Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ono što smo dugo čekali, Fiat Panda benzinac za Srbiju - "samo" 16k!

Naravno od opreme ima - volan 🙂

Cena je 15.750 evra, ali je sada na popustu - 15.490 evra za verziju POP koja nema centralni ekran osetljiv na dodir dijagonale 10,25 inča. Umesto displeja, postaljena je crna plastična ploča na kojoj se nalazi držač za mobilni telefon. Centralni ekran se standardno dobija od pakleta ICON (cena 15.990 evra), dok Grande Panda sa aluminijumski felnama od 17 inča i automatskim klima uređajem dolazi od paketa LA PRIMA (cena 18.490 evra). Benzinska verzija automobila iz Kragujevca je 2.000 evra jeftinija od Grande Pande hibrid, tako da vredi razmisliti pri kupovini.

Sa tehničke tačke gledišta, ova verzija Fiat Grande Pande je potpuno lišena sistema elektrifikacije i poseduje isključivo ažurirani 1,2-litarski trocilindrični Puretech motor, uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Dizajnirana je za one koji traže praktično i ekonomično vozilo, verno originalnom konceptu „gradskog automobila“. Motor razvija 100 KS i 205 Nm maksimalnog obrtnog momenta i opremljen je start-stop sistemom.

Očekivano, cena Grande Pande je na nivou novog Citroena C3 koji se, takođe, sklapa u Srbiji. Novi C3 sa identičnim motorom kod nas se prodaje za 15.940 evra. U pitanju je promotivna cena sa popustom, kao i sa “velikom Pandom.”

 

I kad sam već tu, naiđoh i na Civic, ali je on 40k evra lol 🙂

Honda Civic e:HEV 2.0i-MMD Hybrid

Legendari Civic se nudi u tri paketa opreme; Elegance, Sport i Advance. Preporučena cena za baznu verziju je 38.290 evra, a aktelni popust od 1.300 evra taj iznos spušta na 36.990 evra. Sport sa istim popustom košta 38.490 (umesto 39.790), dok Advance staje 41.990 umesto 43.790, tako da je popust na ovu verziju čak 1.800 evra.

U ovu cenu je uračunata i metalik boja.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

Ne, ne, ovaj bez ekrana je sad sa popustom 15.500, tako da je 500 evra razlika, kao malo smislenije. I aj sad da ne poredimo sa Indijom, to se tamo pravi i potpuno su drugačije okolnosti jer je ogromno i siromašno tržište sa verovatno dosta lokalne konkurencije. Ali 15.5k eur za ovakvu Pandu je meni potpuno ludilo... Mislim problem je što je i Dacia tu negde što samo govori o tome gde su otišle cene u poslednjih par godina... Bukvalno ta klasa malog gradskog automobila se sad nikako ne isplati. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Pa nisu ti to svi detalji, to je brošura u kojoj je prikazan isključivo najbolji model u gami C3 X Shine koji košta oko 7k evra. Što je i dalje jako malo [:D]

Ali kada pogledaš ovaj što jeste 4.500 evra to izgleda otprilike ovako:

I manji je malo od Grande Pande i deluje baš jako socijalno 🙂 Ali da je tri puta jeftiniji - jeste. Pre svega računam zato što je to tržište od milijardu i nešto ljudi, naspram naših nekoliko miliona, ali pre svega da je mnogo jeftinija radna snaga u svim granama koje dovode do komponenti za jedan automobil i da ogromnu većinu proizvode lokalno. Grande Panda se uglavnom samo sastavlja u Srbiji a velika većina stvari se uvozi... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Zwerko said:

Pa nisu ti to svi detalji, to je brošura u kojoj je prikazan isključivo najbolji model u gami C3 X Shine koji košta oko 7k evra. Što je i dalje jako malo [:D]

u toj istoj brošuri su uporedni prikazi svih linija opreme. pričamo o novom autu koji ima ABS, klimu, vazdušne jastuke, čak i parking senzore za 4700 eur 🙂 i grande panda i ovaj C3X su 3,99 metra dugački.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Pa nisu ti to svi detalji, to je brošura u kojoj je prikazan isključivo najbolji model u gami C3 X Shine koji košta oko 7k evra. Što je i dalje jako malo [:D]

Ali kada pogledaš ovaj što jeste 4.500 evra to izgleda otprilike ovako:

I manji je malo od Grande Pande i deluje baš jako socijalno 🙂 Ali da je tri puta jeftiniji - jeste. Pre svega računam zato što je to tržište od milijardu i nešto ljudi, naspram naših nekoliko miliona, ali pre svega da je mnogo jeftinija radna snaga u svim granama koje dovode do komponenti za jedan automobil i da ogromnu većinu proizvode lokalno. Grande Panda se uglavnom samo sastavlja u Srbiji a velika većina stvari se uvozi... 

ručke za otvaranje prozora, zovite nemketa!

  • Haha (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...