Jump to content

Heroes of Might & Magic V


xomi

Recommended Posts

jebote, zasto samo ja nalecem na nemoguce bugove...igram single sa dungeonom i sve je bilo ok dok nisam loadisao save...posle toga mi daje 300 income po turnu iako imam kapitol...wtf...dalje, igram single sa necrom i heroj podigne 39 skeleton archera iako je isto toliko njegovih jedinica zaginulo(nijedna moja)...i ono da dize svoje jedinice...zagine mi 10 ghostova recimo, kad posle bitke ja ih imam kao da nijedan nije zaginuo...malko preterano:)

Verovatno igras sa herojem Vladimirom koji ima bonus na rajz ded, a takodje si verovatno uzeo skil da ti se i tvoji vracaju kad poginu, ali si glup pa ne znas da citas :) Inace, to sa novcem moze da ima veze sa dveling nedeljom (obratite paznju kad je pocetak nedelje sta se dobija, recimo moze da bude nedelja kad jedinice inferno i undead imaju 20% manju inicijativu)!

Liberate tutame ex infernis!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dule...da ti urade toxikoloshku analizu krvi i urina dok igrash heroje....jel bi bilo sv chisto ili bi se tamo nashlo objashnjenje za vetjinu bagova koje encounterujesh? =o))

pa osim sto nas truje us steel mislim da bi bilo sve cisto:)

broj protivnichkih jedinica koje resujesh posle pobede se drugachije obrachunava od prethodnih heroja. ovde se gleda po xpu - zilion seljaka ce ti dati isto kosturova kao i 10ak arhandjela (lupam radi slikovitosti primera)

tako znaci, ovo vec ima logike...

Verovatno igras sa herojem Vladimirom koji ima bonus na rajz ded, a takodje si verovatno uzeo skil da ti se i tvoji vracaju kad poginu, ali si glup pa ne znas da citas :) Inace, to sa novcem moze da ima veze sa dveling nedeljom (obratite paznju kad je pocetak nedelje sta se dobija, recimo moze da bude nedelja kad jedinice inferno i undead imaju 20% manju inicijativu)!

ne igram sa tim herojem i naravno da znam koje sam skillove uzeo...ali kao sto rekoh u toj bici nije poginulo nijedno moje stvorenje...ali kali je dao logicno objasnjenje...

a sto se novca tice to je sigurno neki bag...ne bi se smanjilo bas na 300...

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

sad se setih jos jedne stvari...cak imam i svedoka koji ce da potvrdi:)...elem igramo hot-seat, necro i academy...i sad i meni i njemu sve jedinice imaju vise healtha nego normalno, tipa 25/18, 115/90 i tako...ne verujem bas da je bila nedelja kad necro i academy imaju 30% vise healtha...

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

brate, ti si ili magnet za bugove ili tezhak pajdoman - vishe ne odgovaram na tvoja pitanja [:D]

nego, mene interesuje shta se deshava sa jedinicama koje nisu na bojnom polju? da li se mogu ubaciti tokom bitke kao pojachanja, da li nestaju da se predajesh ili bezhish, i da li protivnik dobija i za njih xp kad savlada ostatak vojske?

Link to comment
Share on other sites

problem je shto je manual outdateovan josh pre nego shto je homm5 stigao na police..

- Ed will introduce Ed. Full name - Edward Wong Hau Pepelu Tivrusky the 4th.

- That's a long name.

- Ed made up that name for Ed, isn't it cool?

- If you made it up, how can you be the 4th?

Link to comment
Share on other sites

brate, ti si ili magnet za bugove ili tezhak pajdoman - vishe ne odgovaram na tvoja pitanja [:D]

uvek sam bio neshvacen:)

vitality+itemi? =o)

znachi svima vama sto se bagujete manuEl od 450 strana u shake pa spremajte ispit za jul ;oP

a ne kole, ja za jul treba da spremam farmu:)

btw, nemam ni vitality, niti ijedan item...mozda je stvarno nedelja sa +20% healtha...

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

btw, nemam ni vitality, niti ijedan item...mozda je stvarno nedelja sa +20% healtha...

Jeste to u pitanju,presao sam celu igru i imash bash dosta weekova tih sa effectima...

nego, mene interesuje shta se deshava sa jedinicama koje nisu na bojnom polju? da li se mogu ubaciti tokom bitke kao pojachanja, da li nestaju da se predajesh ili bezhish, i da li protivnik dobija i za njih xp kad savlada ostatak vojske?

Kad ti pogine zadnja jedinica koju si postavio,odmah se pojavljuju sve one koje nisi,znachi ako imash 7 tipova vojske u heroju i josh 5 razlicitih tipova jedinica u zamku,ako ti pogine originalna vojska heroj sam vuche iz zamka(ukoliko se npr branish

u zamku)...

Every man dies,not every man really lives...

sig-282239.jpg

Link to comment
Share on other sites

ahaha rofl:)...mada mi je shugavi gilraen ubio jedno 10-ak green dragona sa nesto preko 200 war dancera...glupi luck:)...

btw, definitivno mi je nesto zabagovano sa prebacivanjem stackova...znaci nekad treba 5 puta da prevucem da bi se on setio da prebaci u drugi slot...

Nisi jedini imao problem sa prevlacenjem vojske...nego elem-evo "resenja":

Uhvati ikonicu vojske 2,3mm od gornje leve ivice, i na isti fazon prevuci na praznu ikonicu (znaci 2,3mm od gornje leve ivice i odozdo je ubaci)....

