General Movie News Thread #3

Automata already did it

I znači kita za District 10 u dogledno vreme :(

https://www.youtube.com/watch?v=yiZjaBIGnlI&list=PLFWHlH4koGZAeH9x2wWeTB32VCESjRI51

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

NARCOPOLIS is a fast thriller set in a futuristic city where the manufacture and use of all recreational drugs is legal. An elite unit, created by an over-stretched police force, works to keep the black market dealers off the streets and the licensed drug companies rich.

When Frank Grieves, police officer and former addict, is called to investigate an unidentifiable corpse, he finds himself pulled into a world infected with corruption and in which the only person he can rely on is himself.

pljk!

ja se bojim i da su isekli gro pesama jer znaju kako jon q public reaguje na ekscesivno pevanje i da je sam film strogo by the numbers spajanje bajki...no sigurno si u pravu, nije marsal budala =o)

sa druge strane

najavljen film o nadrealnoj epizodi kad je elvis zahtevao od nixona da postane specijalni federalni agent - i dobio znacku i hapsio ljude =oD Majkl Šenon će da glumi Elvisa, a Kevin Spejsi Niksona! to mi se gleda ekstremno =o)

true, zato je fantasticno

vec imas tv  film o tome koji sam ja ulovio u neko zlo doba na nemackim satelitima =o)

http://www.imdb.com/title/tt0122474/

postoje i zvanicne audio white house tapes njihovog susreta, papirologija da je ovaj imao znacku i anegdote da je hapsio ljude...cela prica je drzana u tajnosti par godina pa je zato i svima bilo fantasticno da se uopste desilo =o)

To beše za PC imalo više sadržaja ili u potpunosti digitalizovani govor, tako nešto, znam da je bilo unapređenja u odnosu na Amiga verziju.

Elem, izašli blurejevi Babadooka (horor, hvale ga na sve strane) i Predestination (tajm treveling, sa Itan Houkom)

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."