Jump to content

Divinity Original Sin


SavKe

Recommended Posts

Jeli neko imao problem da stavi one amulete na altare u one dve pecine za deaktivaciju force field vrata ? Kaze path blocked, pokushao sam iz svih mogucih uglova... :/

Na to se odnosilo ovo pre 3 strane:

Josh jedna bitna stvar, imao sam golem problem mehanichke prirode na jednom questu. Da ne bih spojlovao, reci cu ovako:

Ako ste sigurni da neshto treba da se metne negde, a igra to naizgled ne dozvoljava - promenite pozu. :D Izmestite lika, rotirajte kameru i onda probajte ponovo.

Iritantno je, ali nastavi da pokushavash, polako vuci mish i proci ce.

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

jel to sa piratskom verzijom?  nisam nikakav problem imao, sa patchevima svim


Ovaj G me drzi na ignore, ja kukam kako je melee losh pre nego shto je uopshte uzeo igru i on ode i zarola 2 melee lika. :D

 

 

boze sacuvaj :)

kada ti ne pljujes po igri sta vise moze se protumatici da ti se i na momente ista svidja, apokalipsa je blizu! o/

 

 

mislim da sam vec poceo tada da igram samo nisam imao vremena za forumasenje i obilno igrajne zbog posla :)

a apsolutno nisam znao da dobijas jos jednog melee da ga vodis

 

 

na stranu sto sam bio u igri nekih 6-7 sati pa sam mislio da je bezveze da krecem iz pocetka.... 20ak sati kasnije vidim ne da nije bilo kasno nego sam tek naceo pocetak igre, ali nema veze rolplej i to :)

 

@savovski

ja sam sa 9 lvl provirio informativno kod njega i posle 2 sec je bio quickload :)

Edited by G!!!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Бракуса сам исевао без проблема, мада ми је у првом потезу сатро glass cannon мага( имао сам далеко већих проблема са оним мртвим гусаром у пећини). Све остало сам одрадио у регији па су ми ликови били 10. левел, контам да је зато лакше ишло. Екипу ми чине ренџер и ратник са штитом( око 40% има шансе за блок, а блокира једном у безброј пута), остало двоје гурам онако како их је игра грувала док их нисам повукао са собом, значи хидро-аеро маг и она јадница са дворучним оружјем. Чини ми се да ренџер убедљиво најмање доприноси у борби, мада је онај скил са charmom врхунски, а магове ђије сатиру и успут углавном онеспособе противника. Ако будем престао да играм ову игру пре него што је обрнем главни разлог ће бити губљење времена у градовима на крађу, мозгање око опреме, крафтовање итд. Нормалном човеку за први град би требало 17 пута мање времена да га прође. Да се придружим саветима за pat pal, без тог перка контам да би игра била далеко незанимљивија.

Link to comment
Share on other sites

E i ja sam provrio kod Brakusa na 9tom lvlu, 1shotvo mi je parti onim aoe fire sranjem pa sam ga zaobisao. Slazem se da je ranger jako slab (barem za sada). Jos ga ja napravio kao main lika, posle mi bilo glupo da krećem iz početka. Najvise me smara sto bukvalno nista ne pada od range oruzja. Nosim neki sivi xbow koji sam kupio na 3-4tom lvlu. 

Edited by pirun
Link to comment
Share on other sites

Ja sam bogme kroz igru nalateo na gomilu kvalitetnih legendary bow-ova, i baš kukam što nemam nekog rendžera :D

 

Meni je prvi lik klasičan rogue , i odličan je generalno, ali specijalizovan dosta.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Rain sve vreme kod Brakusa, inache Meteor one shotuje ljude u prvom turnu. Boss lvl 10 sa lvl 18 magijom, retardirano, jebiga.

