G!!! Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 sta znam, meni su za moju kasiku trazili 1.4k eura kasko, i ja sam lepo rekao hvala dovidjenja.... 4godine x 1,4 = 5.600 eur ... sad cu jedan fejslifting da mu uradim za trecinu tih para :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 imaju naše osiguravajuće kuće na sajtovima one kalkulatore za kasko, pa možeš da se "igraš". vidiš koliko skoči kad odabereš da je džip ili da je VW, ili kako "padne" ako imaš GPS ili zeder itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 Ovde je najskuplje kasko (ako ne rachunamo bash onu najluksuzniju klasu) za Honde - za CRV (koji je najkradeniji auto u Moskvi proshle godine) izadje oko 4 soma evra! Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 Enivej nije kasko samo kasko, ako sam dobro razumeo biras kategorije kaska, ono izaberes za kradju, a ne izaberes za meteor i tako to ... Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 Meni za Kiu 450 evra kasko, na mesecne rate, 5% ucesca, sa kradjom. Uniqa Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 (edited) Evo da vam napishem utiske o Mondeu posle 2 nedelje vozenja istog: Kao prvo, moram da kazem da je ovo drugi auto u klasi D koji sam vozio (sredinom 90-ih sam vozio kupe Mazdu 929 2.0 118 KS, 1982 godishte). Mazda je za svoje vreme bila svemirski auto, ali je takodje bila auto sa zadnjom vuchom, bez servoa na volanu, ABS-a i svega ostalog na shta smo navikli danas. Takodje je bila sa manuelnim menjachem, naravno. Posle 3,5 godine voznje Swifta, u prvim momentima za volanom Mondea imash osecaj da si u drugoj realnosti - sve je nekako mekshe, ispeglanije, tishe, shto je i za ochekivati od jednog od najvecih automobila u D klasi. Motor se skoro i ne chuje kada su podignuti prozori, amortizeri mekshe "gutaju" rupe i rupetine na moskovskim ulicama, pri 60 km/h imash osecaj kao da vozish 20 km/h. Iako je motor "na razradi" do 2500 predjenih km, tj. nije pozeljno da se vrti preko 3000 obrtaja i raditi "pedal to the metal", oseca se da pod haubom imash toliko snage koliko ti treba u bilo kom trenutku, a broj obrtaja na skali pokazuje da crvena zona krece tek oko 7K! Shta ce biti kada se motor razradi tek mogu da pretpostavim, poshto za sada nijednom nisam pritisnuo pedalu gasa vishe od 1/3 njenog hoda, realno. Shto se velichine i upravljanja tiche, auto je bukvalno 1,5 veci od Swifta i vec sa tuznim licem gledam na ta parking mesta gde sam ranije mogao da se uglavim bez problema. Dodushe, iznenadilo me je koliko je auto od skoro 5 metara lagan u upravljanju na malim brzinama (na brzinama preko 100 km/h lezi na putu idealno zbog velike medjuosovinske baze shto je i logichno) i koliko lako moze da se odradi brz manevar prestrojavanja u guzvama. Volan je tezi nego kod Swifta, ali i to zavisi direktno od brzine kojom vozish (shto brze, to je tezi volan). Nedostajala mi je malo informativnost swiftovog volana u pochetku (znate ono, kada mozete da osetite preko volana tip asfalta na kome vozite), ali posle nekoliko dana sam skapirao da mi to i nije toliko neophodno. Upravljanje je generalno na svim brzinama poprilichno precizno i jasno, shto je i glavno za ovakav auto. Menjanje brzina na Powershiftu se bukvalno ne oseca, jedini indikator je rast i padanje obrtaja, zaista uzivanje kao da je tamo varijator a ne dual clutch robot. Oprema, odnosno male stvari koje zivot znache - odmah da kazem, uzimao sam auto u opremi Titanium Black, tj. skoro sve Pored standarnih stvari koje se podrazumevaju u ovoj klasi (dupla klima, muzika sa "ne znam ni sam koliko zvuchnika" i USB-om, navigacija, bluetooth i josh milion svakakvih gadgeta), izdvojio bih nekoliko stvari koje realno pomazu: Kao prvo, LED daylight lights - svetodiode koje su dodali Mondeu pri restajlingu - kada upalite auto ova svetla su uvek ukljuchena i nemate frku da vas zaustave panduri i smaraju zashto niste ukljuchili farove + daju neki krokodilski izgled Mondeu nocu kada su upaljena zajedno sa ksenon farovima Kao drugo, praktronic - bez njega bih 100 godina privikavao na velichinu kola, ovako je sve lako i jasno - imash beep napred i beep pozadi, kada beep postane neprestani beeeeeep, znachi da si negde na 10-15 cm od nekoga ili nechega. Bez ovoga bi bilo mnogo teze parkirati se, a i voziti po uskim ulicama sa gomilom gusto parkiranih automobila. Josh jedna jako dobra stvar je senzor za kishu - koliko je gotivno kada ne morash stalno da palish/gasish/ubrzavash/usporavash brisache! Mislio sam da je ovaj sistem glupost dok ga nisam isprobao po kishi - prosto genijalno. I za kraj, josh 2 male ali fine stvari - osvetljavanje krivine (osvetljava tamo kuda vrtish volan) i daljinsko paljenje auta: napolju je +35, auto je tamne boje i sa crnom kozom = 50 stepeni unutra - no problem, upali ga pre izlaska napolje i sachekace te prijatno prohladno sedishte ;) Ukratko, Mondeo kao auto zaista vredi svaki dinar, evro, dolar ili rublj i zasluzuje sve te dobre ocene na testovima, pogotovo posle pojave jakih Ecoboost motora koji su tako nedostajali ovom modelu do restajlinga. Edited July 15, 2011 by ZerBah Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 sad jos samo slike neke da okacis Srbo ;) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 Videcu sutra da ga odvezem u perionicu poshto se vec isprljao malo, pa cu da okachim slike ) Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 I envy you. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Shto se velichine i upravljanja tiche, auto je bukvalno 1,5 veci od Swifta i vec sa tuznim licem gledam na ta parking mesta gde sam ranije mogao da se uglavim bez problema. moja muka pregolema :) kad vozim nedelju-dve korsu, posle sednem u hondu, jedva nađem mesto, kao "to vrh", kad ono - ne mož' da stane :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 pa kad nemate parking skill kao specialty! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 nije problem skill već dužina automobila. ako je parking mesto 4 metra a tebi auto 4,5, skill je nebitan :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 skill je ako nisi dobro procenio i mislio da auto mozhe da stane tamo gde ne mozhe! :PP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 mislim da nakon pet godina aktivne vožnje a Srba verovatno i više, nemam taj problem sa određivanjem dužine parking mesta :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 problem je kad imash 2 automobila i skuter, lako se zbunish :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 To ume da bude problem. Dešava mi se kad sam na semaforu na skuteru i bacim pogled u retrovizor, i pomislim "šta mi se bre ovaj nabio u dupe?!" i okrenem se a ono ima dva metra do automobila iza mene :)) isto tako nakon heavy vožnje skutera, sednem u kola, bukvalno mi pola sata treba da se skapiram da mogu da prođem negde, da neću nigde da udarim itd, sve nekako usko deluje :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 http://www.limundo.com/kupovina/Ostalo/Ostalo/Coca-Cola-Cep-AUTO-mini-moris/3165348 Highli za malo zakasnio lol... Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 To ume da bude problem. Dešava mi se kad sam na semaforu na skuteru i bacim pogled u retrovizor, i pomislim "šta mi se bre ovaj nabio u dupe?!" i okrenem se a ono ima dva metra do automobila iza mene :)) isto tako nakon heavy vožnje skutera, sednem u kola, bukvalno mi pola sata treba da se skapiram da mogu da prođem negde, da neću nigde da udarim itd, sve nekako usko deluje :) haha, to sa retrovizorom se i meni deshava non stop :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vićsa Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 http://www.limundo.com/kupovina/Ostalo/Ostalo/Coca-Cola-Cep-AUTO-mini-moris/3165348 Highli za malo zakasnio lol... Ma ovaj prodaje čep sa kolima. Njih ima na tone. Ključ je raritet :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 pa da, zna i on to pa ga prodaje za 35k, ide na šemu da će onaj ko nađe ključ biti u euforiji i platiti 350e za čep sa autom a ne da će juriti da kupuje koka kole i traži auto (osim ako ga već nema). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vićsa Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Srbo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 (edited) OK, sad cu da ga slikam na mobilni, a sutra ga slikam na normalni foto aparat. Nisam ga slikao za vikend poshto je padala kisha (( edit: here you go Edited July 18, 2011 by ZerBah Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sekira Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 do jaja koji motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vićsa Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Moram priznati Srbo, dobro si pazario :) Jedino što ja više volim manualno, ali kul. Svako ima svoj ukus :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 do jaja koji motor? Motor je Ecoboost 200KS i, shto je mozda josh vaznije, 320 Nm na 1750 obrtaja. Moram priznati Srbo, dobro si pazario :) Jedino što ja više volim manualno, ali kul. Svako ima svoj ukus :) Manuelno je cool, ali ne u moskovskim guzvama... Ne znam koliko ste imali prilike da vozite neka kola sa dualclutch robotom ili varijatorom, ali verovatno se secate elektromobila iz luna parka. Ovo chudo tehnike otprilike tako reaguje na gas - pritisnesh i ubrzavash dok se ne useresh poshto je na brzinometru vec 160 km/h, a ti nisi pritisnuo pedalu ni do polovine Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.