Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

ma cela fama ova mi jako ide na kurac

ko da nemam vozacku dozvolu

citiram: "Vozač koji ima probnu vozačku dozvolu B kategorije ne sme da započne i upravlja vozilom bez nadzora lica u vozilu koje ima vozačku dozvolu B kategorije u trajanju od najmanje pet godina."

znachi ja ne mogu sesti u kola sam narednih godinu dana - najveci FAIL

citiram: "Vozač koji ima probnu vozačku dozvolu se ne sme kretati brzinom većom od 90% od brzine koja je dozvoljena na delu puta kojim se kreće"

ZNACHI ja treba da rachunam dok vozim kojom brzinom treba da se krecem

koliko rupa ima ova pravila, ja sam shokiran

i ovo za nalepnicu, boze sacuvaj...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ naplata podrške - nisam siguran da naplaćuju za postpaid, doduše, to kad sam zvao nije ništa "prijavio", a prepaid uredno javi da će da naplati.

yep, naplacuju i za postpaid i to bogami lepo najave pre nego shto stisnesh broj da ti se operater javi :)

Link to comment
Share on other sites

U Francuskoj je 2 godine probnog perioda, ali samo ako si završio neki posebni kurs za vožnju sa pratiocem u kolima (tako se nešto zove, jebem li ga), u suprotnom 3 godine + imaš samo 6 poena na istoj.

Ako ne napraviš ni jedan prekršaj imaćeš ukupnih 12 poena kad dobiješ novu. Ako izgubiš 3 ili više poena moraš da ideš na poseban kurs za povraćaj poena. Ako izgubiš sve - poništava ti se dozvola, 6 meseci pauze, pa tek onda možeš ponovo da polažeš i vožnju i testove.

Pri tome - neko mora da se vozi sa tobom u kolima, ograničenja su 80, 100, 110 km/h max (u odnosu na 90, 110, 130km/h koliko je predviđeno u odnosu na veličinu/kvalitet puta kojim se krećete.

Link to comment
Share on other sites

@ - probna voznja: Evo ga direktan citat iz Zakona o bezbednosti saobracaja

3. Probna vozačka dozvola

Član 182.

1. Licu koje ispunjava sve uslove za upravljanje vozilom B kategorije, a nije

navršilo 18 godina života izdaće se probna vozačka dozvola kad navrši 17 godina, sa

rokom važenja od jedne godine.

2. Probna vozačka dozvola se može koristi samo u Republici Srbiji.

3. Vozač koji ima probnu vozačku dozvolu B kategorije ne sme da započne i

upravlja vozilom bez nadzora lica u vozilu koje ima vozačku dozvolu B kategorije u

trajanju od najmanje pet godina.

4. Vozač koji ima probnu vozačku dozvolu ne sme da upravlja motornim vozilom

u periodu od 23,00 do 5,00 sati, koristi telefon i druga sredstva za komunikaciju za

vreme vožnje.

5. Vozač koji ima probnu vozačku dozvolu se ne sme kretati brzinom većom od

90% od brzine koja je dozvoljena na delu puta kojim se kreće.

6. Lice koje vrši nadzor dužno je da se stara da vozač vozilom upravlja na

bezbedan način i u skladu sa propisima.

7. Motorno vozilo, kojim upravlja vozač koji ima probnu vozačku dozvolu, mora

biti označeno posebnom oznakom "P“, koja mora biti na vidljivom mestu sa prednje i

zadnje strane vozila.

8. Probna vozačka dozvola će se izdati i licu koje je navršilo 18 godina, koje prvi

put stiče pravo na upravljanje motornim vozilima "B“ kategorije. Na ovo lice

primenjuju se odredbe propisane u st. 2, 4, 5. i 7. ovog člana.

9. Probna vozačka dozvola za lica iz stava 8. ovog člana izdaje se sa rokom

važenja od jedne godine.

10. Ministar nadležan za poslove saobraćaja propisaće posebne uslove o

izgledu, tehničkim karakteristikama i načinu postavljanja posebne oznake iz stava 9.

ovog člana.

