Jump to content

.


unknwn

Recommended Posts

  • Replies 437
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

ne zamajavaj nas tim tricama i kučinama, gde je rik henderson!? "!"?!? "!?

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
On 12/13/2019 at 5:20 PM, kruko said:

Mali apdejt! Radim punom parom, sada su na redu perkovi, ima mnogo izmena oko toga, 4/6 glavonja je gotovo, ~200/400 talasa je urađeno, 22 oružja. Trenutno tražim beta testere za igru da mi ukažu na neke propuste i šta bi trebalo utegnuti, nisam više sposoban da budem objektivan i da vidim koliko bi zapravo platili. Tako da se nad da će early access zaprabo uskoro. S obzirom da je recimo jets n guns 2 9,99 u early accessu verovatno ću prodavati za 4,99 da izbegnem/ublažim loše komentare i onda postepeno dizati cenu.

šta si planirao za beta test?

Link to comment
Share on other sites

Možda umesto tajmera da za svako dugme održavaš dva boolean flega tipa dugmePostaloAktivno i dugmePrestaloDaBudeAktivno, pa u hendleru osim dugmeta proveravaš i stanje tih flegova. U slučaju da je pritisnuto prvo dugme a fleg da je bilo aktivno je false, onda ide jedna logika (i fleg se menja na true), a ako je pritisnuto prvo dugme a fleg aktivnosti je true, onda druga logika (i ako nije pritisnuto a fleg je true, onda logika za deaktivaciju itd). E sad, ne znam koliko su tajmeri "skupi" u Unity-ju, al možeš i preko njih ako je lakše.

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

Pardon, ne znam gde mi je glova i kucam iz igraone, mislio sam na jedan boolean flag po tasteru i uz njega brojač koji se resetuje na svaki prelaz flega sa false na true ili true na false, i inkrementira u slučaju true na true, čime imitiraš tajmersku funkciju i onda samo porediš trenutne vrednosti brojača.

A što se tiče opravdanosti, ima smisla ako povremeno hoće da ispale raketu dok drže taster za obično pucanje, ali ako hoće da se prebacuju sa oružja na oružje, onda nek odbangave prste 😄 Mada je moguće da je ovo više problem tastaturnih nasuprot gamepad igrača (gde je ovim prvima lakše da izvode takve zajebancije), tako da uzmi i to u obzir prilikom anketiranja.

Link to comment
Share on other sites

New demo version online (v0.25)

  • New Boss! Paragons faction now have a boss
  • Fixed diagonal movement, horizontal and vertical speeds don't add up when moving diagonally
  • New enemies, weapons and over 150+ waves
  • Removed some weapons that were buggy (Hornet Nest, Sticky Mine Launcher), they'll be back soon
  • Additional in game controller support (still no controllers in menu, working on it

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...