togFU Posted November 20 Report Share Posted November 20 57 minutes ago, Lucky said: Novi Swift Hybrid je dostupan po akcijskoj ceni koja se kreće od 16.250 evra za isporuku sa lagera, sa gratis setom fabričkih točkova, koji uključuje čelične felne, senzore pritiska i zimske gume. vau, dobijam točkove i to fabričke uz auto!! a baš sam razmišljao koje točkove da stavim i planirao trošak dodatni jer ću auto kupiti bez točkova! ajd možda bi ovakva komunikacija i dobila prelaznu ocenu da su tipa "poklon alu felne", ali ovo je baš roflmao, za upozorenje pred otkaz autoru teksta! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 20 Report Share Posted November 20 Srpski konfigurator: CRO konfigurator: Jedna opcija vs 50. Jel smo toliko puta jadniji ili kako Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 21 Report Share Posted November 21 8 hours ago, togFU said: vau, dobijam točkove i to fabričke uz auto!! a baš sam razmišljao koje točkove da stavim i planirao trošak dodatni jer ću auto kupiti bez točkova! brate, suzuki, sve oko njihovog marketinga je pogrešno 🙂 7 hours ago, killYg0r said: Jedna opcija vs 50. Jel smo toliko puta jadniji ili kako meni deluje da tu nešto ne radi, nemoguće da nemamo makar felne u dodatnoj ponudi. ili si u pravu i prosto nije stiglo dovoljno opreme, ali opet, oni konfigurišu u fabrici to šta bi ti da kupiš pa čekaš da ti stigne, tako da bih pre rekao da je neki bag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted November 21 Report Share Posted November 21 Mislim da je to za Mazdu vide do centrale, ne do lokalnih dilera. Takav sam bar utisak stekao dok sam se raspitivao za dvojku i trojku. E sad, da li do centrale u Japanu ili ove regionalne u HR, što je verovatnije. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 21 Report Share Posted November 21 Pa nije Mazda jedini brend koji ima manje opcija kod nas nego ostale zemlje po evropi. Mada su nas uglavnom svi posmatrali ranije kao balkan trziste. Jedino ako se krvati nisu odvojili nekako. Postoje felne u samom salonu Mazde ali u konfiguratoru uglavnom ima 1-2 opcije, dok ovi imaju 10... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 21 Report Share Posted November 21 4 minutes ago, killYg0r said: Pa nije Mazda jedini brend koji ima manje opcija kod nas nego ostale zemlje po evropi. Mada su nas uglavnom svi posmatrali ranije kao balkan trziste. Jedino ako se krvati nisu odvojili nekako. Postoje felne u samom salonu Mazde ali u konfiguratoru uglavnom ima 1-2 opcije, dok ovi imaju 10... jedna reč - Evropska unija! :)) zato su se hrvati "odvojili" - verovatno se lakše distribuira iz nekog centralnog magacina nego kad još mora da prolazi dodatni carinski proces kod nas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 21 Report Share Posted November 21 A sta smo bese rekli zasto je problem da se auto naruci u nekoj drugoj zemlji - mora carina da se plati kod nas kao da se uvozi auto posle ili kako? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 21 Report Share Posted November 21 23 minutes ago, killYg0r said: A sta smo bese rekli zasto je problem da se auto naruci u nekoj drugoj zemlji - mora carina da se plati kod nas kao da se uvozi auto posle ili kako? carina, porez, verovatno neke tehničke stvari takođe. sigurno nije nemoguće, pa ionako se uvoze i polovnjaci, ali je verovatno i skuplje a i mora da su smislili nešto da bi zaštitili domaće uvoznike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 21 Report Share Posted November 21 Fox da doda ovo na spisak zasto zivimo u septickoj jami! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted November 21 Report Share Posted November 21 13 minutes ago, Lucky said: carina, porez, verovatno neke tehničke stvari takođe. sigurno nije nemoguće, pa ionako se uvoze i polovnjaci, ali je verovatno i skuplje a i mora da su smislili nešto da bi zaštitili domaće uvoznike. Kad uvoznik uzima auto on dobije dilersku cenu, pa eventualno plati carinu (ako je auto van EU područja proizvodnje) i lokalno ovde porez, tj PDV koji klijent plaća u zavisnosti od toga da li je fizičko ili pravno lice (tj ako je pravno može da ima kao odbitnu stavku). Kad uvoziš kao fizičko lice prvo ćeš tamo dobiti regularnu maloprodajnu cenu, drugo nisam siguran da li