Ovo je citat iz novina

Novina koju donosi novi ZOBS je probna vozacka dozvola. Naime, nakon polozenog vozackog ispita za motocikl i automobil, nece se odmah dobijati “prava” vozacka dozvola, nego probna. Za vozace sa ovom dozvolom vaze stroza ogranicenja brzine, tako da na autoputu ne smeju da voze brze od 90 km/h, a na ostalim putevima brze od 70 km/h. Sa probnom dozvolom vozac ne sme da vozi nocu (od 23 do 5 casova), niti pod dejstvom alkohola, isto tako ne sme ni da koristi mobilni telefon cak ni sa hends fri uredjajem. Ako ima manje od 18 godina, vozac sa probnom dozvolom sme da vozi samo u prisustvu ososbe koja duze od pet godina ima “pravu” vozacku dozvolu. Pre nego sto dobiju “pravu” vozacku dozvolu, vozaci moraju dve godine da imaju probnu, a ako zavrse dodatnu obuku, ovaj period moze da se smanji na godinu dana.

Novina je i ta sto osoba koja napuni 16. godina moci ce da zapocne obuku za upravljanje vozilom "B" kategorije.Na polaganje vozackog ispita moze se izaci sa navrsenih 17. godina i ako uspesno zavrsi ispit dobija probnu dozvolu na 365 dana koja vazi samo na teritoriji Srbije i to uz obaveznu oznaku za probne vozace "P".

I na kraju citat Vladimira Rebica, nacelnika policije

U izradi zakona razmatralo se hoće li se ova odredba odnositi na sve koji prvi put polože vozački ispit, ali se od toga odustalo jer je teško naći nekoga ko će stalno biti uz vozača koji je dobio prvu dozvolu sa, recimo, 40 godina starosti. Zato se ovo ograničenje odnosi samo na maloletnike, jer će u interesu roditelja biti da budu uz svoju decu dok stieču prva vozačka iskustva.

Nadam se da je ovo razjasnilo stvari...

How long will this last, this delicious feeling of being alive, of having penetrated the veil which hides beauty and the wonders of celestial vistas?
It doesn't matter, as there can be nothing but gratitude for even a glimpse of what exists for those who can become open to it.
Link to comment
Share on other sites

s obzirom da sam podršku zvao dvaput u životu, ja bih bio srećniji da nije uključena, nego da je naplaćuju onim carevima koji nemaju/ne umeju da koriste internet :D

Ovo ti je jako los stav.

Podrska moze da se definise kao besplatna i ona koja se naplacuje i to je to.

Ti kao napredni korisnik imas ista prava i obaveze kao i moja keva koja zeli da koristi telefon.

Mislim brate, naplata prema nivou znanja...shvatas li uopste kako je to na krhkim pravnim osnovama :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Ovo ti je jako los stav.

Podrska moze da se definise kao besplatna i ona koja se naplacuje i to je to.

Ti kao napredni korisnik imas ista prava i obaveze kao i moja keva koja zeli da koristi telefon.

Mislim brate, naplata prema nivou znanja...shvatas li uopste kako je to na krhkim pravnim osnovama :)

ne postoji besplatna podrška. "besplatnu podršku" operater naplaćuje kroz cene ostalih usluga, paušalno, svim korisnicima. alternativa je da se ona naplati direktno, onima koji je koriste. ne znam zašto je toliko van pameti da ne plaćaš podršku ako je ne koristiš.

Link to comment
Share on other sites

Nismo se razumeli.

Besplatna podrska - ovo sto si ti naveo. Samom kupovinom proizvoda, podrazumeva se odredjeni nivo besplatne podrske (ili kompletna podrska) tokom nekog perioda, obicno zakupa proizvoda

Placena podrska - ovo sto si ti naveo, svaki support zahtev se placa.

S tim sto je onda lepa praksa naglasiti oko podrske prilikom prodaje proizvoda. Mada kapiram da sam i ja malo skrenuo, kad bi sad svakom kupcu telefona (eto opet cu uzeti moju mamu za prosecnog korisnika) jos oko podrske pricali, verovatno bi izgubili te korisnike :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

mene je uzasno nerviralo sto kad kupujes dopunu cene su bile bezobrazne :) dopuna od 500 kostala je 600 :) dopuna od 200 kostala je 300 :) i tako :)

I kao što pomenusmo, ne zaboravi 20 dinara "za punjenje".

I onda dopuna od 250 košta 300, ali ti zapravo ni ne dobiješ 250 dinara već 230 dinara :)

hahaha, koja istina, skroz sam zaboravio (ili mozda potisnuo) na to. :D

2ch4bup.jpg

Link to comment
Share on other sites

inache, kako sada trafikari zaradjuju od dopuna?

U Novom Sadu na nekim trafikama naplacuju 5 dinara bez obzira kolko dopunio, cak dobijes i fiskalni racun pored onog isecka sto dobijes za dopunu, i na njemu pise usluga dopune ili tako nesto .

There are no miracles, there is no such thing as fate. Nothing is meant to be.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...