killYg0r Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 Kad se vec prica o Citroenu, mogu samo da kazem da sam vozio C3 i da mi je odlican gradski auto koji malo trosi, prejeftino odrzavanje ima i generalno moze ok da izgleda. Vozio sam se u C4-ici i bio je jedan od udobnijih automobila ikada u kojima sam sedeo. Da li bi licno to kupio novo? Verovatno ne jer cene nisu niske i ima boljih opcija. Mada kao sto ste rekli, svako gleda nesto drugacije i verovatno bi se nasli ljudi koji bi bas to kupili - mozda jer su dobili povoljan kredit kod njih/ dobijaju dodatnu opremu za dzabe ili prosto zele bas taj auto to sto se kod nas voze lesevi sa pola miliona kilometara, pa les od audija bude u boljem stanju od lesa alfa romea Mislim isto da je prilicno velika poenta ovo ovde. Kod nas ljudi obozavaju prosto Nemacka kola jer mogu da prelaze po 500,000 km i da RADE i dalje. Pa samim tim, mislim da je i Pera u pravu kada kaze da ljudi kupuju te marke jer jesu kvalitetne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 Nisam ni ja siguran sta im tacno znaci "with m sports package" tj da li je to m5 ili obicna petica sa onim m dodacima, ali kontam da nisu napravili tako retardiran propust u top gear-u plus 5ica je ipak velika limuzina i ne verujem i da je u m varijanti ful koskirana. Pa cenim da je to ovo http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/equipment/m_sportspackage.html#more dakle nije m5, ali ipak ima neko nadrndano vesanje koje poboljsava performanse, dakle sigurno je tvrdje, plus ima 18" ili 19" tockove, dok C6 ima 17", sto opet ide u prilog udobnosti. Samo mi je bilo cudno poredjenje u smislu da BMW sustinski nije toliko fokusiran na udobnost koliko na sportske performanse. Tipa logicnije bi mi bilo da su u poredjenje ukljucili Mercedes S klasu. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
SHMEKER Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 (edited) Daj banujte ovog Peru :D Edited July 7, 2014 by SHMEKER 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
traktori Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 Ste čuli, da se banuje Pera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Citroen je generalno u diklajnu već dugi niz godina, pokušavaju sad sa DS brendom da dovuku nove kupce, što nije toliko loš potez. U narednim godinama će napraviti potpuno novi lanac prodaje i servisa koji će se samo zvati DS. Sama Citroenova gama novih modela nije toliko dobra, gde je svakako pokazatelj ogromni pad vrednosti novijih polovnjaka. MIslim, ono, jbt C5 2010-12 godište moš kupiti za ispod 10k, a da ne pričamo o prethodnim generacijama… Moj prvi komšija nema para leba da jede a vozi C5 2.0 HDi iz 2005 recimo. :) Meni se lično nije dopao aktuelni C5 u vožnji, nije to ona Citroen-udobnost. Doduše, bio je u nekoj srednjoj opremi, kapiram da je bolja situacija kad se uzme neki 3,0 V6 HDi sa vazdušnim ogibljenjem… Al to novo košta preko 40k, ništa što je FWD ne vredi tih para. Jedini koji je koliko-toliko interesantan trenutno je DS5, bez obzira koliko je skup, takav auto nemaš nigde da kupiš sem kod Citroena. Nisam vozio, samo sam sedeo unutra (1,6 turbo 200 KS nije baš full al imao je panoramu recimo) i osećaj je stvarno vanserijski, drugačiji nego kod drugih premijum-modela te veličine. Potpuno je lud. :) Bilo kako bilo, glupo je porediti Audi/BMW/Merc sa Citroenom jbt, ne bi bili u govnima Francuzi da mogu da se mere sa Nemcima. Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Bilo kako bilo, glupo je porediti Audi/BMW/Merc sa Citroenom jbt, ne bi bili u govnima Francuzi da mogu da se mere sa Nemcima. ma jok, nemoguće Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Citroen je generalno u diklajnu već dugi niz godina, pokušavaju sad sa DS brendom da dovuku nove kupce, što nije toliko loš potez. U narednim godinama će napraviti potpuno novi lanac prodaje i servisa koji će se samo zvati DS. Sama Citroenova gama novih modela nije toliko dobra, gde je svakako pokazatelj ogromni pad vrednosti novijih polovnjaka. MIslim, ono, jbt C5 2010-12 godište moš kupiti za ispod 10k, a da ne pričamo o prethodnim generacijama… Moj prvi komšija nema para leba da jede a vozi C5 2.0 HDi iz 2005 recimo. :) Znači recept je, kupiti malo godina star polovni Citroen i navozati se kao car za male pare! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickwood Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Ovaj dovla zna mnogo o kolima! Quote Ovdashnji P.S> nickwoode, zasto se ne "log_out"-ujes kad si na forumu sa mog kompa? DovlaGSI :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Znači recept je, kupiti malo godina star polovni Citroen i navozati se kao car za male pare! :) Baš tako. A imam jednog drugara, kupio Jaris par godina star za pare Citroena C5 sa kojim se vozaš kao car. :) moš misliti! Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickwood Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Koji ti je car careva taj drugar! Quote Ovdashnji P.S> nickwoode, zasto se ne "log_out"-ujes kad si na forumu sa mog kompa? DovlaGSI :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger21 Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 M paket se sastoji iz 2 dela i nema nikakve veze sa bilo kojim dosadashnjim M varijatnom (M3,M5, i tako dalje). M sport paket se sastoji od prednjeg, zadnjeg branika, i lajsni koji daju slichan M look vozilu, i unutrashnost vozila dolazi, ili u Alkantri ili u kozi. Uz isti M paket takodje dolaze felne 18 ili 19 zavisi od doplate. Takodje uz to su ukljuchena i sportska sedishta koja su malo shira od standardnih i par dodatnih pogodnosti. :D Takodje ono shto predstavlja kao dodatnu opciju za sve serije jeste M suspenzija, a to je nishta drugo nego opruge koje su za 20mm nize od standardnih dok im je kompresija ista shto ne utiche na konfor u voznji. Bmw <3....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Ako sam dobro razumeo to onda znači da u tim M paketima dobijaš sve kao da si kupio M3/M5 sem najbitnije stvari - motora ? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 manje-vise da.. ne dobijes sasiju ako je drugacija, samo delove koji su plug n play isto ima audi sa S-line opremom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger21 Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Zapravo ne, ne dobijesh nishta shto ima veze sa pravim M-om. Gledaj na to kao neku klasu izmedju standarnog i M vozila. Ali opet, to je daleko od bilo kog M vozila. Slichna pricha je sa Audi-em. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 Evo da malo povampirim oko osiguranja: Stara polisa - 14.389,00 Nova polisa - 19.278,00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 manje-vise da.. ne dobijes sasiju ako je drugacija, samo delove koji su plug n play isto ima audi sa S-line opremom ih sad... razlika izmedju M paketa opreme i M automobilima je neprimetna samo nekom ko u krajnjem slucaju, nije procitao bar dve stranice na internetu. isto tako i za s-line i S automobil. uzecu za primer audi A3 1.6 tdi sa s-line paketom i audi S3. nebo i zemlja po svim parametrima, pocevsi od motora, preko krutosti sasije, opruga, kocionog sistema, izduva i ostalim stvarima. stavi taj motor iz s3 sa 300ks u sasiju i kocnice od a3 dizel-a sa s-line, pa probaj da kocis pred krivinom. :) sto se M-a tice, ista situacija, s tim sto je bmw od skora uveo tu liniju, da je nazovemo sub-M, odosno jednu stepenicu ispod pravog M-a. verovatno da bi bili konkurentniji audiju sa S modelima. to nikako ne znaci da je ta linija modela plug and play, sa slabijim motorom.. :) samo su shvatili da je M previse ekstreman i skup u svakom pogledu, za vecinu njihovih kupaca koji bi zeleli brz bmw. 1 Quote Bjukenon Mitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 Evo da malo povampirim oko osiguranja: Stara polisa - 14.389,00 Nova polisa - 19.278,00 :O my god! http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2014/07/09/u-ponedeljak-zaustavite-vozilo-na-10-minuta lol Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 Ako ništa, makar sam saznao da ove agencije i tehnički što kod njih sad vadiš nalepnicu bez odlaska u mup mogu da ti reše i kad je prenos vlasništva i tako to, mislio sam da za to i dalje moraš sam da se cimaš u mup. za