General Movie News Thread #3

hvala Laki, nisam želeo da potrošim ni sekund da izguglam to, neka puše kurac svi sa tim novim definicijama...

najgore što sam primetio da "normalni" ljudi u "BIO" svog instagram profila stavljaju "she/her", kao da budu u fazonu i da budu TOLERANT, neka ga puše i oni i svi ima da "pronaunsujem gender" kako ja hoću jeri jasno breee

9 minutes ago, togFU said:

hvala Laki, nisam želeo da potrošim ni sekund da izguglam to, neka puše kurac svi sa tim novim definicijama...

najgore što sam primetio da "normalni" ljudi u "BIO" svog instagram profila stavljaju "she/her", kao da budu u fazonu i da budu TOLERANT, neka ga puše i oni i svi ima da "pronaunsujem gender" kako ja hoću jeri jasno breee

ja zapravo mislim da je to sad neki feature od twittera da imaš da izabereš šta si, mada me mrzi da proverim 🙂

11 hours ago, Lucky said:

šta li traži kad kuca ujutru Latin_ u Google WINK WINK

haha

Ma tu sam ja svaki dan lurkujem topike, al ovo za Latinx sto Togfu kaze, nije mi ni palo na pamet da guglam...al kad sam video tvoj "opis" - pa dokle vise.

Is there a flower shop in the tahraji desert?

10 hours ago, Katsu said:

haha

Ma tu sam ja svaki dan lurkujem topike, al ovo za Latinx sto Togfu kaze, nije mi ni palo na pamet da guglam...al kad sam video tvoj "opis" - pa dokle vise.

ah, još jedan od lurkera!

zapravo me čudi da niste do sad provalili za izraz, ako ne zbog same definicije i woke priče etc a ono zbog mimova kojih je u jednom trenutku bilo koliko hoćeš 🙂

• 3 weeks later...

https://gizmodo.com/studio-ghiblis-theme-park-is-finally-opening-up-in-nove-1848448533

Announced way back in 2017, Japan’s Studio Ghibli theme park will finally open to the public on November 1. The park will have five lands overall, but a staggered opening, so the first to be unveiled is naturally themed around our favorite neighbor Totoro. According to Variety, locals in the area have learned that one future area is based on Princess Mononoke, with another being split between Kiki’s Delivery Service and Howl’s Moving Castle. Those two lands are expected to release sometime in 2023, while the currently unrevealed final two lands are expected for March 2024.

• 2 weeks later...

Izašle nominacije za Oskara 🙂

Bogami, reklo bi se mrtva trka između Dune i Don't Look up :)))

I tu i tamo the power of the dog. koji nisam ni hteo da pogledam jer je dobio neke bezvezne kritike kad sam nešto gledao po netu, možda sam pogledao pogrešne 🙂

Best supporting actress
Jessie Buckley (The Lost Daughter)
Ariana Debose (West Side Story)
Judi Dench (Belfast)
Kirsten Dunst (The Power of the Dog)
Aunjanue Ellis (King Richard)

Best costume design
Cruella
Cyrano
Dune
Nightmare Alley
West Side Story

Best sound
Belfast
Dune
No Time to Die
The Power of the Dog
West Side Story

Best original score
Don’t Look Up
Dune
Encanto
Parallel Mothers
The Power of the Dog

Best adapted screenplay
Coda (Sian Heder)
Drive My Car (Ryusuke Hamaguchi, Takamasa Oe)
Dune (Eric Roth, Jon Spaihts & Denis Villeneuve)
The Lost Daughter (Maggie Gyllenhaal)
The Power of the Dog (Jane Campion)

Best original screenplay
Belfast (Kenneth Branagh)
Don’t Look Up (Adam McKay, David Sirota)
Licorice Pizza (Paul Thomas Anderson)
King Richard (Zach Baylin)
The Worst Person in the World (Eskil Vogt, Joachim Trier)

Best animated short
Affairs of the Art
Bestia
Boxballet
Robin Robin
The Windshield Wiper

Best live action short
Ala Kachuu – Take and Run
The Dress
The Long Goodbye
On My Mind
Please Hold

Best supporting actor
Ciarán Hinds (Belfast)
Troy Kotsur (Coda)
Jesse Plemons (The Power of the Dog)
JK Simmons (Being the Ricardos)
Kodi Smit-McPhee (The Power of the Dog)

Best film editing
Don’t Look Up
Dune
King Richard
The Power of the Dog
tick, tick… BOOM!

Best makeup & hairstyling
Coming 2 America
Cruella
Dune
The Eyes of Tammy Faye
House of Gucci

Best animated feature
Encanto
Flee
Luca
The Mitchells Vs the Machines
Raya and the Last Dragon

Best documentary feature
Ascension
Attica
Flee
Summer of Soul
Writing With Fire

Best documentary short
Audible
Lead Me Home
The Queen of Basketball
Three Songs for Benazir
When We Were Bullies

Best original song
Be Alive (King Richard)
Dos Oruguitas (Encanto)
Down to Joy (Belfast)
No Time to Die (No Time to Die)
Somehow You Do (Four Good Days)

Best cinematography
Dune
Nightmare Alley
The Power of the Dog
The Tragedy of Macbeth
West Side Story

Best international feature
Drive My Car
Flee
The Hand of God
Lunana: A Yak in the Classroom
The Worst Person in the World