Link to comment
Share on other sites

Mape su sranje,ja nisam uspeo nigde da nadjem na netu...Koliko sam ukapirao,moras da imas orginal pa da ides na ofical sajt i da skidas...

Artifakti su sranje isto,srecan si ako dobijes 1 na attack..

Kampanja je mnogo dobra,grafika i sve ostalo je najbolje do sad..

Btw kakva je ono fora,npr artifakt "necromancer helm" pise zutim slovima i ne pise sta daje uopste..

Ima li neko orginal?

Edited by pOpeYe

I WILL EAT SHIT IF THEY MAKE ME BIG

= rumbl3 a.k.a vuduu =

Link to comment
Share on other sites

Konacno...

Patch je stigao

http://mightandmagic.com/uk/

Here is a list of changes and fixes in 1.1:

- MP does not start if the player states differ

- "Ubi.com error" message does not appear after a win in a rating game

- Random cities use name and description from map

- Profile screen fixes (experience, alignment)

- Haven: stables message is back, other messages fixed

- Profile screen: random race games now shown correctly

- Camera glitches in C1M2 cutscene removed

- Item selection in lobby screen fixed

- Ghost mode 'guard' command fixed

- Ghost mode after disconnection turn transfer fixed

- Profile info for other players now accessible

- Map info for MP games is localized

- The spells added by the library are given to the hero immediately

- MP game preferences panel fixed

- Autosave option in the create game menu now enabled

- "Resisted" combat text fixed

- Training games results are not reported to Ubi.com now

- Hero perk rolls fixed

- Elemental creatures not affecting by Wasp Swarm spell now

- Druid Elder's Mana Feed ability fixed

- Temptress hero specialization fixed

- Some points of Combat AI fixed

- 'The Demon Stone' campaign map 3-th cutscene sound fixed

- ATBBar refresh fixed

- Separate stacks displayed in Combat Results

- Heroes planned paths searching at turn start/after whirlpool fixed

- Invalid level ups (double skill increases) blocked

- Representation of heroes on boats in ghost mode now is correct

- After all players disconnected from Ghost mode game ending correctly

- Combat pathfinder does not ignore the moat

- Artifact Merchant submenu can not be called by hotkey without the building

- Reconnected players can't see themselves on Ubi.com now

- Ravager retaliation strike fixed

- Creatures under Frenzy spell effect always attack now

- Refined Mana perk fixed

- Hut of Magi still shows areas after pressing Esc key

- Castle gates are closed immediately

- Zero-count monsters on low difficulty levels fixed

- Water shaders fixed

- Startup videos playback fixed

- Grail map called from underground fixed

- Ghost mode phase message fixed

- Sound glitches fixed

- MP game name length is restricted

- Interface sounds are not 3d fixed

- Fixed prerequisites for Absolute Gating, it was impossible to take it.

- Campaign map 'Elfs' Main Sylvan hero Gilraen weakened, his script fixed

- Maeve added as haven random hero

- double hero portraits prevented

- Now after 'The Amulet' campaign map loading right 'The Mages' map instead 'The Key' map

- 'The Capital' campaign map scripts fixed

- Matron have new model

- 'The Demons' campaign map garrison fixed

- Credits fixed

- 'The Pursuit' campaign map keymaster blocked for AI

- Demon character fixed

- Zehir's flag color changed

- Map tags fixed for MP maps

- AI-geometry for Pyramid and shipwrecks fixed

- Dungeon town: Wicked Pastures and lightmaps fixed

- Random heroes on MP maps fixed

- Hero Jhora gets Magic Missile spell due to her specialization description

- Inferno and Necropolis lightmaps recalculated

- Maeve hero Tactics removed

- '954 YSD: Chase': some map objects fixed

- 'Dragon Pass': object fixed, rebalanced

- fixed instant travel holes

- Duel presets rebalanced

- 'The Secret Way' campaign map message for garrison approach added

- 'The Clans'campaigm map multiple fixes added (hero skills, messages, added guards)

- C4M5 script fixed

- S3 Balance Fixed

- Map fixes: L3, M2

- 'The Road'campaign map: texture near Inferno Military Post fixed

Link to comment
Share on other sites

Ja rech original shto se gaming industrije tiche koristim samo u kontextu,1 prvog dela neke igre.

Nego da skratim sebi muke,poshto nemam nameru da chitam sve ovo,danas nam je kod lokalnog muljare stigla petica pa me interesuje vredi li da se uzima,ali ono kada se postave najveci kriterijumi po svakom pogledu...A plus da moze solidno da shljaka na nekih 1,6 gigaherca i 256 rama?

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

ne moze da ti shljaka na tome .. ako imash dojaja mashinu mozesh da teraash sve na maximumu ide sve techno i zaista mi se svidja igrica ... kada se naviknesh ( treba dosta vremena ) na upravljanje kamerom i na ruzan interface posle se vidi koliko je igrica lepo uradjena ... kampanju sam preshao cisto reda radi nisam odushevljen ali oduvek sam igrao samo custom mape i hot seat tako da me bash briga :)

meni se svidja i bolja je od cetvorke debelo , najblizi deo legendarnoj trojci po meni ...

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Sam si odgovorio na svoje pitanje, nema prodaje artefakta, sta vise ima da naleces na kopije istih. Mozes da ih razmenjujes sa drugim herojima i to je to.

Nego kad smo vec kod teme, jer jos nekome u kampanji neki od artefakta imaju samo ime bez opisa efekta ?

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...