Jump to content

vesti


Guest

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da, samo sto mazda 3 mps ima turbo

I zbog toga ne spada u motore?

Al ok, evo npr. Opel Vectra OPC 2,8 V6 sa 260 KS. Ili mozda Peugeot 207 (20Cup) sa 2,0 16v i 280 KS (bez tp)...

a i drugacija je filozifija iza americkih i japanskih motora. japanci prave male motore sa velikim brojem obrtaja, i obrtni momenat je najveci na relativno visokom broju obrtaja, dok je kod americkih motora velika zapremina sa manjim brojem obrtaja motora, pa je max obrtni momenat dostupan na dosta nizem broju obrtaja

Hmm...

Buick Lucerne - 4,6 - V8 - 279 KS - 407 Nm/4400rpm

Lexus GS 430 - 4,3 - V8 - 279 KS - 417 Nm/3500rpm

Mercedes S430 - 4,3 - V8 - 279 KS - 400 Nm/3000rpm (model 2002. god.)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

I zbog toga ne spada u motore?

Al ok, evo npr. Opel Vectra OPC 2,8 V6 sa 260 KS. Ili mozda Peugeot 207 (20Cup) sa 2,0 16v i 280 KS (bez tp)...

Hmm...

Buick Lucerne - 4,6 - V8 - 279 KS - 407 Nm/4400rpm

Lexus GS 430 - 4,3 - V8 - 279 KS - 417 Nm/3500rpm

Mercedes S430 - 4,3 - V8 - 279 KS - 400 Nm/3000rpm (model 2002. god.)

ne, naravno da spada u motore, ali ne mozes direktno porediti turbo i na motore

a inace, opel vectra opc ima turbo

a pezo 207 rcup je ipak vise reli automobil, ne moze da se poredi sa ovima

a sta sa ovim bjuikom, leksusom i mercedesom?? imaju vece motore od onog pontiaka a isto ks

Link to comment
Share on other sites

ne, naravno da spada u motore, ali ne mozes direktno porediti turbo i na motore

a inace, opel vectra opc ima turbo

a pezo 207 rcup je ipak vise reli automobil, ne moze da se poredi sa ovima

a sta sa ovim bjuikom, leksusom i mercedesom?? imaju vece motore od onog pontiaka a isto ks

...a nema ni 260, vec 255ks. :)

nebitno, ima dosta primera cak i bez Honde, a valjda je svima jasno da je onaj Pontiac morao da ima vise snage iz 4 litra zapremine, bez obzira na aspiraciju.

A Bjuik, Lexus i Meca su poredjenje koje pokazuje da americki motori uglavnom imaju max obrtni momenat na mnogo vecem broju obrtaja nego automobili ostatka sveta. Zato valjda i nikad nisu imali brz serijski automobil...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

...a nema ni 260, vec 255ks. :)

nebitno, ima dosta primera cak i bez Honde, a valjda je svima jasno da je onaj Pontiac morao da ima vise snage iz 4 litra zapremine, bez obzira na aspiraciju.

A Bjuik, Lexus i Meca su poredjenje koje pokazuje da americki motori uglavnom imaju max obrtni momenat na mnogo vecem broju obrtaja nego automobili ostatka sveta. Zato valjda i nikad nisu imali brz serijski automobil...

???

to za 260ks si ti rekao

pa ako je 3500 ili 3000rpm velik broj obrtaja onda stvarno

pogledaj malo japanske modele, recimo honde imaju max obrtni momenat, zavisi od motora, od 6000rpm pa navise. Nisan od ~4500-5000rpm, mazde i tojote slicno. Pa onda uporedi i redline kod kojih je koliko, pa ces videti da vecina americkih motora ne ide preko ~5500-6000rpm

znaci drugacija filozofija u pravljenju motora

a kako nikad nisu imali brz serijski automobil?

