pričajte

Dobro sam, hvala na pitanju ljudovi. A zivot me voli kol'ko i ja njega tako da nam je skupa bas finjak [8D] . Doduse upravo se prisecam svih dragocenih dana provedenih na Ruru i ne mogu da dokucim kako sam uopste zaboravio na njega. *heavy sigh

||If this be error and upon me proved, I never writ, nor no man ever loved. .:: Sonnet 116 ::. ||

They hatin

• Downvote (-1) 1

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

opet se neko igra s minusevima

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

a neko sa gramatikom :D:D

jebala me vojvodina, dobro da nisam rekao minusovima, sa akcentom na o

telekom adsl, 4mbps, zamunda dl 400kBps.. banda

vracam se danas iz ns za sombor i vidim u novinama reklamu za world press photo :/ nisam nikako mogao juce na primer da je vidim