pričajte

Ја неам никаквих проблема са стереограмима, али ми је ово зајебано јер ми је превише удаљено једно од другог, чак и кад смањим екран...

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Ја неам никаквих проблема са стереограмима, али ми је ово зајебано јер ми је превише удаљено једно од другог, чак и кад смањим екран...

Meni je trebalo neko vreme da se naviknem/naucim, ali sad vidim kul. Samo kazem, bole me oci sad. :D

pokupili tipa poluprazan šampon za kola i kamen.

[roflmao]

2ch4bup.jpg

moja garaža je postala supermarket za narkomane novog sada, samo što ne plaćaju ništa.

jutros opet upali, pokupili tipa poluprazan šampon za kola i kamen.

proculo se da ti je garaza laka za obijanje , u narednih 5 dana jos 5 puta ce da ti upadnu na garazu.Samo jedan lek protiv pajdomana postoji,drugacije ne mogu da nauce

When the going gets tough, the tough get going

hehe bio danas u lokalu big willy's .. hehehe , big willies :D lol piton

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

skinuo japansku verziju resident evil, radujem se

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Pokazao sam sinoc kakav sam na trombonu, duvacki kvartet par ekselans.

Danas bleja po kuci, a veceras pozoriste.

Jel pumpas obraze dok sviras? =)

(ne trolujem)

People don't stop playing because they get old, they get old because they stop playing.