lokalna maloprodaja automobila želi i može da ti izda EUR1 obrazac da je poreklo iz EU (ako jeste), i te neke još dokumente koji ti trebaju ovde za ispitivanje tehničkih karakteristika. Pitanje i da li oni tamo mogu da ti prodaju auto neregistrovan pa da ga samo nakačiš na šlep ili moraju da ga registruju, ako moraju onda ti je i to trošak. Konačno ovde moraš da platiš carinjenje (makar ležarinu na carini iako ima EUR1), atest vozila i slično, kapiram da izađe bar nekoliko stotina evra. U teoriji je moguće da uvezeš auto za nešto višu cifru, ali je pitanje da li ima smisla toliko cimanje zato što nisi imao dobar izbor felni 😄 Sa druge strane Hrvatska ima sve moguće opcije dostupne kao i u Nemačkoj jer ti isti taj auto možeš da poručiš i u Nemačkoj i da ga dovezeš u Hrvatsku bez ikakvih dodatnih troškova, zato im je isti i konfigurator (osim možda nekih detalja gde je neko procenio da ti u Hrvatskoj ne treba grejanje sedišta a u Nemačkoj treba). Ista priča kao i za hardver gde ćeš u zemljama EU mnogo lakše naći neke egzotične komponente jer i lokalni distributer može da ih povuče sa skladišta u Litvaniji ili Nemačkoj ili Portugalu gde je dodatni trošak ukupno poštarina dok kod nas to na taj način nije moguće. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted November 21 Report Share Posted November 21 ja sve automobile uzimam na svoju firmu i smatram vrlo zanimljivim taj povrat poreza (PDV, DDV, MwSt, kako god oćete). to sam radio za sadašnjeg Espejsa, tražio sam oglas koji ima istaknut povrat poreza. platio sam punu cenu kola, ali za mesec dana su mi uplatili na devizni račun taj njihov porez. auto proizveden u EU, pa nema carine. porez naš sam platio manje, po nekoj nižoj nego fakturnoj ceni. najviše me je izašao prevoz, jer baš sam morao taj model iz Berlina da dovlačim 🙄 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 21 Report Share Posted November 21 6 minutes ago, dovlagsi said: ja sve automobile uzimam na svoju firmu i smatram vrlo zanimljivim taj povrat poreza (PDV, DDV, MwSt, kako god oćete). to sam radio za sadašnjeg Espejsa, tražio sam oglas koji ima istaknut povrat poreza. platio sam punu cenu kola, ali za mesec dana su mi uplatili na devizni račun taj njihov porez. auto proizveden u EU, pa nema carine. porez naš sam platio manje, po nekoj nižoj nego fakturnoj ceni. najviše me je izašao prevoz, jer baš sam morao taj model iz Berlina da dovlačim 🙄 ali je polovan? treba ispitati kako to radi za nove. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted November 21 Report Share Posted November 21 da, baš me zanima dal ima kvaka Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 5 Report Share Posted December 5 2 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted December 5 Report Share Posted December 5 On 11/21/2024 at 10:55 PM, dovlagsi said: da, baš me zanima dal ima kvaka Ovde, a verovatno i po dobro delu EU ne možeš da kupiš i cariniš nov auto. Po nekoj klauzuli konkurencije yada yada. Slagaću, al mora da bude bar 6 meseci star, pre nego što je u kategoriji dozvoljenih. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 6 Report Share Posted December 6 11 hours ago, dovlagsi said: a tek što ide, prestigne lagano svakog na putu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 6 Report Share Posted December 6 evo jesenja ponuda za dovlin auto godine! Novi Dacia Duster već od 17.990 € uz specijalne uslove: 5 godina garancije / 100.000 km 0,99% kamate do 7.000 € do 36 meseci ili fiksna kamatna stopa 3,99% u € do 84 meseca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 6 Report Share Posted December 6 Nema boljeg rln, ali sam izvalio da je ljude baš nekako blam da kupe Dačiju 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted December 6 Report Share Posted December 6 Ja znam dve osobe, i obe su imale problema: Osoba A: Prosla generacija Dacia Duster, sve bilo ok prvih 3-4 godine, a onda se toliko nesto sjebalo da su fazon i iz zvanicnog servisa rekli nakon 5 pokusaja popravki "nismo sigurni sta je", da bi na kraju ova popizdela i prodala auto, jer nije htela vise da placa popravke. Osoba B: Kupljen nov prosle godine, Dacia Jogger, nakon 3 meseca neki problem da menjacem. Ovlasceni servis, garancija, poprave. Prodje jos 3 meseca opet