Jump to content

Raskidam ugovor sa Telekomom, gde preći?


Ivan~

Recommended Posts

Definitovno raskidam ugovor sa telekomom, ne mogu više da podnesem da mi već 4 meseca na svakih 20 minuta puca konekcija i moram da restartujem ruter.

Zanima me šta sad da uzmem. Razmišljao sam o optici, ali ne znam u kakvoj je situaciji Targo trenutno. Preko sajta piše da nije dostupan na mojoj adresi, ali su mi rekli da bi mogli da ga uvedu na moju adresu moram da idem i da skupljam potpise od komšija jer neko koči. Inače targo je dostupan u svim ulazima u mom bloku, osim u mom.

SBB isto ima optiku, ali njih još moram da zovem da proverim dostupnost. Ako ne bude moglo mislio sam da uzmem njihov adsl. Jel ima ovde sbb korisnika, kakvi su vam utisci? Jel ima neko možda neki bolji predlog?

"This is your life and it's ending one minute at a time."

Link to comment
Share on other sites

Ја сам потписао уговор са Таргом почетком јула, требало је да уведу најкасније почетком августа, нашло се нас довољно у згради, дошли они, спровели све до зграде и то је то, онда су се распали.:)

Немају пара за модеме, буквално.

Само један човек у згради има њихов нет, и то зато јер је он био њихов "амбасадор" у нашем улазу (ту титулу дају некоме из улаза ко се цима да покупи потписе за њих, тј. довољно људи који би потписали уговор).

Naposletku ti si navek znala da sam svirac,brosic sto se tesko pribada,da me moze oduvati najblazi nemirac,da cu u po reci stati,da se necu osvrtati nikada...

Link to comment
Share on other sites

evo ja da se javim protiv sbb.

znaju ljudi sta sam kukao, vec godinu dana mi non stop puca net ( resetuje se cable modem) i to sto je veci protok, cesce se resetuje.

definitivno sam iskljucio svoj ruter kao spornu tacku, i oni i dalje odbijaju da mi rese problem (i pored 4 otvorena tiketa) stalno se pravdajuci "radovima u partizanse avijacije", a ti "radovi" traju vec godinu dana.

plus sto imaju jako cudnu (da ne kazem retardiranu) podrsku koja tvrdi da se moj modem resetovao samo 65 puta (ej) od zadnjeg reseta countera, koji ne znaju kad je bio.

ali vazno da je samo 65 puta.

jednostavno ne zele da posalju coveka kod mene da zameni cable modem ili proveri signal.

a nazalost, u ovoj situaciji, zaista nema sta da se uzme osim sbb, ako targo ne radi vise nove korisnike

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

evo ja da se javim protiv sbb.

znaju ljudi sta sam kukao, vec godinu dana mi non stop puca net ( resetuje se cable modem) i to sto je veci protok, cesce se resetuje.

definitivno sam iskljucio svoj ruter kao spornu tacku, i oni i dalje odbijaju da mi rese problem (i pored 4 otvorena tiketa) stalno se pravdajuci "radovima u partizanse avijacije", a ti "radovi" traju vec godinu dana.

plus sto imaju jako cudnu (da ne kazem retardiranu) podrsku koja tvrdi da se moj modem resetovao samo 65 puta (ej) od zadnjeg reseta countera, koji ne znaju kad je bio.

ali vazno da je samo 65 puta.

jednostavno ne zele da posalju coveka kod mene da zameni cable modem ili proveri signal.

a nazalost, u ovoj situaciji, zaista nema sta da se uzme osim sbb, ako targo ne radi vise nove korisnike

 

ja imam odlicna iskustva sa sbbom. net je jako dugo dobro radio, a kad je krenuo da me jebe, podrska se bas bas cimala...imao sam problem da mi je upload pucao na svakih 5 minuta na po 10 sekundi.

dolazili su 4-5 puta, menjali modem, merili signal, trazili sumove, promenili mi kabl od bandere do gajbe (i to su morali da menjaju od neke tamo trece bandere).

na moju molbu da mi direktno taj kabl uvedu u gajbu (posto obicno kod ankera na gajbi prebace sa crnog na beli kabl) rekli su nema frke, svaki put su me posle zvali da pitaju da li je reseno i kako sam zadovoljan uslugom...

nakon zamene tog kabla sve radi kao sat!

