Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Insignia kao naslednik vectre bi trebalo da je u klasi sa BMW 3, C klasom itd, takozvanoj srednjoj klasi, a Omega dok se proizvodila je bila u klasi sa 5-icom, E klasom itd, ili ti visoj srednjoj klasi...to sto se cenovno razlikuju ne znaci da nisu u istoj klasi, jednostavno su ovo premium brendovi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eee  [:)] 
Donekle si u pravu, ne rastu sva...Proizvođači kao što su BMW, Audi, Mercedes itd npr ne povećavaju svoje automobile, jer ne žele sami sebi da prave konkurenciju. Npr u klasi limuzina BMW ima 3, 5, 7 i tako ih je segmentirao i ne želi da pravi sebi problem. Kod proizvođača kao što su Opel, VW itd koji praktično imaju po jednu limuzinu u ponudi (ne računam Astru limuzinu i Jettu) se dešava to što si gledao pa stalno rastu, to se odnosi i na Golfa kog si pomenuo, verovatno i na Pola i Corsu itd

 

Iz tog razloga i nastaju nekompatibilnosti između klasa, da ne pričamo o npr G klasi, X6 itd koji predstavljaju klase za sebe i nemaju direktne konkurente kod drugih proizvođača.

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Stoji to da postoje odredjene nekompatibilnosti medju klasama, to je prvenstveno zbog toga sto proizvodjaci prave po 100 modela, ali generalno nije tesko smestiti auto u odgovarajucu klasu.

Eto npr spomenuo si BMW, u kontekstu da ne zele da prave sami sebi konkurenciju...a gde bi onda smestio ovo? :D

 

AC-SCHNITZER-BMW-6-SERIES-GRAN-COUPE.jpg

 

Ti sad mozes da kazes da je ovo neka nova, ismisljena klasa, ali ovo je klasa BMW 5, s tim sto je nadrkaniji, ekskluzivnijii, mocniji itd, ali realno to je to...

Isto vazi i za Mecku CLS i Audi A7...

Link to comment
Share on other sites

izmisljena ili ne, lepo si rekao, to je neka nova klasa.. ne moze biti toliko jednostavna podela, pa smestiti bmw gran coupe u isti kos sa bmw 5 i slicnim lumuzinama. gde bi smestio npr bentley continental i bmw serije 6? slicni su automobili kada bi isao istom logikom ko u postu iznad, ali ipak postoje nijanse.. mozemo reci da postoji i ta podela po ceni, gde je bentley ipak stepenik iznad u odnosu na seriju 6, mercedes sl-a i slicno. 

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Ma kapiram ja sta vi hocete da kazete i to je ok, naravno da unutar klasa postoji jos brdo podela po raznoraznim kriterijumima, ali ako se gleda ta osnovna podela modela koja postoji oduvek, pa gde bi ti stavio ovaj BMW gran coupe? Pa valjda u limuzine vise srednje klase, posto je veci od serije 3 a manji od serije 7, tacnije po dimenzijama je jako priblizan bmw 5...mislim, on izgleda predrkano, nema motor ispod 4l i skup je ko djavo, ali koncepcijski je limuzina vise srednje klase kojoj pripada i serija 5.

 

Ne znam na koji tacno continental mislis, da li na model sa dvoja ili cetvoro vrata, a BMW 6 je GT klasa, kupe sa 2+2 sedista, brz na stazi ali vise trimovan za svakodnevnu upotrebu, za razliku od npr M3 koji je cistokrvni sportski automobil kojem je zrtvovan deo udobnosti zarad peglanja na stazi.

 

Mada se slazem da su sa napretkom tehnologije razlike izmedju klasa sve manje i manje, niti su sportski automobili vise toliko neudobni, niti su npr ovi GT automobili dobri samo za pravac, ali razlike jos uvek postoje...

Link to comment
Share on other sites

Da u pravu si, kod Huyndaia me sad zajebu sto su neke oznake na "i" a neke su imena.

 

Dakle trebalo bi da je ix35(tucson)=Kia Sportage=Toyota Rav4

A SantaFe(ix45)=Kia Sorento=Toyota Land Cruiser

 

S tim da Hyndai ima i ix55 koji je veci od lendkruzera, a lendruzer je opet pa malo veci od Santa Fe-a, ali su to razlike za po 10ak cm, treba racunati da je to ista klasa.

 

Edit: I kad uporedis najjeftiniji Sportage sa najjeftinijim Rav4 razlika je 4k evra u korist Kie, a kod najskupljeg je razlika 2k evra (mada to kapiram da zavisi i od trenutne situacije, ko ima akciju i sl). I to je razlika.

 

Samo sto je rav4 najjeftiniji model 2.0 DIZEL nasuprot 1.6 benzincu.

 

Ekvivalent kiin 2.0 dizela je 27k a rav4 je 24k

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Samo sto je rav4 najjeftiniji model 2.0 DIZEL nasuprot 1.6 benzincu.

 

U pravu si, uopste nisam ni pomislio da Toyota nema u ponudi 4x2 benzinca, kad vec ima 4x4 benzinca. 

 

Ekvivalent kiin 2.0 dizela je 27k a rav4 je 24k
 

I zaboravljas da najskuplji rav ima uracunat 4wd u cenu, dok se kod kie to dodaje i najskuplja kia ima 2.0 motor, a rav 2.2 itd itd.

 

Nerealno je skupa po meni.

