Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma jasno mi je da nisu ista kategorija nego kazem, pozersko govance suv kosta isto ko jedan od najboljih terenaca na svetu koji je pritom tojotin, koji je veci, ima jaci motor itd itd itd.

 

Nije mi jasna nerealna cena kia sportage-a. Ekvivalent kod recimo hjundaija je onaj x35 valjda koji krece od fazon 16k. Hjundai tukson koji je ekvivalent landcrouseru kosta kao sportage.

 

Jebem li ga, za te pare kupis bmw3 novi i budes mnogo veci pozer.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro, te "slabije" marke i nisu bas toliko slabije kao sto su bile pre 10-15 godina. Skoro sam imao priliku da se vozim u ovom najnovijem pro ceedu i iskreno sam odusevljen kolima :) Aj na stranu sto mi fenomenalno izgleda, to je pitanje ukusa, nego sto je generalno jako dobar auto, zavrsna obrada, plastika unutra, sam dizajn komande table, ova je bar bila puna neke opreme, sedista, udobnost i tisina tokom voznje, bas je ono, sve na svom mestu. Jbg, drasticno su popravili kvalitet, ali skocila je i cena, nisu vise povoljni kao sto su bili ranije, ali opet su jeftiniji od evropskih ekvivalenata. Sad vec lupam napamet, ali cenim da je npr. golf sa slicnom motorizacijom i opremom skuplji 3-5k evra, sto nije malo.

Link to comment
Share on other sites

Sportage je gradski džip, namenjen ljudima kojima treba malo veći auto, opciono sa pogonom na sva 4, malom potrošnjom, da ima puno opreme i da bude jeftin za održavanje i udoban za vožnju. Hilux je potpuno druga priča, klasičan pikap koji ima verovatno oko 2 tone, namenjen je pre firmama i za loše putne uslove. Potrebe su potpuno različite.

 

Mimo ove priče, Kia jeste poskupela dosta, ali su uložili dosta u dizajn, kvalitet im je odličan, prodaja odlično ide itd, dok Toyota bar na evropskom tržištu prilično kuburi sa prodajom, da ne pričamo o finansijskim problemima i što povlače vozila zbog grešaka na svakih 6 meseci. Nije Toyota što je bila nekad...

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Hillux nije klasican pikap tj dostavno vozilo. Hilux je terenac koji dolazi u raznim opcijama koje ga definisu dal je vise za grad ili ne.

 

Na primer ovo

 

4978_2008-toyota-hilux-vigo-d-cab-pick-u

 

Ako ces tako i hjundaji je ulozio dosta i odlicna su im kola pa ne kostaju toliko.

 

I krajnje je nebitno za sta je koji namenjen, govorim sta dobijas.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Da, s tim što ovaj Hilux sa zatvorenim prostorom i duplom kabinom košta kao đavo, a opet je kamion, ima specifičnu namenu (sam si rekao dostavno vozilo). Kakve ima veze šta dobijam, neću npr porodicu da vozim u Hilux-u, pa ne vozim radnike na gradilište. Dok u Sportage-u svakako hoću, to je porodični gradski auto, koji nije namenjen nikakvim specijalnim egzibicijama. Kao što rekoh automobili su za različite potrebe, meni bi pre odgovarao Clio RS koji je jeftiniji i od jednog i od drugog i dobijam više i od jednog i od drugog.

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Hjundai tukson koji je ekvivalent landcrouseru kosta kao sportage.

hyudani i kia nemaju konkurentan model za land crusiera.. ne znam odakle ti da je tucson u toj klasi. 

 

ti si stvarno poseban lik.. pominjes onako van konteksta kako je skup taj sportage, poredeci ga sa hiluxom (nebo i zemlja) i onda nastavljas tvrdoglavo da branis taj stav, te prica odlazi u bespotrebne detalje. reci jednom sebi "lupio sam za hiluxa, ali kapirate moju poentu" . bojan covek je lepo objasnio hiluxa, njegovu namenu i zasto je glupo da se poredi sa sportageom. na konto price, sta ima sve za te pare, pa ima i dacia duster i da ti ostane kusura kolko volis, a isti je auto ko sportage.. 

