Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

ne bi ni mene, ali to je mnogo, i konkurentni modeli su laksi

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

meni je i dalje grozna ova dizajnerska varijanta unutra, dal' su hteli da bude steam punk ili da bude fensi da sjaji ili oba ili ništa od toga i onda na kraju izgleda kako "jeftino", makar na slikama a ako se ne varam i na sajmovima što viđah onomad isti mi je utisak. deluje kao neko silovanje dizajna 🙂

ajd spolja deluje slično kao i prethodni i to je generalno ok.

Link to comment
Share on other sites

ono što malo prolazi ispod radara sa ovim "turbion"-om (pravilan izgovor da se ne ispaljujete!) jeste ditch turbo punjača koji se eliminišu zarad prostora, jednostavnosti sklopa, zagrevanja i trajnosti. elektromotori su novi turbo, uskoro će to masovno i u putničke automobile. inb4 plag-ine već imamo - konfiguracija, postavka i korišćenje elektro motora nije ista - ovde je hibrid da bi bustovao performanse. isto kao i kod novog 911 gts, ista kuća je i radila sisteme (Rimac).

cenim da ćemo imati i hibride u hibridima, u smislu da jedan elektro motor ima ulogu uštede goriva a drugi menja turbo za performanse

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

novi m5... bmw je očigledno u opasnom problemu zbog (očiglednog) flopa i-serije... tako da danas imamo M5 koji je sa 730 konja SPORIJI od prošle generacije... jbni plag-in od 2,5 tone... performanse su otprilike na nivou KIA EV GT, a Tesla 3 Perfomance (dakle ne model S) ga šije ozbiljno.. 

Screenshot_20240626_070802.thumb.jpg.9c23ff34c6f204ec87ee9d7e2c179491.jpg

Screenshot_20240626_070843.thumb.jpg.5268f3207277f071990bd911dd9a1600.jpg

Screenshot_20240626_070859.thumb.jpg.485ab5d3b51dc18f5d4838e908b4a44d.jpg

Screenshot_20240626_070919.thumb.jpg.a8a7bed11573632e5608c64ba3548e7e.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

i serija je problem jer nisu znali šta sa njom da urade pa su onda ubacili dodatak i na gomilu modela, pogubili se tu, pogubili se i kupci, onda su napravili onaj iX grozni a time još dodatno uneli konfuziju tako da nema pojma niko ništa više, verujem da bi trebalo da urade jedan veliki reset i od nule definišu modele i nomenklaturu i pobiju pola modela.

Link to comment
Share on other sites

preogroman broj modela, da. al ti sad imaš recimo 25 modela bmw i po nekoj bazičnoj logici - imaš veću verovatnoću da će neko kupiti neki bmw nego kad bi imao npr. 7 modela kao nekad. za razliku od nekad, danas je znatno jeftinije dobiti novi model zbog modularnih platformi i motora koji su ugl vrlo slični. ruku dajem da je razlika između bmw 5 i 7 samo dužina platforme dole, neki Hans dođe i zašrafi šasiju na različitim mestima 🙂 ali svakako, možda ne bi trebalo više to da rade 🙂

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, dovlagsi said:

preogroman broj modela, da. al ti sad imaš recimo 25 modela bmw i po nekoj bazičnoj logici - imaš veću verovatnoću da će neko kupiti neki bmw nego kad bi imao npr. 7 modela kao nekad. za razliku od nekad, danas je znatno jeftinije dobiti novi model zbog modularnih platformi i motora koji su ugl vrlo slični. ruku dajem da je razlika između bmw 5 i 7 samo dužina platforme dole, neki Hans dođe i zašrafi šasiju na različitim mestima 🙂 ali svakako, možda ne bi trebalo više to da rade 🙂

pa ne znam baš, trebalo bi naći neka "istraživanja" iz domena ekonomije i potražnje koliko je zapravo veća šansa da prodaš više modela ako ih je 25 ili ako ih je 7.  Moguće da si u pravu, ali imam utisak da zapravo tu samo unesu dodatnu konfuziju. Na stranu troškovi odvojenog marketinga, promocije, prodaje, distribucije, pozicija u salonima za 25 modela u odnosu na 7 modela.

naravno da si u pravu da većinu stvari rade modularno i samo dele kompatibilne delove među modelima, na taj način naravno smanje troškove i mogu da imaju jeftiniji auto, ali sve je multiplikovano mnogostruko kad moraš da hendlaš 25 modela.

Kao da to nije dovoljno ti sad unutar svih njih imaš i raznorazne verzije motora, opreme, pa dal je M ili nije, što sve opet pojača celu priču.

Ti sad kad odeš na BMW sajt i klikneš na "modeli" on ti ponudi okruglo 100 modela 🙂

image.png

naravno, nisu to sve unikatni, ali samo po kategorijama ovde kao što vidiš imaš ih 12. i onda ja kažem "ok, zanima me X3" npr i onda imaš iX3, X3 plugin, X3 M, X3 običan pa sve podvrste u njemu... i onda kažeš fak det i kupiš Dacia Duster!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...