Shto se tiche kvaliteta i varijeteta opreme koja pada, o tome mozda bolje da ne pricham jer moze da se desi da nekima dodatno upropasti igranje. :D Mislim da sam u 3 navrata proveo po 20 minuta na odredjenim mestima radeci reload, zanimalo me je koliko je loot zapravo randomichan i mogu vam reci - poprilichno. Previshe. Isti chest moze da sadrzi 2 legendary itema ili jedan zeleni + pearl/diamond. Imam legendary bow i nikog ko uopshte ima dovoljan dexterity da ga koristi, a kamoli ostale skilove. Jedan lik mi vucara zeleni 2h sword koji sam dobio na petom lvlu prosto jer ima +1 na leadership i 2h skill, a bolji mi nije pao. U medjuvremenu prodajem legendary ogrlice koje imaju +1 na charm/loremaster/bartering/itd. :( Neshto jeste hand placed (orkovski armor sa plaze npr.), ali trebalo je vishe. Ili makar da bude uniformisano po chestovima. Ako je legendary u chestu, onda nek je uvek, a ne malo legendary weapon, malo scroll i obichan crossbow.

Edited by Wulfgar

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

i ja na  9 lvlu imam par legendary lukova, jedan cross i jos kojechega

bogami lepo kida, pa malo stun, pa malo criple, pa critical , pa opet stun :)

 

ako bas jurite loot, quicksaveujte pre otvaranja kovcega ili pre ubijanja minibossa (ovo drugo nikada ne stignem u svom ushicenju kada borba  pridje kraju)

loot je svaki put totalno random

 

edit: jbg nisam refreshovao stranu, wulfi odgovorio

Edited by G!!!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Skinuo sam pirateriju i igrao nekih 3 sata, svidela mi se igra, kupih pre nekoliko dana kad je bio popust i instalirah je, evo upravo nastavljam sa originalom da igram na mestu gde sam stao u piratskoj verziji a pritom da nisam c/p save files... xD

Granice mogućeg možemo odrediti samo onda, ako ih pređemo odlaskom u nemoguće.

76561198022439373.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Пређох јуче па да бацим коју мисао за људе који је нису играли или су тек кренули.

 

Игра је стварно добра по мом мишљењу и ако се већ губи време на игре није лоша опција уопште. Превише је лака, тако да је мој савет да обавезно ставите највећу тежину мада могуће да сам игром случаја убо најбољу комбинацију класа па је зато глатко ишло. Крафтовање се исплати, а материјала има толико да нема поенте у штекању истог за црне дане. Паре такође не би требало да зафале све и да се не краде обилато тако да купујте кад год видите нешто занимљиво. У току целе игре нисам налетео на багован квест (ако изузмемо идиотлук са оним пендантима на почетку)  тако да немојте решења копати по интернету тек тако. Пет пал перк обавезно узети са једним ликом.

 

Иначе углавном немам живаца да овакве игре догурам до краја, па контам да није предуга мада ако се бавиш свим и свачим што игра нуди потрајаће.      уздравље

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zavrsih je i igra je bas dobra. Igrao sam sa dva mage, i dodatno vodio dva lika koji su 2h ratnici(Kasnije imate mogucnost da menjate dodatne likove koje vodite..ako neko nije zavrsio)

 

Igrao sam je prilicno dugo i polako. Jeste nesto laksa-igrao sam je na najtezem novio i to nisam uzimao glass canon za mageove(iako koliko vidim sa tim je jos lakse). Ima dosta dobrih ideja, prica je generalno-solidna. Nisam video nikakve bagove. Ideja gde i okruzenje i magije medjusobno uticu je zaista intresanta....