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam da nije klasican pikap tj dostavno vozilo. Sto na srpskom jeziku znaci da nije klasicno dostavno vozilo. Ne vidim zasto ne mozes voziti porodicu u njemu? Ima mesta za stvari koliko hoces, mozes kera i vas cetvoro i bicikle i pesak za kera i surf dasku.

 

Taj dodatak da prekrijes pikap deo je oko 700e ali nisam siguran

Double cabine model pocinje od 31k, a sportage sa najacim motorom koji ima (koji je opet slabiji od hiluxovog) je tu sa cenom

 

 

Ja sam naveo poredjenje ZBOG CENE, jer je cena nerealna za sportage, zbog toga sto za te pare mozes uzeti hiluxa. Ako ces da poredis sa slicnim autom onda za mnogo manje para mozes uzeti ix35 sto sam i rekao.

 

Ne vidim kakve veze ima sta bi ti?


hyudani i kia nemaju konkurentan model za land crusiera.. ne znam odakle ti da je tucson u toj klasi. 

 

ti si stvarno poseban lik.. pominjes onako van konteksta kako je skup taj sportage, poredeci ga sa hiluxom (nebo i zemlja) i onda nastavljas tvrdoglavo da branis taj stav, te prica odlazi u bespotrebne detalje. reci jednom sebi "lupio sam za hiluxa, ali kapirate moju poentu" . bojan covek je lepo objasnio hiluxa, njegovu namenu i zasto je glupo da se poredi sa sportageom. na konto price, sta ima sve za te pare, pa ima i dacia duster i da ti ostane kusura kolko volis, a isti je auto ko sportage.. 

 

Nebitno je sa cime ga poredim, ako hoces poredi ga sa kucom u jajincima. Preskup je. Pomenuo sam i ix35. Tukson sam pomenuo kao najveci model koji hjundai ima, to sto nije za prismrdeti landkruzeru to je druga stvar.

ix35 = rav4 = sportage

tukson = landkruzer = nemaju

 

Cak je rav4 jeftinija od tog sportage-a.

Kod kie na one cene iz menija treba dodati btw jos 2k evra za 4wd.

 

Preskup je i to je bila poenta sve vreme, a hiluxa sam pomenuo kao etalon mega kvaliteta za iste pare, a vi ste se uhvatili za to.

 

Kao kad bi poredio novog ficu i bravoa, nisu ista klasa ali su slicne cene jer fica ima porez za budale na sebi.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

pa dobro mohi, to tako ide... najnapucanija honda akord kosta koliko i ogoljeni bmw 316i. nista novo na trzistu automobila. 

gore poredis hiluxa i sportage, koji se samo po ceni mogu uporediti i to na relaciji najosnovniji model/najnapucaniji model. sportagov motor je generacijski noviji od traktorskog dizela iz hiluxa, tako da nebitno sto ima par konja vise, ovaj je bolji po svim parametrima za svakodnevnu voznju.. jedino ako ti je bitno izvlacenje iz blata ili slepovanje u prikolici.

 

nazire se poenta tvog prvog posta, samo si se uvatio za hilux ko ludak, a pikap koji moze imati (uz doplatu) kabinu za cetvoro, nikako nije u istoj klasi gde i mali gradski "terenac" 

 

btw, tucson nije najveci hyundaiev model, vec je u toj klasi ix35. u americi je tucson ustvari ix35. a hyundai ima santa fe koji je ekvivalent kia sorentou, kao i ix55 koji nema konkurenciju kod kie. 

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Eto na primer najskuplji sportage sa 4wd kosta isto ko najjeftiniji landkruzer.