Best production design
Dune
Nightmare Alley
The Power of the Dog
The Tragedy of Macbeth
West Side Story

Best visual effects
Dune
Free Guy
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
No Time to Die
Spider-Man: No Way Home

Best actress
Jessica Chastain (The Eyes of Tammy Faye)
Olivia Colman (The Lost Daughter)
Penélope Cruz (Parallel Mothers)
Nicole Kidman (Being the Ricardos)
Kristen Stewart (Spencer)

Best actor
Javier Bardem (Being the Ricardos)
Benedict Cumberbatch (The Power of the Dog)
Andrew Garfield (tick, tick … BOOM!)
Will Smith (King Richard)
Denzel Washington (The Tragedy of Macbeth)

Best director
Kenneth Branagh (Belfast)
Drive My Car (Ryûsuke Hamaguchi)
Paul Thomas Anderson (Licorice Pizza)
Jane Campion (The Power of the Dog)
Steven Spielberg (West Side Story)

Best picture
Belfast
Coda
Don’t Look Up
Drive My Car
Dune
King Richard
Licorice Pizza
Nightmare Alley
The Power of the Dog
West Side Story

Moze Jurassic Park, nije ni prethodni bio los, a i kul mi je ovaj Kris (mada nikad nisam ni bio die hard fan filmova, bili su mi ok zabavni)

a i eve ga i rajan rejnlods, covek koji snima filmove koje on hoce, a i ako nece on ih napravi/producira, a i kad to ne radi napravi proizvodnju rakije i proda je za 300 milki lol

dobar vajb 80ih rekao bih 🙂 bas lepo sto se takvi filmovi pojavljuju u poslednje vreme, cini mi se da je sve pocelo sa spilbergom i Super 8 pa je eskaliralo sa Stranger Things

fallout_table.gif

4 hours ago, G!!! said:

a i eve ga i rajan rejnlods, covek koji snima filmove koje on hoce, a i ako nece on ih napravi/producira, a i kad to ne radi napravi proizvodnju rakije i proda je za 300 milki lol

dobar vajb 80ih rekao bih 🙂 bas lepo sto se takvi filmovi pojavljuju u poslednje vreme, cini mi se da je sve pocelo sa spilbergom i Super 8 pa je eskaliralo sa Stranger Things

gotivan je rajan, a realno i ova blejk lavli, baš su se našli 🙂 čak bih rekao i da im je deo vajba tj. modžoa u tome, iako možda nisu direktno upleteni u te stvari koje rade odvojeno.

a ovaj adam project je isti kao ona film iz osamdesetih sa onim klincem što igra igru pa posle leti svemirskim brodom sad mi stade mozak kako se zove.

5 minutes ago, G!!! said:

Flight of the navigator ? 

ne, znam ovaj flight of the navigator ali osim ako nešto nisam izmešao u glavi nije taj.

ovo je kao igra neka na lokalnoj arkadi tipa space invaders fazon i onda klinac to igra stalno i kao dobar je u tome i onda se ispostavi da zapravo stvarno postoji takav isti svemirski brod ili šta god kojim on upravlja. sad možda sam i izmislio ovo u svojoj glavi ali kao to su čak i namerno stavili tu arkadu da bi videli ko će biti najbolji i onda da mu daju da leti. ovaj deo kažem nisam siguran 🙂

19 minutes ago, Lucky said:

ne, znam ovaj flight of the navigator ali osim ako nešto nisam izmešao u glavi nije taj.

ovo je kao igra neka na lokalnoj arkadi tipa space invaders fazon i onda klinac to igra stalno i kao dobar je u tome i onda se ispostavi da zapravo stvarno postoji takav isti svemirski brod ili šta god kojim on upravlja. sad možda sam i izmislio ovo u svojoj glavi ali kao to su čak i namerno stavili tu arkadu da bi videli ko će biti najbolji i onda da mu daju da leti. ovaj deo kažem nisam siguran 🙂

Pobogu Laki. To o čemu pričaš je The Last Starfighter

Dandy [RUR]

6 minutes ago, manson said:

The Last Starfighter (1984) - IMDb ovaj?

A i ovo što G linkova je vrh film.

2 minutes ago, Dandy said:

Pobogu Laki. To o čemu pričaš je The Last Starfighter

Ma zapravo smo mi o ovome već pričali ovde i sad to deluje kao opis ovoga što ja tražim, ali i dalje nije to to 😞

možda je ovo moje bio neki ripof ovoga ili tako nešto, znam da sam ga gledao na TV-u ono RTS jutarnji termin dečiji program i to.

uopšte nemam ni istu estetiku, glumce, koncept u glavi kao last starfighter ... a opet možda sam iskonstruisao nešto drugo kao klinac u glavi.

u ovoj mojoj verziji :)) je zapravo otkriće tog svemirskog broda i skoro pa kraj samog filma.

10 minutes ago, G!!! said:

mozda si stvarno kao klinac nesto drugo oblikovao u glavi 🙂

nije nemoguće.

kao ono kad sam pre x godina pogledao ponovo neku epizodu nindža kornjači i sad kao klincu mi je to bio full HD 4K 8D experience ludila, onda sad pogledah i kao kakav je ovo 10fps šit :))

• 2 weeks later...