menjac, samo sad mu kazu jos veci problem jer moraju i neku elektroniku da poruce posto "fabricki nije dobro ugradjeno".. Tako da ono, iako imam "mali uzorak", meni je ovo dovoljno... I to sve bez pominjanja "imidza brenda" itd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted December 6 Report Share Posted December 6 Jedini gluplji potez od kupovine Dacie moze da bude kupovina kineskog smeca https://www.linkedin.com/posts/milan-jovanovic-3b56843a_geely-geelyatlaspro-geelysee-activity-7266948542299066370-Zx07/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted December 6 Report Share Posted December 6 Ja sve pohvala za Sandera ❤️ A za ovaj Gili, čudi me da osiguranje nije odmah išlo na totalno štetu i isplatu. Obično kada se otvore vazdušni jastuci neće da se zezaju sa popravkama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted December 6 Report Share Posted December 6 Salu na stranu to i jeste ovde greska u koracima od strane osiguranja ali pise i da je ovaj majstor izabrao da ide na popravku sto je druga. Tako da 2 mungos poteza dovode do ovoga svakako. Ali svakako pokazuje da ovi reselleri svakako nisu spremni na bilo kakve popravke koje nece biti redovno menjanje ulja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted December 6 Report Share Posted December 6 Znamo li nekoga ko je sličnoi radio u Mazdi, VW, Fordu, Renou, Škodi... ? Koliko se tamo čeka? 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 6 Report Share Posted December 6 Ali na Linkedinu 😁 ono kao, jebote, e nek te vozaju brt Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 7 Report Share Posted December 7 15 hours ago, killYg0r said: Jedini gluplji potez od kupovine Dacie moze da bude kupovina kineskog smeca https://www.linkedin.com/posts/milan-jovanovic-3b56843a_geely-geelyatlaspro-geelysee-activity-7266948542299066370-Zx07/ ajd geely kinesko smeće, ali šta ćemo sa svim ostalim kineskim smećem? mene već neko vreme bombarduju neki SWM ili tako nešto, pa onda u celom domenu električnih imaš i Avantier - https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24952190/avantier-commuter?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0 šta god to bilo, pa onda Dayun - https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24495961/dayun-yuehu?attp=p23_pv0_pc1_pl1_plv0 pa čak i nimalo jeftin imajući u vidu zemlju i to Seres - https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24956352/seres-5?attp=p3_pv0_pc1_pl1_plv0 ko zna šta će sa tim sve da bude kad izađe na ulice. 14 hours ago, killYg0r said: Salu na stranu to i jeste ovde greska u koracima od strane osiguranja ali pise i da je ovaj majstor izabrao da ide na popravku sto je druga. Tako da 2 mungos poteza dovode do ovoga svakako. Ali svakako pokazuje da ovi reselleri svakako nisu spremni na bilo kakve popravke koje nece biti redovno menjanje ulja. ovaj lik se zeznuo i zbog toga a i što nije odmah potegao neke pravnike da se uključe u priču. ja se samo tripujem da ne postoji jasna "formula" brenda, snage i veličine u odnosu na to kako ćeš da prođeš. imam utisak da zavisi vrlo od lokalnog distributera, lagera, "normalnosti" brenda globalno (bez obzira na cenu vozila itd). Odnosno da recimo ako ti se nešto desi sa Dačijom ili Renoom možda možeš da očekuješ zamensko vozilo dok sa Volvoom možda ne nužno, isto kao što me ne bi iznenadilo da te zavlače u BMW-u a da budu korektni u Opelu. Isključujem ovde luksuzne brendove koji vrlo verovatno ove stvari moraju da rešavaju u svakom slučaju. 15 hours ago, killYg0r said: Jedini gluplji potez od kupovine Dacie moze da bude kupovina kineskog smeca https://www.linkedin.com/posts/milan-jovanovic-3b56843a_geely-geelyatlaspro-geelysee-activity-7266948542299066370-Zx07/ čekaj u stvari sve je ok, bili ljudi zauzeti otvaranjem salona! Nije više tajna, da kineska automobilska industrija ima velike ciljeve u Jugoistočnoj Evropi što je na sinoćnjem događaju potvrđeno. Kompanija Geely Srbija, na ekskluzivnom događaju i pred velikim brojem zvanica i predstavnika Geely Holdinga i Ambasade NR Kine, otvorila je novi prodajni salon na adresi Auto-put za Novi Sad 98 u Zemunu. Ovaj velelepni objekat izgrađen je po dizajnerskim standardima Geely brenda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.