pričajte

:) pa mogao si da presednes ?!:)

nisam imao pojma sta gde ide, morao bih da skinem aplikaciju za android, pa da nadjem, pa secakam, a morao sam da stignem na vreme..

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

skraćene su tramvajske linije na NBG jer rade šine kod buvljaka, tu gde te je izbacila sedmica si imao autobus 7a koji vozi dalje za blokove. android aplikacija ne bi pomogla ali mogao si da pitaš živog čoveka!

ja krenuo pre par nedelja sedmicom sa autobuske stanice do airport sitija, tek lik staje kod vera na nbg, poslednja stanica .. uzeo taksi :/

moga si i 12 minuta da hodas, ne bi umro

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

moga si i 12 minuta da hodas, ne bi umro

nemoj sad vica da dodje pa premeri koliko treba od vera do airport sitija

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

skraćene su tramvajske linije na NBG jer rade šine kod buvljaka, tu gde te je izbacila sedmica si imao autobus 7a koji vozi dalje za blokove. android aplikacija ne bi pomogla ali mogao si da pitaš živog čoveka!

7A autobus obilazi sa druge strane buvljaka tu gde ga je izbacio kod vero marketa ima sad samo 95 :/

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Ne prave se sine kod buvljaka, nego nadvoznjak se gradi, nastavak novog mosta

jes vala, nadvožnjak, mada su na usput i šine nešto raskopali ako sam dobro video :)

vaskularne bolesti poznatih šta ti nije jasno :tf:

:D

Синоћ гледао Срећне људе,и кад је била сцена са Батом Живојиновићем имао сам неки чудан осећај док сам га гледао,и данас прочитам ово... Невера...

Edited by декиша