 

Pa jebiga, to s motorima je malo zajebano poredjenje, jer po meni Kia trenutno ima bolje (modernije) motore od Toyote, lupam mozda Rav4 ima 2.2 umesto 2.0 kod Sportage-a, ali ovaj u Kiji ima 35 konja vise, nije to zanemarljivo. 

 

Sustina stoji to sto si rekao, Kija vise nije jeftina, pogotovu ne ti SUV modeli, aj ovi mali su jos i ok. Jebiga, nekada davno je i Toyota bila jeftina, vremena se menjaju... 

 

 

Na konto diskusije o klasama - u jednu klasu spadaju automobili priblizno slicnih dimenzija i priblizno slicne namene. To sto je neki automobil premium brenda pa kosta duplo vise od automobila drugog proizvodjaca iz iste klase nije presudno za njegovu kategorizaciju u klasu. Tipa ako gledamo C segment (niza srednja klasa) hecbekove tu imamo i30, Auris, Golf, Mercedes A klase, BMW serije 1. Kada gledamo po cenama Huyndai pocinje sa 11k evra, dok Mecka i BMW pocinju od skoro 20k evra za osnovne modele. Ali su oni ista klasa. Isto su tako i Sportage i Rav4 ista klasa (mali SUV, klasa koju je taj Rav zapravo zapoceo), kao sto je i Mercedes GLK koji je u startu skuplji 10k evra od bilo koga od pomenutih. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Na konto diskusije o klasama - u jednu klasu spadaju automobili priblizno slicnih dimenzija i priblizno slicne namene. To sto je neki automobil premium brenda pa kosta duplo vise od automobila drugog proizvodjaca iz iste klase nije presudno za njegovu kategorizaciju u klasu. Tipa ako gledamo C segment (niza srednja klasa) hecbekove tu imamo i30, Auris, Golf, Mercedes A klase, BMW serije 1. Kada gledamo po cenama Huyndai pocinje sa 11k evra, dok Mecka i BMW pocinju od skoro 20k evra za osnovne modele. Ali su oni ista klasa. Isto su tako i Sportage i Rav4 ista klasa (mali SUV, klasa koju je taj Rav zapravo zapoceo), kao sto je i Mercedes GLK koji je u startu skuplji 10k evra od bilo koga od pomenutih. 

 

Slažem se sa ovim, mislim da negde postoji i "zvanično" ovakva definicija klase automobila, a ima i ono kad dodeljuju nagrade "automobil godine u klasi toj i toj" itd...

 

Neko reče ne mogu hyundai i mercedes da budu ista klasa - mogu, samo što možda nisu (direktna) konkurencija, kupac hyundaija i30 će pored toga gledati neku Kiu i Škodu fazon, dok je kupac Mercedesa možda merkao i BMW keca pre nego što je doneo konačnu odluku.

Link to comment
Share on other sites

E ljudi, da podelim svoje impresije sa vama...danas sam imao priliku da se vozim u ovom cudu

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas3592158/ford_s-max_20_tdci_titanium/

 

Ne konkretno ovom, ali maltene istom i odusevljen sam :D Toliko je udoban, prostoran, kvalitetno odradjen da nemam reci...i ne znam da li je to do toga sto je auto velik i visok ili je to stvarno tako, ali utisak mi je bio da ide kao mecava :)

I da, ne znam kako vam deluje ovako na slikama, jest da je pitanje ukusa, ali uzivo izgleda premocno.

Zlo od kola :)

Link to comment
Share on other sites

Ne ne, mozda me nisi razumeo ili govoris uopsteno, ali nem ti ja pare za ovo trenutno :D I nisam se vozio bas u ovom sa oglasa, ali u maltene istom ovakvom, ista boja, felne, zatamljena stakla, 2008 je ovaj, samo ne znam da li je ova titanijum oprema, ali ima sve i svasta, ukljucujuci i ona polukozna sedista...uzeo neki caletov prijatelj pa se provozali...samo sam hteo da skrenem paznju da je auto vrhunski :)

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam ja sve i svasta, od yuga 45, preko ford scorpia, golfa II, III, IV pa do Grand Cheerokija...kao sto sam vec negde spomenuo, trenutno vozim pezo 307 i ford fiestu, s nadom u bolje sutra :D Najskuplji auto u kojem sam se vozio je glanc novi X6 koji je drugar kupio pre nepunih godinu dana, a pre toga sam par puta vozio njegov 530d 2006 godiste dok ga nije prodao i uzeo ovu X6-icu...tako da jesam :D

Stvar kod automobila kao sto je S-Max je sto ih vecina ljudi, ukljucujuci i mene, uopste ne uzima u obzir kod kupovine vozila, takva kola nekako ostanu "ispod radara", zato sam hteo da spomenem koliko me je auto prijatno iznenadio, mozda nekom bude od koristi :) 

Link to comment
Share on other sites

E da lol! Zaboravio sam da je ovaj drugar sa X6 dovozio proslog leta Porshe Carreru kabrio, uzeo na vikend od nekog lika da se vozika pa smo ga svi iz drustva izvozali po malo. Ja otisao do devojke i provozao se sa njom na 10-tak minuta...utisci...nema ih! Usrao se kao picka, nisam smeo da predjem 60, previse sam bio stegnut da bi obratio paznju na bilo sta u voznji :D Znam samo da je za to popodne sto je vozen stalno, sipano 5k goriva u njega...

Edited by Napaljenik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...