slike forumaša

sini legendo blejali smo u istom hotelu o/

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Dajte ime hotela na kurac vas rđavi nabijem :D

http://www.sirios-hotel.gr

inace ta lefkada je takva prodaja ovdasnjih turistickih agencija jer ovo sto je sinister postavio je zapadna strana ostrva, a sve agencije vode u nidri koji je na istocnoj strani

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

http://www.sirios-hotel.gr

inace ta lefkada je takva prodaja ovdasnjih turistickih agencija jer ovo sto je sinister postavio je zapadna strana ostrva, a sve agencije vode u nidri koji je na istocnoj strani

na ostrvo ne vredi otici ako ne mislis da predjes 300-400km na samom ostrvu, obilazeci plaze :)

cak i ako si smesten na toj istocnoj strani, meni ne bi bio problem da rentujem auto, jer stvarno vredi :)

znam da ti sve znas, govorim ostalima :)

Bring It

a mogu i ja

gtfo

• Upvote (+1) 1

samo mi se sranja dešavaju sa tim bajsom u poslednjih par meseci.. prvo me udari bakuta, pa pukne lanac i menjač se raspadnje, guma mi pucala jedno 6 puta, sjebe mi se brzinomer pre neki dan, i evo sad izgubim jebene cvikere... samo troškovi, a sve manje i manje i manje vozim, zbog posla. Tako da sam sad popizdeo, sutra slikam bajs pa u oglase, a u kurac.

ništa prema onome što je kruko preživeo sa svojim bajsem! :)

Pa na 35 bas ima smisao, stiti od sunca i hladi glavu!

A to mi je malo i u BG-u bez veze, kao Critical Mass, promocija biciklizma, a niko ne nosi kacigu, ne postuju se saobracajna pravila ... uzas!

Ja sam bio danas na Kriticnoj masi, bilo je super :)

Jes' slabo kaciga, ali su se pravila postovala, u Kralja Milana nas je uvatio crveni talas, stali smo na svakom semaforu.

Od kako igram sa Krekijem, moja zena vise ne hrche.