvodjaci, poput Volkswagen-a i General Motorsa, kupili dosta drugih kompanija, pa im uvode svoju tradiciju menjaca sa rikvercom kod prve.

---------

aj kad sam vec tu... edit: Iveco Massif 3,0 turbodiesel

iveco_massif_01.jpg

iveco_massif_02.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

idemo, napokon pravi dzip za safari :D:D

Edited by Mare

[13:00] <GM`JessicaBiel> neko drzi blokce sa pikovima i banovima a neko sa kevama

[23:11] <srs[razer]Baja> ne volim da me neko gleda

[23:11] <srs[razer]Baja> dok jebem

[01:40] <@Xeo|Baja> ko da ti ja kazem pitaj mareta kako mu cale suri odbojku

[01:40] <@Xeo|Baja> i on ti kaze moj cale nema ruke

Link to comment
Share on other sites

^ ja ti mogu ponuditi samo objasnjenje tipa da vecina manuelnih menjaca sada ima 6 brzina, pa postaje neprakticno da rikverc bude skroz dole desno (gde je sada 6-ta, jel). Druga stvar je da su najveci proizvodjaci, poput Volkswagen-a i General Motorsa, kupili dosta drugih kompanija, pa im uvode svoju tradiciju menjaca sa rikvercom kod prve.

---------

aj kad sam vec tu... edit: Iveco Massif 3,0 turbodiesel

iveco_massif_01.jpg

iveco_massif_02.jpg

ako vec postoji sest brzina, mislim da je mnogo logichnije da rikverc bude desno od seste...

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

ali dovla...ne mozhesh ubaciti iz 5 ili 6 u r, a i z 1 mozhesh...osobi koja je navikla da je r sa suprotne strane to vishe lezhi jer zna da je 1 napred levo a r nazad desno i na slepo mozhe da shalta iz 1 u r + ne mora ni da pogleda u menjach samo stavi ruku na njega i oseti u kojoj je...kad su obe na levoj strani tezhe je vozhachu, jedino sto je lakshe je konstuktoru (i proizvodjachu) jer stavlja manje zupchanika...no ako je kao sto kazhesh to trip samo pojedinih proizvodjacha onda cool...znachi da ce ubek biti i druga struja =o)

Link to comment
Share on other sites

Da, npr. vecina Japanaca stavlja normalni "H". Ali npr. D-4D Tojote sa sest brzina i 2ZZFE VVTL-i benzinci (sry:) imaju R gore levo.

U svakom slucaju, nemosh ti slucajno u voznji da pritisnesh kvakicu ili pritisnes celu rucicu i uletis u rikverc, mada je meni svakako nekako cudno kada moram da radim dodatnu operaciju prilikom shaltanja... Nekako mi nije kul.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

meni je, recimo, super kad je rikverc pored prve jer mnogo brže izmenjaš te dve brzine kod nekog komplikovanog parkiranja recimo.

a što se tiče slučajnog ubacivanja u rikverc, na svim krštenim kolima postoji neki mehanizam protiv toga (npr. moraš gurnuti ručicu menjača na dole), tako da će to teško da ti se desi ako nisi retard.

aj kad sam vec tu... edit: Iveco Massif 3,0 turbodiesel

img] iveco_massif_01.jpg

img] iveco_massif_02.jpg

wtf, ovo je isti LR defender?

mada je meni svakako nekako cudno kada moram da radim dodatnu operaciju prilikom shaltanja... Nekako mi nije kul.
Link to comment
Share on other sites

Nisam primetio da je u pitanju "nov trend" da rikverc bude kod prve. To smo imali na Opelu josh tamo negde '96 godine, pa osim ako ne mislis "novo" u odnosu na sedamdesete ;) No, evo mog vidjenja priche:

Ne vidim teorijsku mogucnost da se zeznem i da iz druge ili trece ubacim u rikverc (zapravo iz trece ne znam ni kako bih, nikad iz trece ne prebacujem u prvu :)) Kod mene na korsi postoji "prsten" oko rucice koji podignes i onda mozes ubaciti u rikverc koji se u tom trenutku nalazi na poziciji prve brzine. Da bi ga podigao, ruka mora potpuno drugacije da "uhvati" menjac nego kada normalno menjas brzine sto mozes raditi sustinski i jednim prstom "odozgo".

Takodje, kada bi mi rikverc bio ispod pete (ili nekim cudom pored seste) to bi me smorilo jer mi je peta iovako "daleko", a neretko se desi da se suvozac "rashiri" i onda ga peta "udara" u koleno kad sedi, zamis' gde bi tek morao rikverc da mu dodje :> Mali auto, sta cete :)

Laganim pregledom postova videh da vi pricate o rikvercu levo od prve, a ne rikvercu "u prvoj", pa sad ne znam da li bas u potpunosti moj post stoji, mada da budem iskren, ne secam se da sam video rikverc "levo od prve" a posebno ne rikverc levo od prve koji ne zahteva neku akciju kao sto je pritisak na menjac odozgo ili povlacenje vec pomenutog "prstena".

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...