Ali opet poredis babe i zabe, kapiram da i najskuplji Rav4 kosta vise od najjeftinijeg Lendkruzera. Treba uporediti cene Kia Sorento i Lendkruzera, ali na saju Kie vidim samo najavu za sorento 2014, ne znam da li trenutno imaju neki u ponudi.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

 

I krajnje je nebitno za sta je koji namenjen, govorim sta dobijas.

 

LOL!

Pa zar nije ovo zapravo najbitnije kod kupovine da li novog ili polovnog vozila? :D Valjda se prvo opredeljujes za vozilo po nameni, odnosno sta ti i za sta ti treba, pa tek onda u okviru klase, kad suzis izbor gledas gde najvise dobijas za novac koji si spreman da das.

Link to comment
Share on other sites

Ili Santa Fe-a i Land Cruisera.

 

Da u pravu si, kod Huyndaia me sad zajebu sto su neke oznake na "i" a neke su imena.

 

Dakle trebalo bi da je ix35(tucson)=Kia Sportage=Toyota Rav4

A SantaFe(ix45)=Kia Sorento=Toyota Land Cruiser

 

S tim da Hyndai ima i ix55 koji je veci od lendkruzera, a lendruzer je opet pa malo veci od Santa Fe-a, ali su to razlike za po 10ak cm, treba racunati da je to ista klasa.

 

Edit: I kad uporedis najjeftiniji Sportage sa najjeftinijim Rav4 razlika je 4k evra u korist Kie, a kod najskupljeg je razlika 2k evra (mada to kapiram da zavisi i od trenutne situacije, ko ima akciju i sl). I to je razlika.

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

I na sve da dodam da je novi RAV4 toliko ružan da ga ne bih vozio ni za džabe. Ma odakle vam ideja da poredite Sorento i SantaFe sa Land Cruiser-om???

 

Pa to je kao da poredite trenutno najveći Opelov auto Insigniu i Mercedesovu S klasu, samo zato što oba automobila predstavljaju najveću klasu svog proizvođača. A razlika je najmanje 3 puta u ceni, motorima, opremi, veličini, potrošnji itd. Po vama ispada kao da je Sorento pandan npr GL-u?!  [roflmao]

Edited by BojaNBG

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Pa poredis automobile istih klasa i iste namene, to pokusavam da kazem. Insignia i S klasa nisu uporedive jer nisu ista klasa, Insignia i E klasa bi bili uporedivi. U tom smislu je pandan Sorentu Mercedes M klase, GL je vec veci. Ali to je pandan kao sto su i Ceed i Mercedes A klase. To su vozila iste klase i namene, sad sto je mecka duplo skuplja o kije je pitanje onoga koji kupuje sta i kako hoce, poverenja u brend i sl. A tipa u toj konkurenciji je Toyota Auris nugde na sredini a vuce ka gore.

Isto tako i sa dzipovima, Lendkruzer je znatno skuplji od Kije, ali je daleko od vrha te klase.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

insignia nije uporediva sa E klasom, jer bi to znacilo da su renualt laguna, passat i ford mondeo u istoj klasi sa E mercedesom, a to nikako nije tako. e klasa je u grupi sa a6, bmw 5, infiniti m, lexus gs itd... 

kao sto ni M klasa nije uporediva sa sorentom, iako su po velicini tu negde.. m klasa je u grupi sa x5, touaregom, cayenom itd. bez obzira sto su po velicini tu negde. 

ne odredjuju se klase po dimenziji i nameni automobila samo. 

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Nije tako Zwerko, svaki proizvođač ima različite klase automobila i nikako ne mogu da se porede Insignia i E klasa. Mitch ti je lepo objasnio, ne mogu klase da se određuju po dužini automobila i funkciji, jednostavno rečeno klase po kojima se jedan proizvođač vodi su retko kompatibilne sa klasom drugog proizvođača. Prvo bi morao da deliš po tome da li je proizođač premijum brend ili nije. Pa sad kod premijum brendova možeš da porediš npr A4, seriju 3, C klasu, IS, pa onda kao što je Mitch rekao A6, serija 5, E klasa, GS itd itd

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...