Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

57 minutes ago, Lucky said:

Novi Swift Hybrid je dostupan po akcijskoj ceni koja se kreće od 16.250 evra za isporuku sa lagera, sa gratis setom fabričkih točkova, koji uključuje čelične felne, senzore pritiska i zimske gume.

vau, dobijam točkove i to fabričke uz auto!! a baš sam razmišljao koje točkove da stavim i planirao trošak dodatni jer ću auto kupiti bez točkova!

ajd možda bi ovakva komunikacija i dobila prelaznu ocenu da su tipa "poklon alu felne", ali ovo je baš roflmao, za upozorenje pred otkaz autoru teksta!

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, togFU said:

vau, dobijam točkove i to fabričke uz auto!! a baš sam razmišljao koje točkove da stavim i planirao trošak dodatni jer ću auto kupiti bez točkova!

brate, suzuki, sve oko njihovog marketinga je pogrešno 🙂

7 hours ago, killYg0r said:

Jedna opcija vs 50. Jel smo toliko puta jadniji ili kako

meni deluje da tu nešto ne radi, nemoguće da nemamo makar felne u dodatnoj ponudi. ili si u pravu i prosto nije stiglo dovoljno opreme, ali opet, oni konfigurišu u fabrici to šta bi ti da kupiš pa čekaš da ti stigne, tako da bih pre rekao da je neki bag.

Link to comment
Share on other sites

Pa nije Mazda jedini brend koji ima manje opcija kod nas nego ostale zemlje po evropi.

Mada su nas uglavnom svi posmatrali ranije kao balkan trziste. Jedino ako se krvati nisu odvojili nekako.

Postoje felne u samom salonu Mazde ali u konfiguratoru uglavnom ima 1-2 opcije, dok ovi imaju 10...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, killYg0r said:

Pa nije Mazda jedini brend koji ima manje opcija kod nas nego ostale zemlje po evropi.

Mada su nas uglavnom svi posmatrali ranije kao balkan trziste. Jedino ako se krvati nisu odvojili nekako.

Postoje felne u samom salonu Mazde ali u konfiguratoru uglavnom ima 1-2 opcije, dok ovi imaju 10...

jedna reč - Evropska unija!

:))

zato su se hrvati "odvojili" - verovatno se lakše distribuira iz nekog centralnog magacina nego kad još mora da prolazi dodatni carinski proces kod nas.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, killYg0r said:

A sta smo bese rekli zasto je problem da se auto naruci u nekoj drugoj zemlji - mora carina da se plati kod nas kao da se uvozi auto posle ili kako?

carina, porez, verovatno neke tehničke stvari takođe. sigurno nije nemoguće, pa ionako se uvoze i polovnjaci, ali je verovatno i skuplje a i mora da su smislili nešto da bi zaštitili domaće uvoznike.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Lucky said:

carina, porez, verovatno neke tehničke stvari takođe. sigurno nije nemoguće, pa ionako se uvoze i polovnjaci, ali je verovatno i skuplje a i mora da su smislili nešto da bi zaštitili domaće uvoznike.

Kad uvoznik uzima auto on dobije dilersku cenu, pa eventualno plati carinu (ako je auto van EU područja proizvodnje) i lokalno ovde porez, tj PDV koji klijent plaća u zavisnosti od toga da li je fizičko ili pravno lice (tj ako je pravno može da ima kao odbitnu stavku). Kad uvoziš kao fizičko lice prvo ćeš tamo dobiti regularnu maloprodajnu cenu, drugo nisam siguran da li lokalna maloprodaja automobila želi i može da ti izda EUR1 obrazac da je poreklo iz EU (ako jeste), i te neke još dokumente koji ti trebaju ovde za ispitivanje tehničkih karakteristika. Pitanje i da li oni tamo mogu da ti prodaju auto neregistrovan pa da ga samo nakačiš na šlep ili moraju da ga registruju, ako moraju onda ti je i to trošak. Konačno ovde moraš da platiš carinjenje (makar ležarinu na carini iako ima EUR1), atest vozila i slično, kapiram da izađe bar nekoliko stotina evra. U teoriji je moguće da uvezeš auto za nešto višu cifru, ali je pitanje da li ima smisla toliko cimanje zato što nisi imao dobar izbor felni 😄 

Sa druge strane Hrvatska ima sve moguće opcije dostupne kao i u Nemačkoj jer ti isti taj auto možeš da poručiš i u Nemačkoj i da ga dovezeš u Hrvatsku bez ikakvih dodatnih troškova, zato im je isti i konfigurator (osim možda nekih detalja gde je neko procenio da ti u Hrvatskoj ne treba grejanje sedišta a u Nemačkoj treba). Ista priča kao i za hardver gde ćeš u zemljama EU mnogo lakše naći neke egzotične komponente jer i lokalni distributer može da ih povuče sa skladišta u Litvaniji ili Nemačkoj ili Portugalu gde je dodatni trošak ukupno poštarina dok kod nas to na taj način nije moguće. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

ja sve automobile uzimam na svoju firmu i smatram vrlo zanimljivim taj povrat poreza (PDV, DDV, MwSt, kako god oćete). to sam radio za sadašnjeg Espejsa, tražio sam oglas koji ima istaknut povrat poreza. platio sam punu cenu kola, ali za mesec dana su mi uplatili na devizni račun taj njihov porez. auto proizveden u EU, pa nema carine. porez naš sam platio manje, po nekoj nižoj nego fakturnoj ceni. najviše me je izašao prevoz, jer baš sam morao taj model iz Berlina da dovlačim 🙄

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, dovlagsi said:

ja sve automobile uzimam na svoju firmu i smatram vrlo zanimljivim taj povrat poreza (PDV, DDV, MwSt, kako god oćete). to sam radio za sadašnjeg Espejsa, tražio sam oglas koji ima istaknut povrat poreza. platio sam punu cenu kola, ali za mesec dana su mi uplatili na devizni račun taj njihov porez. auto proizveden u EU, pa nema carine. porez naš sam platio manje, po nekoj nižoj nego fakturnoj ceni. najviše me je izašao prevoz, jer baš sam morao taj model iz Berlina da dovlačim 🙄

ali je polovan? treba ispitati kako to radi za nove.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...