Metallica, Beograd, Usce, 8 maj

Još gore, one pesme iz osamdesetih uopšte ne sviraju u tom fazonu, ne možeš master of puppets svirati ko MTV rok, mora to da bude masno i da pršti a ne umeju oni to više.

Mislim pusti Live Shit iz devedes treće i pusti bilo šta novije, to veze nema

resetuj se please :)

Одакле вам то да ће свирати цео Блек албум? Видео сам на пар сајтова, али нисам сигуран колико је то тачно.

: ))))))))))

pa turneja je povodom 20 godina blek albuma.

sto nisu pravili godisnjicu justicea nikad mi nece biti jasno. mada kapiram da su od tog blek albuma pocele da kaplju pare za gucci gucci i dolce gabana

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

brate tako kad gledas njima su pare kapljale jos od ride the lightning jer je metal tad bio daleko manje alternativan nego sad.. sad, na blacku su njihove tri najpoznatije pesme.. ali su na blacku i of wolf and man, god that failed i wherever I may roam.. pritom daleko od toga da su unforgiven, sandman i nothing else matters lose pesme

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

pritom daleko od toga da su unforgiven, sandman i nothing else matters lose pesme

Nakon justice, te pesme su vise pristajale nekom drugom bendu. Nisu lose, ali posle justice, nije bilo dalje :)

U stvari sve tri pesme su glupe kad malo razmislim. meni naravno.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

ne znam, pazi.. dobro je da ima bendova koji se menjaju vremenom.. sta treba svi da budu ko dejv koji 25 godina pravi manje vise istu muziku (sto nije lose samo po sebi, volim dejva i kupicu novi album). ali mi je drago sto postoje load i reload jer ima brutalnih pesama na tim albumima. koje su sve samo ne metallica '85 - sto opet, nije lose samo po sebi.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.