Link to comment
Share on other sites

tako što saleen s7 nije serijski auto :)

a max obrtni moment na 3500 rpm ima tojota, kod bjuika je na 4400 :)

šalu na stranu, manson je u pravu da ameri imaju drugačiju filozofiju, a dovla je u pravu da je to zato što su lenji da naprave inženjerski dobar motor, nego odvale veliku zapreminu i udri.

mansone, ne znam što si se zalepio za visoke obrtaje kod japanaca kad je upravo u tome fora.. te navijene varijante hondinih, tojotinih i mazdinih motora su predviđene da se voze blizu redline-a, uz dosta rada manuelnim menjačem, a ne za bleju po gradu sa automatikom uz levu nogu izbačenu kroz prozor :)

uostalom, jel ima ijedan američki motor u formuli jedan? čije motore koristi indy (il kako se to već sad zove)? :)

Link to comment
Share on other sites

pa nisam se zalepio nego sam sam istakao razliku u prilazu i pravljenju motora kod japanaca i amera

onaj cosworth je americki

u champcaru (bivsi cart) je samo ford, dok je u indy seriji honda

u nascaru su samo americki motori recimo

na primer ford gt, zar to nije brz serijski auto? a bolji je od ferarija ili lamborginija u svojoj klasi, koji su skuplji pride

Edited by manson
Link to comment
Share on other sites

ford gt je made in usa, u micigenu, i motor i auto

originalni gt je pravljen u engleskoj, a ovaj koji su skoro prestali da proizvode je takođe evropski dizajn

a ako već teramo mak na konac, recimo i da motor za njega nije posebno razvijan, već su uzeli motor iz fordovog top of the range pikapa :)

Link to comment
Share on other sites

a ako već teramo mak na konac, recimo i da motor za njega nije posebno razvijan, već su uzeli motor iz fordovog top of the range pikapa :)

što, jelte, govori u prilog tvojoj tvrdnji da ameri ipak umeju da naprave dobar motor :)

osim ako pogledaš potrošnju :)

Link to comment
Share on other sites

k, napravljen je u u engleskoj, u fordovoj fabrici, koju je ford napravio, najvise zbog le man trke, gde je osvojio prva 3 mesta

znaci fordova fabrika, tehnologija...

afaik, napravljen je u lolinoj fabrici, i glavni projektant je bio čovek iz lole.. al ako si siguran onda verovatno grešim :)

inače je pre toga henri ford junior pokušao da kupi ferari, ali je gosn. enco odustao u poslednjem trenutku od prodaje :)

da motor je slican onom u SVT F150 pikapu, ali je i znacajno promenjen (modovan), ima ~ 170ks vise

ali je opet fordov motor, jel tako?

pa jeste, to sam i rekao, znači da umeju ameri ipak da naprave i dobar motor kad se potrude..

mada još nisam naišao na dobar gm-ov motor :)

kolko ford gt40 tacno trosi?kolko se ja secam iz top gira 40 galonaponecemu:)sve u svemu sa punim rezervoarom dzeremi ne moze da stigne od gajbe do hangara(70km)?!

ne može sa punim rezervoarom da dođe od gajbe do hangara, il bar tako kaže.. al nema 70 km već 90 milja :)

Link to comment
Share on other sites

Da, do hangara mu je trebao ceo rezervoar, na testu je imao potrosnju od 4 milje po galonu. "It's billed as the first American supercar, but that's stretching things a bit. I mean, the gearbox is from Ricardo. The body was worked on by Mayflower. The steering rack comes from an Aston Martin Vanquish. Lotus helped out with the chassis. The wheels are from BBS. The brakes are from Brembo. Doesn't sound very American to me. .." Osim motora, koji je taj famozni 5,4 V8.

Medjutim, ima li jos neki osim GT-a? Korveta? :)

Svi se verujem slazemo da, kad bi imali toliko para, ne bi bas gledali da kupimo americki supersportski automobil..

Uuu, kako je samo novaaa... :) Postace prava penzionerska meca.