akciju - kul je akcija ali im je vreme malo glupo, većina ljudi radi tada. ali ajde, valjda nisu hteli da naprave kolaps u 09 a i pitanje je ko će se odazvati. Stara polisa - 14.389,00 Nova polisa - 19.278,00 btw, sad mi pade napamet tj. tu su negde :) Za punta je kasko bio 22.000 din sa uključenim rizikom od krađe, obavezno će biti oko 17.000 otpr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 14, 2014 Report Share Posted July 14, 2014 Ne znam kakve su trenutne cene, ali mi je ovo zadelovalo kao ok ponuda pa prenosim: Voziti novu Opel Insigniu znači znati šta definiše izuzetan automobil. Revolucionaran sistem interfejsa transformiše način na koji vi i vaš automobil komunicirate. Info-zabavne opcije sa mogućnošću prilagođavanja, kontrolisane preko table osetljive na dodir stvara potpuni nastavak vašeg digitalnog sveta, uz obezbeđenje kvalitetno utrošenog vremena od trenutka kada zatvorite vrata. A to je tek početak. Nova Insignia vodi vozača u nove teritorije pomoću najboljeg koeficijenta otpora na svetu, sofisticiranih sistema pomoći, raskošne opreme i prefinjene vožnje i odziva karakterističnih za nemački inženjering. Ali ne očekujemo da nam verujete tek tako. Znaćete zasigurno kada sami obavite probnu vožnju.Insignia Base Benzin od sada već od 16.600€, a u Dizel varijanti već od 18.750€. Standardna oprema u nivou Base podrazumeva: Klima uređaj, Radio CD300 sa trostrukim info ekranom, Prednji (vozač i suvozač), bočni i zavesasti vazdušni jastuci, Električno podešavanje visine sedišta na strani vozača, Prednji električni podizači stakala, Elektro podesivi retrovizori sa grejačima, Daljinsko zaključavanje vrata, Putni računar, Naslon za ruke (napred), ABS, ESP, Zatamnjena stakla, Daljinsko otvaranje vrata prtljažnika (4 vrata). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted July 14, 2014 Report Share Posted July 14, 2014 insignia, pored mazde6, najbolji automobil do sad napravljen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted July 14, 2014 Report Share Posted July 14, 2014 Pale su cene bas znacajno - recimo da Mondeo koji trenutno nije na akciji kosta otprilike isto tako. Doduse jedino sto je znacajno bolje kod Insignije je sto je koliko sam skontao turbo benzinac u osnovnoj varijanti umesto atmosferskog, sto bi trebalo da bude znacajno zabavnije za voznju. A sto se tice da li je Insignija najbolji auto meni se ona bas bas svidja, ali je ona limuzina sto bi se ocekivalo da se poprilicno komotno sedi pozadi sto kod Insignije nazalost nije bas slucaj, pogotovu ako je neki putnik malo visi... Doduse za vozaca kapiram da je do jaja, ali ti onda ne treba toliki auto :) Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 u tim "limuzinama" se retko kada sedi komotno pozadi ako imas preko 180 ... bem li ga to im je neka novija fora, vozac i suzvozac bitni ovo ostalo ne toliko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 Nemam bas veliki uzorak ali sam sedeo u Avensisu (2006. godiste) i u Mondeu (2011. godiste) i tamo se sedi normalno pozadi, rekao bih i komotnije nego napred. U odnosu na to je Insignia mi je bila bas dosta skucena... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 u tim "limuzinama" se retko kada sedi komotno pozadi ako imas preko 180 ... bem li ga to im je neka novija fora, vozac i suzvozac bitni ovo ostalo ne toliko ima tu nečega, u novom akordu pozadi ima "duplo" manje mesta nego u starom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 (edited) meni su na to skrenuli paznju na lexusovim standu na jednom od sajmova. i bili u fazonu pa slobodno sedi u mecku i bmw u klasi i isto nema mesta pozadi - i tako je i bilo onda je neki ljubazan lexus tip pojasnio da vec neko vreme nema toga da se direktorcici lol i sl vozaju pozadi, vec da direktor ili vozi ili ga voze napred, tj da ima toga ali u daleko manjoj meri i za takve likove je onaj luksuzni vrh namenjen i onda kad sam razmislio pa jes tako, pozadi sede zene/svalerke/deca ponekad ili nea vanredna situacija kada vec moze da se izdrzi da nema preogromnom prostora pozadi Edited July 16, 2014 by G!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.