alfa 4,973 Report post Posted February 22 Zasto benzinac? Nemam neki specijalan razlog, subjektivno realno. Ali kako se ne razumem nesto najbolje u kola zato sam i dosao i ovde da se raspitam. Imam li nesto jos posebno sto bih mogao da pogledam vezano za A3 i TDI motor? Sto se bmw 1 tice, tu me smara taj zadnji pogon. Mazda 3 je definitivno prelep auto, malo mi deluje skucenije nego A3 recimo (vozio sam se u oba) sto moze da prevagne zbog moje visine. Quote Hide alfa's signature Hide all signatures Um caruje, Dundo Maroje! klick me Share this post Link to post Share on other sites
Lucky 1,038 Report post Posted February 22 Nidža @nickwood ima Mazdu3 i sad otkud znam, nekih 195cm je visok, staje bez problema, meni mazda više nekako pozadi deluje skučeno a veliki auto, ali moguće da je to sve subjektivno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dovlagsi 209 Report post Posted February 22 45 minutes ago, alfa said: Zasto benzinac? Nemam neki specijalan razlog, subjektivno realno. Ali kako se ne razumem nesto najbolje u kola zato sam i dosao i ovde da se raspitam. Imam li nesto jos posebno sto bih mogao da pogledam vezano za A3 i TDI motor? Sto se bmw 1 tice, tu me smara taj zadnji pogon. Mazda 3 je definitivno prelep auto, malo mi deluje skucenije nego A3 recimo (vozio sam se u oba) sto moze da prevagne zbog moje visine. A3 sa 2,0 tdi, evridej ol d vej. nađi samo nekog proverenog, ili bar auto kuću na najboljem glasu 👍 bmw 1 je zabavan auto, baš zbog rwd. meni ružan u pm doduše mazda 3 je prespora po svakom kriterijumu, al realno u soul red crvenoj najlepši auto u klasi. Quote Hide dovlagsi's signature Hide all signatures facebook.com/speed.rs Share this post Link to post Share on other sites
Čamuga 465 Report post Posted February 22 samo cu reci da je bmw 1 najneudobniji auto u kom sam se vozio, kotarica jebena Quote Share this post Link to post Share on other sites
dovlagsi 209 Report post Posted February 22 5 minutes ago, Čamuga said: samo cu reci da je bmw 1 najneudobniji auto u kom sam se vozio, kotarica jebena Za putnike pozadi, da. ako nije sportska verzija, komforno je ogibljenje šta znam. Quote Hide dovlagsi's signature Hide all signatures facebook.com/speed.rs Share this post Link to post Share on other sites
Lucky 1,038 Report post Posted February 22 ovaj novi bmw 1 još i liči na nešto, taj iz te generacije i godišta je stvarno grdan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule_smor 3,478 Report post Posted February 22 Za putnike pozadi, da. ako nije sportska verzija, komforno je ogibljenje šta znam. sedeh pre neki dan na suvozacevom mestu u bmw 1 sa petoro vrata i udara mi glava gore u plafon, a 185 sam, nisam rurovskih 190+! Quote Hide Dule_smor's signature Hide all signatures Share this post Link to post Share on other sites
voodoo_ 5,128 Report post Posted February 23 Pa kad je auto pravljen za lerdije sa kačketima koji su prosečno visoki 170! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Santa 538 Report post Posted February 23 sedeh pre neki dan na suvozacevom mestu u bmw 1 sa petoro vrata i udara mi glava gore u plafon, a 185 sam, nisam rurovskih 190+! Kad numeš da oboriš sedište 1 Quote Hide Santa's signature Hide all signatures Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem Share this post Link to post Share on other sites
Dule_smor 3,478 Report post Posted February 23 Hehe, I see what you did there Quote Hide Dule_smor's signature Hide all signatures Share this post Link to post Share on other sites
