Jump to content

"Razvozim po kućama"


Lucky

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

брате Мохи, јесте да Американци имају ту културу "нације на точковима", али ти га претера баш онако мохијевски...

Pa samo pricam ono sto sam cuo, a primera radi jesi primetio negde radnje u onim njihovim stambenim naseljima za midlkles po serijama i filmovima? Znam da u gradovima imaju radnje svuda ali sam lepo rekao ranije u stambenim naseljima misleci na ona njihova naselja nacickana kucama za srednju klasu. Oni se svi uglavnom snabdevaju valjda na nedeljnom nivou u megamarketima koji su na periferiji sa spiskovima da ne zaborave nesto jer ili nece imati gde da uzmu ili ce biti po nekim surovim cenama.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

mohi je u pravu, ne znam gde vi zivite, ispod kamena? i u dobrom delu razvijenog dela evrope je prilicno normalna stvar da se na posao putuje i do sto kilometara (sto nije sto kilometara kao kod nas, putevi i pruge su odlicni), kamo li u americi, gde su siroki i kvalitetni putevi, a jeftin benzin.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

100 km je kurac ako je put dobar,licno ne osetim.

sto se tice razvozenja tu se negde najvise tangiram sa fatsom,vozili su me kuci ranije posle grada ili bleje i znam koliko mnogo znaci kada si mrtav umoran/pijan da te neko odbaci tako da sada u 90%+ slucajeva izlazim u susret bez ikakvih problema...

UM CARUJE DOK SNAGA NE POPIZDI !!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.bts.gov/publications/omnistats/volume_03_issue_04/html/figure_02.html

http://usgovinfo.about.com/od/censusandstatistics/a/commutetimes.htm

8% amerikanaca živi više od 50 km od posla, a većina ih je do 15 km udaljena. najviše se putuje do posla u njujorku i merilendu (odnosno, najviše ljudi putuje na posao u grad njujork i vašington), dosta se putuje i u kaliforniji, a najkraće se putuje u dakotama, nebraski i montani. ovo se slaže i sa onim što bi onako zdravorazumski čovek pretpostavio - na istočnoj i zapadnoj obali je skupo živeti u gradovima (koji su pri tom i prenatrpani) pa se ljudi češće opredeljuju da žive daleko, a na kontinentalnom severu nemaju tih problema. na jugu ionako jedu roadkill.

Link to comment
Share on other sites

Pa samo pricam ono sto sam cuo, a primera radi jesi primetio negde radnje u onim njihovim stambenim naseljima za midlkles po serijama i filmovima? Znam da u gradovima imaju radnje svuda ali sam lepo rekao ranije u stambenim naseljima misleci na ona njihova naselja nacickana kucama za srednju klasu. Oni se svi uglavnom snabdevaju valjda na nedeljnom nivou u megamarketima koji su na periferiji sa spiskovima da ne zaborave nesto jer ili nece imati gde da uzmu ili ce biti po nekim surovim cenama.

slažem se za megamerkete ali si baš lupio razdaljinu. Evo pogledaj recimo Safeway lanac hipermarketa u oblasti Kirkland/Redmond/Bellevue, WA http://bit.ly/cEcL0d ... to su klasična suburban (ili što bi ti rekao midlkles) naselja a do najbližeg Safeway-a ima po recimo 5-6 milja. Problem sa serijama i filmovima je što oni nikad ne snimaju okolinu tih naselja, a u okolini naselja je odmah autoput koji na sledećem izlazu ima čitav cluster marketa/shoppova/restorana. Veruj mi, videh :)

Jedini ekstreman primer su možda naselja tipa Beverli Hils/Bel Air i slično gde je sve namerno udaljeno od civilizacije.

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Pa i po evropi ti nemaš trafike i supermarket kao kod nas na svakom ćošku.

Eventualno se neki turčin odvaži da otvori u nekom lokalu kao radnjicu, ali pitanje je koliko ona potraje.

Nego su svi navikli da idu u veće centre i na periferiju i tamo kupuju.

Ali naravno 5-6 kilometara od mesta prebivališta, a ne u drugoj državi.

Link to comment
Share on other sites

http://www.bts.gov/publications/omnistats/volume_03_issue_04/html/figure_02.html

http://usgovinfo.about.com/od/censusandstatistics/a/commutetimes.htm

8% amerikanaca živi više od 50 km od posla, a većina ih je do 15 km udaljena. najviše se putuje do posla u njujorku i merilendu (odnosno, najviše ljudi putuje na posao u grad njujork i vašington), dosta se putuje i u kaliforniji, a najkraće se putuje u dakotama, nebraski i montani. ovo se slaže i sa onim što bi onako zdravorazumski čovek pretpostavio - na istočnoj i zapadnoj obali je skupo živeti u gradovima (koji su pri tom i prenatrpani) pa se ljudi češće opredeljuju da žive daleko, a na kontinentalnom severu nemaju tih problema. na jugu ionako jedu roadkill.

nismo pricali o procentu, nego o tome da nije nikakav problem da se putuje daleko do posla i mesta kupovine. normalna pojava u razvijenim zemljama jer infrastruktura to podrzava.

kod nas pola stanovnika beograda putuje sat vremena do posla koji je udaljen 10km kroz grad, negde drugde bi za to vreme amer presao 100km.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

јесте да је њима нормално да путују преко већих раздаљина, али наводите екстремне примере. зато је Иван и изнео проценат, претпостављам, да стави у контекст те екстремне раздаљине. уосталом, у З. Европи гориво НИКАД није било јефтино, а у последње 2 године и у САД су се цене уједначиле са европским (1 литар је преко 1 долара, и даље је значајно јефтиније, али не више по неколико пута, као некада).

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Sistem je prost - pored bilo kog veceg naselja se grade trzni centri na jeftinoj zemlji sa pratecom transportnom infrastrukturom. Smatra se da choveku ne treba vishe od pola sata da dodje do najblizeg trznog centra. Naravno da ima bolida koji zive i po 100-150 km od omiljene prodavnice, ali to daleko nije sluchaj sa vecinom ljudi u Evropi i Americi.

Shto se tiche benzina, u Americi on koshta $3 galon (tj. 80 centi za litar), shto je josh uvek dosta jeftinije od Evrope, gde litar koshta 1 evro i vishe... Dodushe, gorivo je dosa poskupelo tamo, tako da su i oni sada u frci i zele "zelene" automobile.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

зато је Иван и изнео проценат, претпостављам, да стави у контекст те екстремне раздаљине.

tako je.

bilo je i meni zanimljivo da vidim koliko to ameri zapravo voze, ali se ispostavilo da većina ne vozi TOLIKO više od nas :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...