Jump to content

Fallout 3


MiGsa

Recommended Posts

Ljudi koji NWN koriste kao argument u RPG/FRP raspravama protiv drugih igara su :

1. deca koja nisu igrala stare stvari

2. deca koja su igrala samo NWN a o ostalim igrama su culi ili procitali

3. nova generacija, tj. deca koja imaju mali radni staz

[izvinjenje] Ako sam ostar, mohi je kriv[/izvinjenje]

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ljudi koji NWN koriste kao argument u RPG/FRP raspravama protiv drugih igara su :

1. deca koja nisu igrala stare stvari

2. deca koja su igrala samo NWN a o ostalim igrama su culi ili procitali

3. nova generacija, tj. deca koja imaju mali radni staz

[izvinjenje] Ako sam ostar, mohi je kriv[/izvinjenje]

jel ovo upuceno meni ? [zbunjeni smajli:]

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da vam ne izbusim procesor i graficku kao mutanta bazzarom!

izbushi ti meni ochi sad... jedem i prochitam signu i zagrcnem se... :D

ubi me zamalo:)

elem... nije bazzar vetj bozar:)

realno, najlepshe i najbolje oruzhje u igri... kad chujem kako burstuje taj zvuk mi muzika za ushi... i josh kad pogodi metu ... najlepshe se chuju ljudi.. bzhljujuju.... milina:)

elem.. kachio je G!!! pre :)

pa aj da ponovimo...

Fallout comic

:))

( [;)] )...

"Emotions"...

"Feelings"...

They only lead to damage, death and destruction...

Link to comment
Share on other sites

@ of topik

meni je sasvim solidno uradjen nwn 1 engine za 3d :)

fin, brz, dovoljno detaljan, mada ga ipak vise vidim u sword&magic fazonu pre, nego, u postapokaliptik ...

nije bas detaljan kod raspadanja likova, ali ne mozes sve imati :)

btw igram rpg od icewind dale-a ;)

elem gledam nesto starije rpg-ove (2d) i licno mi smeta sto su nekako rupicasti, ko da svaki drugi piksel fali ... koliko me pamcenje sluzi jedini 3d koji sam igrao je nwn 1 sa ekspanzijama, koji ima svoju car kao sword&magic jel :)

@ topik

bilo bi jako lepo da nesto skoro izbace povodom pristojnog rpg-a, pogotovo ako ce da ima priblizno karaktera i igrivosti ko FO serijal :)

Never underestimate the power of human stupidity. Robert A. Heinlein

God is subtle but he is not malicious. Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

nije bazzar vetj bozar:)

Potpis je moj orginalan, a bazzar sam stavio namerno, jer sam ga dobio kao sitni lopov na bazaru* [:D] u NCR-u kada sam 1.put igrao.

*moje omiljeno mesto za skladištenje stvari.

Mene ne morate da ispravljate prešao sam F par stotina puta posle 800 neznam da brojim [8D]

Edited by mmii55kk33cc
Link to comment
Share on other sites

first person look je nesto najgore sto su izmislili za rpg ... nadam se da nikad vise nece napraviti nesto slicno :))

gotovo ... idem da instaliram nwn sa svim ekspanzijama ponovo :)

byw aurora toolset je stvarno preteran :) pozitivno that is :)

najvise sto sam stigao doduse je da napravim svoj modul sa lancima koji vise sa plafona za ispadanje raznih vrsta i kombinacija neprijatelja za isprobavanje karaktera sa razlicitim nivoima :)

Edited by Yevod

Never underestimate the power of human stupidity. Robert A. Heinlein

God is subtle but he is not malicious. Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

e elfovi zaista jesu pederi po knjigama, filmovima, i igrama ... stalno nesto tupe a kad se pojave onda svi treba da svrsimo, i jos su kao iznad svega materijalnog ... sujetni siljoguzani ...