fuse.buca 6 Report post Posted March 25 Verujem da se vec negde pricalo o tome (ako je tako) ne zamerite mi sto cu ponovo da pitam: kakvo misljenje imate od motorima sa 3 cilindra? Sada skoro svi prelaze na njih, pa me zanima koje su prednosti a koje mane? Stvarno sam cuo/procitao razne stvari, od toga da nisu pouzdani, da ne mogu da predju 150-200k km, da su bucni, ne mogu da povuku itd... Uzeti novi auto, 3 cilindra i turbo benzinac recimo - da li je to ok (verujem da kod njega problem eventualno moze da bude buka)? Ispravite me ako gresim 🙂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zwerko 399 Report post Posted March 25 Mojoj ženi smo uzeli Clia sa 3 cilindra, 0.9L 90KS, polovnog sa oko 90k km na satu. Bučniji jeste, prosto štekće motor, pogotovu na nižim obrtajima, rekao bih čak jednako bučan ako ne i bučniji od dizela. Probao sam bio i 1.0 Fiestu sa sličnim motorom, sličan je i zvuk. S druge strane auto zaista leti kako ide i tu nema spora, bukvalno je najživahniji mali auto koji sam vozio (uz ogradu da nisam vozio nikakve Abarth, RS, GTI i ostale baš sportske verzije). Tako da to da ne mogu da povuku nema veze s životom, naravno na primeru malog auta, ne znam šta bi se desilo da ga staviš da vuče Talismana ili tako nešto. E sad koliko može da pređe na to pitanje mislim da niko nema odgovor 🙂 moja logika je bila da je nama to drugi auto u porodici i ona relativno malo prelazi godišnje tako da će do 150k km pređenih da stigne fazon za 10 godina 😄 Recimo tu 1.0 Fiestu nisam uzeo jer je bila sa automatskim menjačem pa mi je majstor rekao da su tu sjebali uparivanje motora i menjača i da kreću da crkavaju oko 110-120k km, ali da sam trocilidarski 1.0 motor po sebi nije sporan i da mu se ok pokazao i u Fiestama i u Focusima. Konačno dolazimo do toga da li je ok da ga kupiš novog i da li će moći da pređe 150-200k km. Moje mišljenje je da svaki nov auto kupljen uz dobro i redovno održavanje kod jednog i poznatog vlasnika može da pređe bar 200k ako nema baš neku fabričku grešku. Drugo pitanje je vremenskog perioda za koji ćeš preći tih 150-200k km, ako prelaziš godišnje 15-20k to ti je 10 godina i tada ćeš svakako već razmišljati da promeniš auto pa da ti je ovaj i u tip top stanju. Sa druge strane ako godišnje prelaziš više od 20k km verovatno ima više smisla razmišljati o dizelu. E sad tu samo moram još da napomenem da je moje iskustvo sa trocilidarskim motorima u domenu malih auta, nemam pojma kako se ponaša u Volvo XC40 na primer. Quote Hide Zwerko's signature Hide all signatures Heghlu'meH QaQ jajvam Share this post Link to post Share on other sites
voodoo_ 5,128 Report post Posted March 25 Kolega ima Stepway 0.9, ide lepo dok se ne uključi klima, onda baš ima problema da izvuče uzbrdo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dovlagsi 209 Report post Posted March 26 Ja sad kao razmišljam dal bi kupio posle polovan trocilindrični auto... Pitanje te post-prodaje možda? Ali evo zwerko je bio hrabar! Quote Hide dovlagsi's signature Hide all signatures facebook.com/speed.rs Share this post Link to post Share on other sites
voodoo_ 5,128 Report post Posted March 26 Više je do vlasnika nego do broja cilindara. Mene više brinu ovi što kupe četiri cilindra ganc nov pa odmah isteraju na autoput i narihtaju do kraja, ŠTA KURAC RAZRAĐIVANJE MOTORA, NIJE ON MENE KUPIO NEGO JA NJEGA. Onda ga akaju pet godina ko zadružnog konja, prodaju ga kao "održavan u ovlašćenom servisu, sve radi, samo ulje i filteri menjani", sledeći vlasnik skonta da motor troši duplo više ulja od specifikacije i da je ceo trap za zamenu. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dovlagsi 209 Report post Posted March 26 Si kupio nekad nov auto sa turbo motorom? Sofver je podešen da ti ne daje max snagu u prvih ne-znam-koliko km, zavisno od proizvođača. Subaru je tu car, ne znam dal je i danas isto tako - bukvy si imao 30% snage prvih 3000 km 🙂 1 Quote Hide dovlagsi's signature Hide all signatures facebook.com/speed.rs Share this post Link to post Share on other sites