 

jedino sto nisam nista kraftovao-bukvalno nista sem ako je trebalo za neki kvest..Iako sam skupljao sastoje i jedan ratnik je to vukao kroz celu igru:) Mogla si to malo bolje da rese, i da te barem na najtezem nivou "teraju" da kraftas stvari, bocice i sl..Takodje sem na samom pocetku nisam koristio ni bocice nikakve (cak ni za zdravlje), a skrolove sam koristio mozda u jedno dve-tri borbe koje su mi u tom trenutku bile bas teske. Mozda bi veci izazao bilo igrati sa ratnicima na najtezem nivou(i to verovatno znatno tezi izazov, jer su mageovi prejaki)

 

sve u svemu od mene ima ocenu 9/10...mnoge igre mi dosade pa ne zavrsim, ali kod ove to nije bio slucaj...kad i kad sam pravio pauzu po 2-3 dana vracao sam se igri(mislim da sam je ukupno igrao mesec dana..jedino sam duze igrao Dragon Dogmu na ps3)

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

Hi everybody, 

In anticipation of the launch of the new companion DLC (which will be free for everyone) here is a new update which will further improve the game. 

The most notable improvements are the new listening functionality for dialogs when playing in cooperative multiplayer, a big layer of polish on the spell and skill effects and a number of bugfixes. Please note that the new companions will only be available after installing the free DLC (to be released later today) and can only be accessed when starting a new game. 

Code: 

  • Added listening functionality to dialogs. Now you can listen to ongoing dialogs and see the complete history to better follow what is being said. 
  • Fixed issue with logging for cooperative dialogs 
  • A lot of fixes for savegames that refused to load 
  • Sheath/Unsheath fixed timing of attachment of shields. 
  • Rare crash fix in specific script calls 
  • Rare crash fix in extinguish surface action 
  • Fading objects and fog triggers now work for all players instead of just the local player. 
  • Fixed issue where rotation on objects could get corrupted, resulting in huge objects 
  • Bugfix in character movement while mouse is pressed 
  • Fixed some UI's that were always loaded in memory. Now they are loaded when needed. 
  • Fixed issue when swapping character during a rock-paper-scissor minigame. 
  • Fixed some doors that were blocking after they were destroyed 
  • Added text bubble effect above characters in dialog 
  • Dragging action will cancel when going into trade 
  • Fixed rare crash with attachments on objects 
  • Fixed rare issue where the mouse cursor could become corrupted 
  • Weight can no longer become negative 
  • Character should slide less when arriving at their target position 
  • Dragging an item onto a container will put it in the inventory now 
  • Correctly substract money when hiring henchman 
  • Correctly delete item when adding to an inventory fails. 
  • Fixed exclamation mark sometimes being attached wrong. 
  • Fixed rare crashes when going to and coming from the Homestead 
  • Fixed double spaces in combat log 
  • Changed requirement from Crafing to Tenebrium to craft tenebrium weapons 
  • Fixed issue with sheath/unsheat after sitting or sleeping 
  • Fixed issue with wrong resurrecting event 
  • Skillbar items in a container no longer get removed 
  • Fix for surface sound underflow 
  • Skill are reloaded when switching mods 
  • Remove blackrot status when you have tenebrium ability 
  • Added "Additional Content" menu to the main menu 
  • Fixed issue where characters in combat could sometimes take characters out of the combat into account 
  • Fixed issue with disconnected during the rock-paper-scissor minigame 
  • Fixed issue where character sometimes dont follow after a load

Story: 

  • War of the Bloodstones, some mountain men could be neutral during the war 
  • Quest blocker in Nadia quest when you talk to Lawrence 
  • Arhu thinks that everything you drop in his house is his property, is fixed
  • Issue with killing the Trife with companions without starting the end fight 
  • Imps were not appearing on Mac version
  • AI mesh fixes at Baron of Bones house, now the player can teleport the chest in the southern room 
  • Items on some graves drop under the ground when dug out 
  • You could start a conversation with Lurrean while he was walking away 
  • You could ask William to teleport you to Wally once the quest was solved, this is removed
  • Incorrect log entry on mushroom barrier removal 
  • Couldn't select enemies that were inside click through bushes 
  • Zou could talk to Yox while Frederick was approaching and the quest would hang 
  • How to handle Tenebrium quest book had been increased to unlimited uses 
  • Cyseal burning ship got a sound event, so you can hear it burn now 
  • The Lawrence vs miners situation used to get blocked but that is fixed now 
  • Teleport Mirror in Luculla Mines doesn't want to teleport companions

