Jump to content

RIPOUT - testiranje i ostalo!


Lucky

Recommended Posts

9 hours ago, manson said:

pratim to, ali je twitch mnogo čudan za te viewove - tipa pre 3-4 dana su bili klipovi od po 20k kojih sada nema, a recimo nema ni ovog lika odozgo jer jelda nije tagovao da je igrao ripout. ali ima ovih careva od 11k navodno od pre 7 dana, iako sam ubeđen da tog videa nije bilo pre 3-4 dana kad sam gledao.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, manson said:

ha, probao demo 🙂 radi, 1920x1200 sve epic, ne znam koliko ima fps, ali je smooth 🙂

Morate da ubacite u opcije invert y ose za miša, baš mi je problem da igram bez toga 😞

 

da, biće, ovo je ipak pre-alpha, ima tu još posla, povećanje brzine kretanja i uopšte gameplaya, fov, i tako to 🙂

Link to comment
Share on other sites

potpuno razumljivo 🙂 mora biti ubačeno kao i još ponešto od tih stvari.

ali generalno feedback je bio dosta dobar jer je od većine ljudi bio koncentrisan na 2-3 neke stvari i to je kul, to su stvari koje žele ljudi da se promene i radi se na njima.

nije bio "raštrkan" da neko kaže hoću sporije neko hoće brže neko bi srednje itd.

i generalno su ljudi imali baš detaljnije i dugačke feedbacke što je super, jer možemo da znamo šta treba da uradimo tj. šta im se ne dopada.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
39 minutes ago, manson said:

Ima li kakvih novosti? Nabavio 144Hz monitor, daj da igram neki FPS 🙂

 

pa ako si propustio demo sad na steam festu, onda ide neka beta kasnije tokom avgusta, tj. druga polovina avgusta.

u međuvremenu uvek možeš da testiraš neki postojeći bild, ako si zainteresovan 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 hour ago, kruko said:

Ah kako bih odigrao da imam vremena. Kakav je generalno fidbek?

Sent from my M2101K9AG using Tapatalk
 

pa generalno pozitivan koliko sam očekivao da će nas ishejtovati 🙂 

zapravo nisu bili oštri ljudi, mahom se koncentrisao feedback na nekoliko stvari, možda sam i pisao ovde - da je dvocevka slaba i bez impacta, da moramo da sredimo kretanje da bude brže i ono što nema FOV, invert miša itd. To su možda glavne kategorije feedbacka, ostalo su bile sitne koje smo svakako ubacili u listu za ispravke.

Tako da se nadam da će biti sad posle gamescoma neki novi build, čak i beta rekao bih (!) pa ćeš moći da probaš sa ispravkama 🙂

 

On 7/26/2022 at 11:44 AM, manson said:

Jeste sredili invert y ose? 🙂 

ne! 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
5 minutes ago, evgeniy said:

aktivirao, bicu surovo iskren kad probam docnije!

slobodno!

mislim, beta ima više bagova i problema nego demo, jbg tako je ispalo, ali ima i znatno više novih stvari. tako da u suštini tu nam feedback i najviše treba!

Link to comment
Share on other sites

ayyy.thumb.jpg.9a69cc54d5a0441a7bb49093d7b9b2bc.jpg

sto bi rekao Patrick Galloway iz Undyinga - won't budge!

probao sam vise puta da restartujem, uvek zabode kada udjem u mali brod i interaktujem sa glavnom konzolom. FFFFFUUUUUUU
ili treba tako da bude, posto nema SOLO play trenutno?

tutorijal utisci (kapiram da nista novo necu da vam kazem, ali here goes):

  • oni mali burazeri "kucici/svemirska divlja svinja" sto se zalecu u noge su nekako pokazali da kretnja nije nesto najodzivnija, kao da se kreces po blatu. npr, oni su relativno bezopasan i jednostavan neprijatelj, ali vise puta su me iznabadali jer nisam strejfovao dovljno daleko ili skocio visoko kad su u naletu. igram bas dosta Deep Rock Galactica ovih dana, pa moguce da mi je on malo pomutio referentne vrednosti za "mobility", ali mislim da ne bi skodilo da se malo pritegne kretanje. tipa, cak i normalno "trcanje" mu dodje kao neko hodanje u Resident Evil i nekako ne ostavlja utisak da igram FPS.
  • oruzje bi moglo da ima malo veci taj "ooomph", ali pretpostavljam da trenutni zvuci nisu finalni i da ce to jos fino da se pegla
  • gotivan mi je sistem preuzimanja UDOVA protivnika, otvara dosta prostora za kreativne kombinacije kad se igra coop. mozda bih odradio to malo drugacije, da mora pazljivije da se ubije protivnik da ne bi unistio deo koji bas hoces. neki risk/reward fazon koji nagradjuje ako ubijas sa razmisljanjem, a ne kao zivotinja da drzis klik i unosis se u facu. jebemliga =o
  • fino je sto kopirate Dead Space pristup menijima, ali mogli biste da odete korak dalje i da skinete ammo count za oruzje i "F" krug iz donjeg levog ugla potpuno i da odlucite da skroz budu na oruzju. ako vec postoji scanner, onda mozda on moze da sluzi kao "prikazi mi sav UI odjednom", kao neko "general status" dugme, sta znam. cisto mislim da bi pomoglo oko imerzije jos malkice
  • atmosfera mi je ok, ima taj neki GTFO vajb, vlazan i ustajao vazduh, ne preterano bezbedan za udisanje, svemirska memla na inficiniranom brodu, nije lose
Edited by evgeniy
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, voodoo_ said:

Space Myths, lepo razvojno ime!

hvala!

34 minutes ago, evgeniy said:

sto bi rekao Patrick Galloway iz Undyinga - won't budge!

probao sam vise puta da restartujem, uvek zabode kada udjem u mali brod i interaktujem sa glavnom konzolom. FFFFFUUUUUUU

ili treba tako da bude, posto nema SOLO play trenutno?

 overicu tutorijal sada

jok, save problem je. 

obriši save iz steama, možda je ovde

Quote

 

SteamLibrary\steamapps\common\RIPOUT\SpaceMyths\Saved\SaveGames


 

a možda je ovde

Quote

 

C:\Users\[UserName]\AppData\Local\SpaceMyths\Saved\SaveGames


 

a možda su u bunaru! šalim se, to bi trebalo da pomogne!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...