Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Moj razgovor sa kontrolorkom danas.

 

Ja  "Gde su vam cokoladice?"

Ona  "Pojeli smo"

Ja  "Ja mislio da komunalni policajci idu sa vama da cuvaju cokoladice"

Ona  ":)"

 

Kad je vec tuzno-bar da je veselo:)

 

sprco?

... ako nisi...

 

Moj razgovor sa kontrolorkom danas.

 

Ja  "Gde su vam cokoladice?"

Ona  "Pojeli smo"

Ja  "Ja mislio da komunalni policajci idu sa vama da cuvaju cokoladice ali izgleda idu da cuvaju slatkise kao sto si ti"

Ona  "(|)"

 

Kad je vec tuzno-bar da je veselo:)

 

fixd = sprco

  • Downvote (-1) 2

pljk!

Link to comment
Share on other sites

Korak dalje..

Vesić: Ko ne plati kaznu biće na jedinstvenoj listi prekršaja

To se ne odnosi samo na prekršaj u gradskom prevozu već i na druge, i tako ko ne bude platio kaznu neće moći da registruje automobil, da produži vozačku dozvolu, preregistruje firmu i drugo.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=106927&kategorija=Beograd

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

 

Odluka o javnom linijskom prevozu kojom će se neplaćanje karte tretirati kao prekršaj danas zvanično stupa na snagu.

 

Direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović izjavio je da se pripremni period i pooštrena kontrola završava danas, saopšteno je iz gradske uprave.

- Ova odluka podrazumeva da je neplaćanje karte prekršaj. Kontrolor direktno na licu mesta naplaćuje posebnu kartu koja važi za ceo dan vožnje i košta 2.000 dinara. Ako je putnik ne plati on podleže Zakonu o prekršajima - rekao je Mitrović.

On je dodao da je u tom slučaju kazna 6.000 dinara i da se šalje na kućnu adresu.

- Ako se plati u roku od osam dana, iznosi 3.000 dinara, a u slučaju da se uopšte ne plati, putnik ulazi u registar prekršaja - objasnio je Mitrović.

On je dodao da građanin zabeležen u registru prekršaja nema pravo da registruje auto, produži ličnu kartu ili bilo koji dokument dok ne izmiri svoje obaveze prema državi.

Mitrović je zahvalio građanima koji su shvatili, kako je rekao, da je njihova obaveza da kupuju karte i da se validiraju u prevozu.

- To je jedini način da se unapredi kvalitet javnog prevoza u Beogradu - zaključio je Mitrović.

Link to comment
Share on other sites

pa zvaće interventnu

 

Jeste interventna ima vremena da se zajebava sa svercerima u autobusima kojih je na hiljade u svakom trenutku.

Ovo je neki sistem ako prodje prodje... Interventna kad ti treba kasni po sat vremena a posebno ih boli ona stvar da se vijaju gradom zbog svercera u busu.

Link to comment
Share on other sites

Nema toliko interventnih :) 

 

Poenta je da idu na zaplasivanje i jeste u pravu ovo sto Dei kaze - kontrolor nema pravo da te legitimise, to sme pandur ili komunalni pandur, a njih nemaju dovoljno. Ako ovaj pokusa da te fizicki zaustavi da napustis vozilo ili bilo sta ti njega mozes privatno da tuzis za napad i da mu uzmes pare realno. S druge strane ko ce se time zajebavati... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...