Jump to content

Star Citizen !


Recommended Posts

Ja bih lično voleo da ta igra izađe i bude uspešna, fejl ne bi nikome odgovarao, ali stvarno mislim da bi trebalo da se postavi neka nova ekipa ili makar neko dovoljno sposoban da sve izanalizira i da kaže "ok, ovo je ono što možemo da izvedemo, i to ćemo da radimo". Odnosno sve što je onaj SC 1.0 trebalo da bude, da nastave da guraju.

Link to comment
Share on other sites

izgleda da je i neka reorganizacija razvojnih timova u toku, pominju se neka otpustanja... da li ce ih biti u evropi ili u americi ostaje da se vidi

 

najbolje mi je kad citam komentare hc fanova da je sasvim ok da igra izadje 2017 godine [:D]

 

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Instalirao sam opet alfa client, izgleda fenomenalno na max settings (970 gtx).

U nekim momentima se teksture gube i glitchuju, ali nisam primetio stuttering, sto je napredak u odnosu na pre.

Hangar mi je smooth totalno. Jos kad bi mogo da priuštim više brodova da ih gledam izbliza

a8f852481b594eccec3512ca1130d1b1.jpg

Stvarno ne vidim čemu to prdenje, biće gotovo kad bude gotovo. Kad se stavi pored drugih naslova izgleda kao brz razvoj.

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

prvo ovo nije cista mmo igra vec treba da ima i s42 kampanju

a vidim kampanja za sada je planirana za pocetak 2016. godine. i s obzirom koliko je daleko nema sanse da ne bude bar jedno odlaganje

prema kickstarteru koji im je i lansirao crowdfunding u vecoj meri - je lepo pisalo 2014. godina dakle 2 godine od momenta skupljanja love

tako ne odmah i sada vec eto sa nekim realnim kasnjenjem od 2014. godine... .. dobijes crnu kurcinu opet

Dakle da su 2012. godine napisali igra izlazi okvirno 2016-2017 skupili bi saku podsmeha 

Mislim nek urade igru kad god bice mi drago, ja sam u glavi batalio pare koje sam im dao, al nemoj da se  lazemo da je ovo sasvim  normalna procedura razvoja i izdavanja  igre :|

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ideje koje su imali u toku Kickstartera su bile manje ambiciozne. Nakon što su dobili prvih 30 miliona, Chris Roberts je definitivno proširio osnovnu ideju. Ako zaista pratite tok razvoja igre i sve one njihove tekstove koje objavljuju gotovo svakodnevno, onda ćete videti da su izneli fantastičnu količinu detalja koje planiraju da ugrade u igru. Sve to treba prvo smisliti a zatim realizovati kao kompjutersku igru. Mislim da FPS modul uopšte nije bio planiran da bude deo osnovne igre a ipak su posvetili veliki deo resursa upravo tome. FPS modul je sada praktično završen i radi se na detaljima. Kompletan content će biti dodavan kasnije. Squadron 42 će prvi izaći i to bi moglo da se desi već na proleće pošto su ove godine praktično završili casting i sada samo sređuju in-game content.

Međutim, mislim da su utrošili najviše vremena na prilagođavanje CryENGINE-a koji koriste za igru. Lično mislim da su mogli ili da naprave svoj endžin od nule ili da uzmu nešto bolje od CryENGINE 3 jer bi imali daleko manje problema i razvoj bi možda išao brže.

Ako SC uporedimo sa Elite: Dangerous. oni su isto krenuli od nule ali su sve radili sami. Za razliku od SC, ED ima vrlo robustan engine koji je daleko manje zahtevan i omogućava im da ga postepeno razvijaju i dodaju šta im treba. Koliko znam (možda grešim), CryENGINE nije predviđen za ogroman prostor koji pokriva čitave zvezdane sisteme, a naročito nije pravljen za veliki broj igrača u toj istoj zoni zato što network deo nije baš sjajno optimizovan (upravo na ovome su izgubili dosta vremena i još uvek rade na istom).

S druge strane, upravo im CryENGINE omogućava onu laku tranziciju između zatvorenog prostora (untrašnjost stanica i brodova) i otvorenog svemira gde se ti isti brodovi kreću. Upravo taj momenat je najimpresivniji od svih - kada iz stanice (ili sa planete) uđete u svoj lovac, dođete do napuštenog broda koji se nalazi koju svetlosnu godinu dalje, zatim kao običan astronaut uđete u napušteni brod, u AAA FPS stilu pobijete hrpu aliena koji su se tu zatekli i zatim preuzmete kontrolu zajedno sa još nekoliko drugara koji će sedeti na turetima i štititi vas dok vi odvozite brod nazad do stanice gde možete ili da ga prodate ili da ga popravite i koristite za sebe (namerno sam ovo opisao za one smrtnike koji još nisu videli kako to stvarno izgleda, mada verujem da ih ima jako malo).