Never underestimate the power of human stupidity. Robert A. Heinlein

God is subtle but he is not malicious. Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

ish ish ish ... ne spominjite fsntazije i ostala chua na ovom topiku samo skrnavite true apokaliptichnu atmosferu... kakavi crni ubogi elfovi... i vile... ja ne vereujem u to shto olovo ne mozhe da zaustavi... [:D]

( [;)] )...

"Emotions"...

"Feelings"...

They only lead to damage, death and destruction...

Link to comment
Share on other sites

Pricha\radnja u igrama treba da bude uverljiva, a ne detaljna. Kada sam posle duzeg vremena uzeo da igram Fallout (keca) malo sam se smorio sa svim onim Holodiskovima koji su u igri da bi nam opisali shta se negde desilo i koji je bio istorijski put bla bla... Kul, super ste osmislili, ali igra nije chitanje knjige. Igra je pre svega interakcija sa prichom, a ne suvoparno izuchavanje njene pozadine. Da je u nekom holodisku pisalo neshto shto bi nam dalo hint gde se nalazi neka tajna laboratorija ili gde je vojno stovarishte or something onda bi i vredelo chitati, a bash tachno vreme i mesto kad su kinezi napali japance (shto u principu nije bitno) i kako se zvala sekretarica vodje tima nauchnika koji su razvili FEV. Takve stvari su irelevantne za prichu, doprinose nashoj jasnioj viziji situacije, ali ne utichu na tok igre... it's all just a geeky stuff, da bi se sad ja takmichio sa "Perom" ko bolje poznaje svet fallouta...

Eto,a mislio sam da nikad necu reci nishta loshe vezano za fallout...

Edited by Last Owner of the Wasteland

Bo

Link to comment
Share on other sites

Pricha\radnja u igrama treba da bude uverljiva, a ne detaljna. Kada sam posle duzeg vremena uzeo da igram Fallout (keca) malo sam se smorio sa svim onim Holodiskovima koji su u igri da bi nam opisali shta se negde desilo i koji je bio istorijski put bla bla... Kul, super ste osmislili, ali igra nije chitanje knjige. Igra je pre svega interakcija sa prichom, a ne suvoparno izuchavanje njene pozadine. Da je u nekom holodisku pisalo neshto shto bi nam dalo hint gde se nalazi neka tajna laboratorija ili gde je vojno stovarishte or something onda bi i vredelo chitati, a bash tachno vreme i mesto kad su kinezi napali japance (shto u principu nije bitno) i kako se zvala sekretarica vodje tima nauchnika koji su razvili FEV. Takve stvari su irelevantne za prichu, doprinose nashoj jasnioj viziji situacije, ali ne utichu na tok igre... it's all just a geeky stuff, da bi se sad ja takmichio sa "Perom" ko bolje poznaje svet fallouta...

Eto,a mislio sam da nikad necu reci nishta loshe vezano za fallout...

sto meni je to bas cool :)

dobija prica na punoci a i realno ne moze sve da stane u igru ...

bilo bi lepo kad bi neko se dosetio da pravi neki "istorijski" spektakl iliti da odma osmisli da igra ima vise nastavaka ali da ne banalizuju ...

elem da ponovim turbo plazma rifle u oko :)

Never underestimate the power of human stupidity. Robert A. Heinlein

God is subtle but he is not malicious. Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Pricha\radnja u igrama treba da bude uverljiva, a ne detaljna. Kada sam posle duzeg vremena uzeo da igram Fallout (keca) malo sam se smorio sa svim onim Holodiskovima koji su u igri da bi nam opisali shta se negde desilo i koji je bio istorijski put bla bla... Kul, super ste osmislili, ali igra nije chitanje knjige. Igra je pre svega interakcija sa prichom, a ne suvoparno izuchavanje njene pozadine. Da je u nekom holodisku pisalo neshto shto bi nam dalo hint gde se nalazi neka tajna laboratorija ili gde je vojno stovarishte or something onda bi i vredelo chitati, a bash tachno vreme i mesto kad su kinezi napali japance (shto u principu nije bitno) i kako se zvala sekretarica vodje tima nauchnika koji su razvili FEV. Takve stvari su irelevantne za prichu, doprinose nashoj jasnioj viziji situacije, ali ne utichu na tok igre... it's all just a geeky stuff, da bi se sad ja takmichio sa "Perom" ko bolje poznaje svet fallouta...

