geografske pitalice

Dule_smor

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

to je i meni palo na pamet, al nije kanal 10 kilometara sirok pa da nema most neki:)...mada ima ono jezero na sredini, gatun valjda, al ne moraju most bas preko njega

edit/ glupi cigosi, nisu mogli da raskrce 100km sume!

postavljaj vudu ili jack!

vidi duleta sto je preuzeo stafetu

nece da raskrce iz mnogo razloga, urodjenika, sverca, zaraza..

Jake Silverstein, writing in 2006, described the Pan-American Highway as "a system so vast, so incomplete, and so incomprehensible it is not so much a road as it is the idea of Pan-Americanism itself

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

intermeco pitanje

koja boja preovladjuje na zastavi turkmenistana

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

zelena, jebem vas u politicku geografiju

Turkmenistan-Flag-%28transparent%29.gif

ajde jack postavljaj ne seri

ni malo logike ne bi skodilo - turkmenistan bi trebalo da ima ili zelenu ili crvenu zastavu :)

Sedimentne stene nastaju talozenjem raspadnutog materijala pod niskim pritiskom i na niskoj temperaturi.

Od ovih stena koje si naveo, ne znam da li si isao na trik pitanje, ali dolomit je mineral, a dolomitit je sedimentna stena. Evo bas do juce sam to ucio za ispit na faksu...

Navesti jedine dve zemlje koje 'dvostruko' nemaju pristup moru, znaci ni one, a ni niko od njihovh suseda.

How long will this last, this delicious feeling of being alive, of having penetrated the veil which hides beauty and the wonders of celestial vistas?
It doesn't matter, as there can be nothing but gratitude for even a glimpse of what exists for those who can become open to it.

linhenstajn je jedna

a druga zavisi od toga da li smatras kaspijsko more morem ili jezerom. ako ga smatras jezerom, onda je druga uzbekistan ili XXXXXXXXX (mislim da se XXXXXXXXX granici s kinom).

ako ga smatras morem, onda nemam pojma, verovatno nesto u centralno-jugoistocnoj africi

Sedimentne stene nastaju talozenjem raspadnutog materijala pod niskim pritiskom i na niskoj temperaturi.

Od ovih stena koje si naveo, ne znam da li si isao na trik pitanje, ali dolomit je mineral, a dolomitit je sedimentna stena. Evo bas do juce sam to ucio za ispit na faksu...

Navesti jedine dve zemlje koje 'dvostruko' nemaju pristup moru, znaci ni one, a ni niko od njihovh suseda.

tacan odgovor

za bonus, naterao si me da prekopam udzbenik iz geologije :) i kaze: dolomiti su karbonantne stene izgradjene od istoimenog minerala http://en.wikipedia.org/wiki/Dolomitic

mozda je autor iz cije knjige ucis hteo da napravi neku razliku ... dunno

Tacno je, LihTenstajn i Uzbekistan, postavljaj...

A sto se tice dolomita i dolomitita, verovatno je da je hteo da napravi neku razliku, posto sam ja opet pogledao i pise dolomitit :)

How long will this last, this delicious feeling of being alive, of having penetrated the veil which hides beauty and the wonders of celestial vistas?
It doesn't matter, as there can be nothing but gratitude for even a glimpse of what exists for those who can become open to it.

Da nastavimo s politickom geografijom, u duhu proslog pitanja - imena kojih sedam azijskih (i evro-azijskih) zemalja se zavrsavaju na STAN? Uzbekistan je jedna, koje su ostale? Molim vas da ne dajete polovicne odgovore nego jedino ako znate svih sedam :)