slike forumaša

sve je jezivo lepo, svuda su jezerca i zelene planine, nekako je izmaglica uvek pa ne moze posteno ni da se fotografise. inace cilj mi je bio da stignem do ostrva skye, koje je kao najlepse , ali nisam uspeo, trebao bi mi jos jedan dan za to. a to ostrvo je cream of the crop ...

Odlicne fotke, Skotska je car, skoti kraljevi ... shveca studirala tamo pa sam bio kod nje par nedelja.

Eo pozdrav sa Isle of Skye iz 2009 :)

YyASp.jpg

• Upvote (+1) 1

Everytime I cross the line

I push the boundaries out a little...

Eo pozdrav sa Isle of Skye iz 2009 :)

YyASp.jpg

o/

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

gde/sta je studiala sveca? ja bi trebalo mba da radim u edinbra business school sledece godine, pa reko' da nije nesto slicno

Edited by dvnitycker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

lol hairy fag, idemo

Edited by dvnitycker

one does not make fun of supersaiyan