E, inace: "The car [the Alfa Romeo 8C] will have a Maserati derived engine and chassis, with a 4.2 liters V8 engine with more than 400 hp and rear wheel drive. The production run will be limited to 500 units, 250 coup

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

uuuuuuuuuuuuuuuuufffff :))

pazi, ford gt ima jednu prednost, tj imao ju je dok je još bio u proizvodnji: cena. duplo je jeftiniji od automobila sa sličnim performansama (i boljim pedigreom). za tu razliku u ceni možeš mnogo benzina da kupiš :)

Link to comment
Share on other sites

alfa_8c_spider_02.jpg

americki superautomobil !?! nije poenta da li imash para da kupish gorivo - naravno oni imaju pare za gt40 imaju kesha za turu oko sveta - nego je poenta kada kupujesh superautomobil kupujesh moc, osecaj slobode a ne brigu da li cesh da gurash da svoj praznu kantu od 100k evra do prve pumpe

http://www.italiaspeed.com/2005/events/peb...spider/101.html

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

Da, do hangara mu je trebao ceo rezervoar, na testu je imao potrosnju od 4 milje po galonu. "It's billed as the first American supercar, but that's stretching things a bit. I mean, the gearbox is from Ricardo. The body was worked on by Mayflower. The steering rack comes from an Aston Martin Vanquish. Lotus helped out with the chassis. The wheels are from BBS. The brakes are from Brembo. Doesn't sound very American to me. .." Osim motora, koji je taj famozni 5,4 V8.

Medjutim, ima li jos neki osim GT-a? Korveta? :)

Svi se verujem slazemo da, kad bi imali toliko para, ne bi bas gledali da kupimo americki supersportski automobil..

ajmo ovako, korveta nije supercar, ali je ova nova korveta c6/z06 odlican auto, najbolja korveta ikada, a LS7 motor u njoj je verovano jedan od najboljih usa motora trenutno. a i vrti se na za americke motore velikom broju obrtaja. cak je i klarkson, koji inace ne gotivi usa automobile, valjda zato sto je vecina uk proizvodjaca u vlasnistvo amerikanaca, pohvalno govorio o korveti, pogotovu vreme koje je ostvarila na stazi. a za pare koje kosta je odlicna

ja bih uzeo GTa da imam pare, recimo :) a sto se klarksona tice, GT ima odlicno vreme na testu, i odlican je auto, to je i on rekao, jedino sto naravno imaju taj neki anti usa stav, al ok, razumljivo je, a koliko god da je govorio lose o GTu, koliko znam i kupio je jedan od 20-30 koliko je uvezeno u uk

@ivan, pa nije bas da GT nema pedigre

@iguana, naravno sad malo preterujes sa tom potrsonjom goriva, nista ne trose vise od evropskih konkurenata, a od nekih su i bolji, i naravno imas i moc i slobodu, cak su i neki japanski vozaci rekli da rekli da je GT jedan od boljih ne japanskih automobila

Link to comment
Share on other sites

Postoje naravno Korvete koje spadaju u supersportske modele.

Po meni, najbolja Korveta ikada, naravno koja spada u supersportske, je svakako Callaway Corvette iz 1989.god, koja je aftermarket sredjivana.

Klarkson je kupio GT iz prve serije koja je usla u UK (28 komada), pa mu se posle kvarila i kreten je kupio jos jedan. :) Nema sumnje da je to ipak dobar auto.

Sto se Alfe tice, ipak bih ustedeo 100k evra i kupio Breru Spyder. Jeste to 150+ KS jaci motor i ogranicena serija, ali Brera je stvarno prelepa. Naravno, ne sumnjam da su vec unapred rasprodali citavu seriju 8C... Fazit - Alfa trenutno ima dva najlepsa kabrioleta na svetu.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Zanimljiv tekst na Autoblog.com:

"In the U.S. market at least, it's great to be a Toyota dealer. According to CNNMoney.com and Edmunds.com, Toyota's Prius tops the list of 10 hottest cars in America, with six Toyota models making the list (including all three Scion models).

Hybrids are hot, too - the Prius, Lexus RX400h and Ford Escape all made the list.

What makes a car "hot"? Edmunds defined a "hot" car as selling close to sticker price, having minimal incentives or rebates, and spending little time in dealer inventory before purchase. By these criteria, the "Hot 10" are, in order:

Toyota Prius

Mini Cooper

Pontiac Solstice

Scion xA

Scion xB

Scion tC

Lexus RX400h

Honda Civic

Toyota RAV4

Ford Escape Hybrid "

brate...

Inace, Scion je predstavio novi koncept - Scion Fuse

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...