Note: a limited amount of these story fixes require you to start a new game 

Effects: 

  • Battering Ram 
  • Crushing Fist 
  • Cure Wounds 
  • Divine Light 
  • Dust Devil/Whirlwind 
  • Encourage 
  • Power Stance 
  • Precision Stance 
  • Power Stance 
  • Precision Stance 
  • Minor Heal 
  • Slow Current 
  • Bitter Cold 
  • Headvice

Audio: 

  • Overall audio balance has been updated. 
  • The burning ship in Cyseal had sound (burning & sinking) which did not work, this has been fixed now. 
  • Player weapons such as Two Handed Sword and Magic Staff got new dedicated sounds when sheathing their weapon. 
  • The Orcs in the game now have extra foley sounds including a huge roar, a sobbing orc and a really gross ‘buttscratch’… 
  • For the new area, dedicated ambient sounds have been added, as well as custom sounds for a very loathsome druid and some really disgusting fx for certain pigs

MAC Specific: 
This update brings all Mac tweaking options into a single place. In order to use it you have to hold 'Command' key on game startup. 
The new launcher has options to: 

  • Don't show any OS X notification popups while in game. They won't even blink. 
  • Disable Touch Support if you feel like it 
  • Quickly click on OS X Path control to discover your saves directory 
  • Temporarily switch game to windowed mode 
  • Precisely track mouse and trackpad gestures and taps 
  • Disable hardware fade and gamma effects 
  • Enable OpenGL performance tweaks and a heap of assorted workarounds

Divinity Engine Editor: 

  • Fixed some problems that existed when loading mods 
  • Fixed some memory leaks
  • Added info when trying to save terrain that is not editable 
  • Fixed saving new story items
  • Fixed story editor crash 
  • Fixed crash when entering game mode 
  • Fixed position of camera when switching between cameras

 

As promised, we're ready to launch two more companions into Rivellon, both of which you can meet in Cyseal. Bairdotr, a curious and loyal ranger, has gotten herself into some trouble at the Legion barracks, while the silent rogue Wolgraff has found himself a nice hustle stealing coins from the wishing well in the Cyseal hinterlands (accessible through the graveyard tunnel).

 

If you convince one or both to join your party, you'll learn more about their histories and missions for the future.

Download "The Bear and the Burgler" DLC via Steam, or simply update your game on GOG to receive the new content. Note: The new companions will appear in Cyseal once you start a new game after downloading the update.

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ej carevi, te[ko vreme došlo, pomagajte!

 

Prvo, cimao sam Vudsa, srčovao net i ispostavilo se da dovoljan broj ljudi ima ovaj problem, ali rešenja nema. Pa bih vas da pitam, da li se neko susreo sa sledećim:

 

Imam kao neki input lag. Tastatura i miš laguju za dešavanjima. Dakle, ja pređem mišem preko nekog predmeta na primer i on zasvetli tek sekund kasnije, ili u dijalogu pritisnem 1. i on to prihvati posle sekund. Imam Nvidia grafiku GT 630 i najnovije drajvere, a sa prastarim drajverima (ne pitajte zašto) je potpuno isto lagovao. I smara do jaja, što neko reče na netu, da igra nije vrh, verovatno bih samo zbog toga prestao da igram.

 

Ako je neko naišao na ovo nek udeli savet siromahu!

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Probaj ovo:

 

Nvidia control panel - Manage 3D Settings - Program settings tab - Nađeš Divinity - Maximum pre-rendered frames staviš 1 ili 0.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Link to comment
Share on other sites

Vude, ovo prvo sam probao, ono drugo još nisam, jer sad idem da spavam, pa ću probati sutra.

 

Pajo, brate, to tvoje je pomoglo malo, ali ne mogu da stavim 0, samo 1 i onda laguje dosta manje, ali i dalje laguje, doduše minimalno.

 

Videću sutra, hvala vam!

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...