Lucky 1,038 Report post Posted March 27 On 3/25/2021 at 8:44 AM, fuse.buca said: Verujem da se vec negde pricalo o tome (ako je tako) ne zamerite mi sto cu ponovo da pitam: kakvo misljenje imate od motorima sa 3 cilindra? Sada skoro svi prelaze na njih, pa me zanima koje su prednosti a koje mane? Stvarno sam cuo/procitao razne stvari, od toga da nisu pouzdani, da ne mogu da predju 150-200k km, da su bucni, ne mogu da povuku itd... Uzeti novi auto, 3 cilindra i turbo benzinac recimo - da li je to ok (verujem da kod njega problem eventualno moze da bude buka)? Ispravite me ako gresim 🙂 ja nemam pojma dal' se važi jer je u pitanju Corsa C sad već matora, ali u domenu prelaska KM nemaj brige, u domenu snage, kad uključiš klimu oseti se razlika :)) ovako može da ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Neptune 309 Report post Posted March 27 On 2/18/2020 at 5:27 PM, manson said: Novi 208, kreće od 15K https://peugeot.rs/media/showrooms/208/cenovnik208.pdf Ne znam, da li to i dalje sirotinja priča iz mene, ali za 15K auto ove klase, mislim da bi ipak trebalo da idu i podizači pozadi, eventualno automatska klima i alu filme, i motor od nekih 90-100ks. Ili samo golfa da ti posalju umesto 208ice 😄 Quote Hide Neptune's signature Hide all signatures Born in trust sentenced to dust born in sin come on in Share this post Link to post Share on other sites
Lucky 1,038 Report post Posted March 27 2 minutes ago, Neptune said: Ili samo golfa da ti posalju umesto 208ice 😄 za golf moraš da doplatiš jedno 7k, mislim da je 22k početna cena otpr 🙂 kačili smo čak ovde negde 🙂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dovlagsi 209 Report post Posted March 27 12 hours ago, Lucky said: ja nemam pojma dal' se važi jer je u pitanju Corsa C sad već matora, ali u domenu prelaska KM nemaj brige, u domenu snage, kad uključiš klimu oseti se razlika :)) ovako može da ide. pitao čovek za turbo trocilindraše, pošto nove uglavnom nemaš da nisu turbo... tu je zaista upitna ukupna km jbg Quote Hide dovlagsi's signature Hide all signatures facebook.com/speed.rs Share this post Link to post Share on other sites
Lucky 1,038 Report post Posted March 29 On 3/28/2021 at 12:09 AM, dovlagsi said: pitao čovek za turbo trocilindraše, pošto nove uglavnom nemaš da nisu turbo... tu je zaista upitna ukupna km jbg Sve je to uvek mačka u džaku nekakva ... evo baš juče kaže ortak vraćao se sa plan'ne i na pola puta krene Kaškai (2 god star) da radi sa "pola gasa", neće preko 60km/h 🙂 a bukvalno istu priču mi je neko ispričao baš isto za Kaškai ali tipa šest meseci nakon što ga je kupio, ne mogu sad da se setim ko. Tako da ono. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zwerko 399 Report post Posted March 29 Pu, pu, šta si se na mene navrz'o?!? 🙂 Elem, meni je nekako reper za te trocilindraše Fordov EcoBoost 1.0 jer mi se čini da je on najduže na tržištu. I sad kad ti pogledaš oglase ima i Fiesta i Focusa koji su prešli 150-180k km, čak ni cena nije manja od nekog tradicionalnog motora slične kilometraže. Jedino je pitanje koliko se prodaje... Eno jedan naš zajednički poznanik se kune u 1.0 EcoBoost u C-Max koji vozi sigurno jedno 6-7 godina. Quote Hide Zwerko's signature Hide all signatures Heghlu'meH QaQ jajvam Share this post Link to post Share on other sites
Lucky 1,038 Report post Posted March 29 6 hours ago, Zwerko said: Pu, pu, šta si se na mene navrz'o?!? 🙂 da te upozorim na vreme da se čuvaš! 6 hours ago, Zwerko said: Eno jedan naš zajednički poznanik se kune u 1.0 EcoBoost u C-Max koji vozi sigurno jedno 6-7 godina. taj nije relevantan! on je već dve decenije pričao da je AMD bolji od intela. Doduše ajde u proteklih 4-5 je dočekao svojih pet minuta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fuse.buca 6 Report post Posted March 30 Za taj EcoBoost motor sam i cuo i procitao dosta, svi ga hvale. Najbolji motor godine tipa nekih 6 godina bio. Hvala dobri ljudi, verujem da ako se uzme trocilindricni sa turbom da tu ne bi trebalo da bude problema... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lucky 1,038 Report post Posted March 30 44 minutes ago, fuse.buca said: Za taj EcoBoost motor sam i cuo i procitao dosta, svi ga hvale. Najbolji motor godine tipa nekih 6 godina bio. Hvala dobri ljudi, verujem da ako se uzme trocilindricni sa turbom da tu ne bi trebalo da bude problema... javi na kraju na šta je pao izbor! Quote Share this post Link to post Share on other sites