Ono što dosta ljudi zaboravlja i nikako da primete, Chris Roberts ne radi samo na osnovnoj igri koja će izaći 2016. već ulažu velike napore i resurse u pripremu i izradu sadržaja za ono što će tek doći kasnije. Polako planiraju i izrađuju nove sisteme, nove brodove, nove priče, sitne detalje koji će SC činiti verovatno najboljom i ujedno najkompleksnijom igrom ikada napravljenom. Da li je neko od vas pročitao kako zamišljaju da realizuju "smrt" vašeg lika? Ako niste, pogledajte sledeći link, trebalo bi da vam da bolju sliku o tome koliko daleko idu sa svojim idejama i planiranjem budućnosti same igre:

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/12879-Death-Of-A-Spaceman

Toliko za sada.

Link to comment
Share on other sites

Ne razumem cemo ovakav komentar stinze

Cilj mi je bio da izazovem par osmeha nashih dobrih forumasha. Nije bilo zlonamerno, znaj da si mi ti jedan od omiljenih rurovaca :* (no homo)

Licno imam 125$ ulozenih u ovu igru (mislim da sam ovo vec pisao na ovom topiku) i siguran sam da cu dobiti dobar proizvod. Samo jbg nacekacu se. Mada realno sam ocekivao igru na kraju 2015, dakle kashnjenj od godinu dana mi je prihvatljivo.

  • Upvote (+1) 1

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

 

 

Instalirao sam opet alfa client, izgleda fenomenalno na max settings (970 gtx).

 

U nekim momentima se teksture gube i glitchuju, ali nisam primetio stuttering, sto je napredak u odnosu na pre.

 

Hangar mi je smooth totalno. Jos kad bi mogo da priuštim više brodova da ih gledam izbliza

 

a8f852481b594eccec3512ca1130d1b1.jpg

 

Stvarno ne vidim čemu to prdenje, biće gotovo kad bude gotovo. Kad se stavi pored drugih naslova izgleda kao brz razvoj.

 

imam utisak da se opet vrtimo u krug :) pored toga što su igrači dali pare, za ove gore pomenute igre niko nije rekao "e stižu sad" a onda one stigle pet godina kasnije. Većina je bila "when it's done". Doduše ne mogu da se setim za ToR, mada mislim da je on samo dugo razvijan pa je izgubio momentum.

Link to comment
Share on other sites

Ne razumem cemo ovakav komentar stinze

Cilj mi je bio da izazovem par osmeha nashih dobrih forumasha. Nije bilo zlonamerno, znaj da si mi ti jedan od omiljenih rurovaca :* (no homo)

Licno imam 125$ ulozenih u ovu igru (mislim da sam ovo vec pisao na ovom topiku) i siguran sam da cu dobiti dobar proizvod. Samo jbg nacekacu se. Mada realno sam ocekivao igru na kraju 2015, dakle kashnjenj od godinu dana mi je prihvatljivo.

Znam bre zajebavam se :D

U svakom slucaju ja se logujem ingame s vremena na vreme da vidim sta ima i tako to, i za sada je dobar napredak, iskreno jedva cekam da izadje

Ima tu jos gomilu stvari koje mi nisu uopste jasne kako ce da funkcionisu, ali otom potom


Btw je l' neko planirao da pazari neki dzojstik i throttle za ovo ?

Link to comment
Share on other sites

Problem je Laki, sto je ideologija celog ovog procesa da im damo podršku koju nikad nisu imali od izdavača, a ne da pizdimo ko klinci.

Razlika je u tome kad imas izdavaca i kad imas crowdfunding, u ovoj drugoj situaciji imas prakticno gomilu malih akcionara koji ti stalno sede za vratom. I dok ce izdavac skapirati da ako da kes za jos dve godine razvoja vise ce dobiti infinite moneyz i to mu odgovara, mali akcionari ne kapiraju bas toliko. Da bi dobili toliko kesa koliko su dobili morali su da dobiju podrsku sire gejmerske javnosti, i dobili su je. Ali s druge strane ta javnost nije bas toliko puna razumevanja kao izdavac iz razloga koje sam naveo, prosto to je i prednost i mana u isto vreme. 

Opet kazem ja bih najvise voleo da Star Citizen izadje sto pre i bude najmamojebackija igra svih vremena iz prostog razloga sto bi to iole dalo mogucnosti za nastavak zivota crowdfunding konceptu koji je i ovako na izdisaju, ne malim udelom i zato sto su ga mnogi poznati developeri izneverili. 

Nismo dali pare da pazarimo proizvod, vec da podrzimo neciju viziju.

Sve je pitanje kako ko skapira - ja verujem da je veliki broj ljudi dao pare da bi otprilike u Novembru 2014. mogao da vozi brod koji je "kupio" na Kickstarteru, samim tim kupio je prozivod i nije zadovoljan kada isti kasni. Naravno jedan broj ljudi je i podrzao viziju kako ti kazes, ali realno da su izasli u javnost s pricom "podrzite nasu viziju Star Citizena" dobili bi nemerljivo manje para :) U krajnjem slucaju oni i nastavljaju s tom praksom pa tako sada prodaju brodove za $900, na neki nacin i sam RSI zapravo prodaje proizvod, odnosno in-game iteme. 

 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...