koji vam je najbolji sladoled?

• Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mislim da nestle proizvodi...sladoled se zove maxibon, pola je chokolada spolja, a pola kao kolach onaj mekani keks

i onaj novi king sa kekom mi se i svidja, s obzirom da su sjebali vecinu sladoleda

i nervira me sto standardni sladoledi tipa kapri, leni, choko moko itd. nisu vise kockasti, pa ne mozes lepo da skidas cokoladu :)

stopi :D

jaaaaoooooo [:p]

pa svi pricamo o nekim 60+ sladoledima...jel neko jede rum koktel,snesko,stopi,clasik..?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Nisam imao pojma da jos prave rum koktel...

Anywayz postavlja se istorijsko pitanje da li je bitniji kvalitet ili kvantitet?

U osnovnoj mi je bilo najvaznije da pozderem sto vise bilo kog sladoleda pa sam krkao rumenka (od sladoleda na stapicu, mada je kapri bio zakon), a sad ipak vise cenim ukus...

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

Stopi sam jeo kad sam bio klinac sad sam shvatio da je to stopalo :D

[:D] ,mada imao je ukusnu vanilu,ustvari nekako delta ima bolju cokoladu a frikom vanilu

Edited by el.Sendador

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Sneshko je jebeno najbolji, pa onda  LENI...i onda naravno stari ali jako dobar sladoled , pazi sada, CITRON!!!!

jeste snesko dobar al ga jedes 5 sekundi i treba ti jedno 15 komada i 3 litra vode posle,ustvari ja posle svakog sladje popijem jedno litar vode

Obozavam Macho, obe boje, ali otkako Frikom fura ovaj rinfuz za 10 - 15 dianara i Straus mi prirasta srcu. Ubili smo se od Strausa u KST-u na veceri SKA!!!

Jos mi je muka. Davali za dzabe, a sto je dzabe... ;)

Edited by oveRk1nd
...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

Rumenko je stvarno bio top sladoled za dane osnovne skole ... coko-moko tek kad ustekas nesto vise kesha :)

i ako ti dodje ko u goste i da 50 din,znaci ne znas sta ces sa tolikim parama i onda naravno najskuplji sladoled

huh

top gan sumsko votje

pakovanja....deltin onaj stratiacela/tiramisu/karamel

Hagendasz...jeste sjajan, ali precenjen. Jebes to kad ti treba 2 L vode da proguras pakovnje sladoleda u sebe. Isuvise jako za moj ukus.