 

tako da ono, pokloni sav hardver

The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars!

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa Stijom. Sve zavisi od mesta gde si, najbolje da se raspitaš po komšiluku. Meni je recimo i PTT-ov i TS-ov ADSL radio besprekorno. Kod mene u ulazu ljudi hvale i Beogrid.

 

Kod mene u selu imao problema sa ADSL-om. Pošto nisam hteo da se akam telefonom, poslao mail ujutro kad sam došao na posao. U 12h mi keva javlja da su bili i zamenili ceo kabl od bandere do kuće. Prosto sam bio zaprepašćen brzinom.

Edited by Santa

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

ja imam odlicna iskustva sa sbbom. net je jako dugo dobro radio, a kad je krenuo da me jebe, podrska se bas bas cimala...imao sam problem da mi je upload pucao na svakih 5 minuta na po 10 sekundi.

dolazili su 4-5 puta, menjali modem, merili signal, trazili sumove, promenili mi kabl od bandere do gajbe (i to su morali da menjaju od neke tamo trece bandere).

na moju molbu da mi direktno taj kabl uvedu u gajbu (posto obicno kod ankera na gajbi prebace sa crnog na beli kabl) rekli su nema frke, svaki put su me posle zvali da pitaju da li je reseno i kako sam zadovoljan uslugom...

nakon zamene tog kabla sve radi kao sat!

 

tako da ono, pokloni sav hardver

glup si

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Moram da pitam, da li si zvao Telekom da prijaviš šum? Znači ne onu podršku gde ti kažu PA RESETUJ RUTER LOL, nego baš prijavu smetnji?

 

Za ovih xy godina koliko imam Lelekomov ADSL, jednom sam imao neki problem, cimao sam tu prijavu smetnji, za dan je došao lik proverio sve, odradio nešto (ne znam šta, samo je matorac bio gajbari), otpalio u centralu, zvao me sutradan i kao "jerli ti radi sad sve kul m8?", kada sam došao gajbi i overio, sve bilo do jaja.

 

Ako si već prijavio smetnju, a njih bk, onda jbg.

 

Zvao sam ih pre ~3 meseca, dok još pucanje nije postalo toliko učestalo, i naravno tražili su mi da proverim da li sam lepo povezao spliter i da li su svi kablovi lepo povezani, gde sam ukapirao da od njih nema vajde. Na kraju su mi rekli da imaju oni nekih smetnji i da će ih ubrzo popraviti. Doduše nisam prijavio šum, sutra ću ih zvati pa ću videti šta će biti.

Isto sutra idem do sbb-a da vidim da li mogu da uzmem optiku, ako ne mogu koja je najveća brzina koju podržavaju moje parice, pošto su mi iz telekoma rekli da je 10 Mb.

Ne znam da li mi se onda isplati da menjam ako ne mogu optiku i ako uspeju da poprave ovaj kvar, pošto kontam da sbb koristi telekomove parice i neću moći više od 10 Mb.

"This is your life and it's ending one minute at a time."

Link to comment
Share on other sites

ne postoje te pare i brzine koje ako ce net da ti puca i da ne radi svakih nedelju dana

 

ja sam godinama na adslu i pre mesec dana sam potpisao jos jedan ugovor sa orion-om

 

tako sto sam trazio da mi daju najbrzu brzinu koju mogu da imam (sto je oko 10-11mb)

 

istina je da se brzine povecavaju drasticno ali barem imam stabilnost i ok cenu

 

 

da sam na nbgu, cekao bih da se smisli sta ce sa targom da bude

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...