Eto,a mislio sam da nikad necu reci nishta loshe vezano za fallout...

pa to imas u svakom ozbiljnijem rpgu samo stu su tamo razne knjige u pitanju i tome slichno, mozes da igras igru i bez citanja holodiskova koji su tu samo da dodatno podgreju atmosferu , a obicno ih niko nije ni citao kada je prvi put igrao fallout... a inache sve price na holodiskovima su krajnje zanimljive (pogotovo te 97. godine)... zaboga zar postoji u nekom rpg-u veca doza interakcije sa pricom nego u falloutu?!?! mislim veliki deo tvojih postupaka se odrazava na svet oko tebe, na osnovu reputacije dobijas neke questove, na osnovu karakteristika dobijas nove dijaloge, prica se menja prema tebi.. kako ne uticu na tok igre... ako procitas mozes da stvoris svoje mishljenje da volis ili mrzis mutante ili BOS i tome sl.. bas si me iznenadio ovim zakljuchkom...

@Set Fix

sorry bio sam bas umoran kad sam postovao, jebga branim fallout kao da mi je tata radio u BISu :P

@ostali

sniper rifle at gorin

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pa to imas u svakom ozbiljnijem rpgu samo stu su tamo razne knjige u pitanju i tome slichno, mozes da igras igru i bez citanja holodiskova koji su tu samo da dodatno podgreju atmosferu , a obicno ih niko nije ni citao kada je prvi put igrao fallout... a inache sve price na holodiskovima su krajnje zanimljive (pogotovo te 97. godine)... zaboga zar postoji u nekom rpg-u veca doza interakcije sa pricom nego u falloutu?!?! mislim veliki deo tvojih postupaka se odrazava na svet oko tebe, na osnovu reputacije dobijas neke questove, na osnovu karakteristika dobijas nove dijaloge, prica se menja prema tebi.. kako ne uticu na tok igre... ako procitas mozes da stvoris svoje mishljenje da volis ili mrzis mutante ili BOS i tome sl.. bas si me iznenadio ovim zakljuchkom...

sniper rifle at gorin

Nisi me razumeo G! Da u falloutu nema interakcije to sigurno ne bi bila moja omiljena igra. Ja sam samo rekao da je bash ta interakcija bitnija od neke pozadinske priche i bash ta interakcija chini igru, a sve ostalo kako kazete ispunjuje prichu. Da igra nema neku putanju koja bi te vukla dublje u nju besmislene bi bile sve te prichice sa holodiskova. Cause you just wouldn't care. U falloutu su dobro to uradili, ali hocu da kazem da to nije najbitniji deo igre... bar ne meni, a i sam si rekao da kada su svi prvi put igrali da niko i nije chitao holodiskove, a da se u njima krila neka velika (vezana za igru) tajna, onda bi ih svi itekako chitali. U Fallou2 su imali lakshi zadatak, poshto je cela fallout istorija "nashiroko i nadugachko" arhivirana u kecu, tako da su svi holodiskovi manje vishe imali veze sa samom igrom, a ne sa onim shto se desilo 20 godina pre nje.

Ne budi na noz svaki put kad neko iznese kritiku na rachun fallouta. Ja nikako ne bih mogao da kazem: "E vidi u falloutu je to i to sranje, a u "xyz" igri (recimo NWN) je to do jaja!". Jednostavno nema bolje igre od Fallout-a... svidelo se to nekom ili ne.

Kritika je bila u chistom poredjenju "keca" i "dvojke".

Edited by Last Owner of the Wasteland

Bo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...