geografske pitalice

Dule_smor

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

afrika ima 4 vrha koja su preko 5k metara, to su kenija, mavashi, stenli i kibo. kibo je najvishi vrh kilimandzara, a kenija je vrh istoimene planine. od mavashija i stenlija je isto jedan na kilimandzaru, al da me jebesh sad ne bi mogao da se setim koji, mogu samo da nagadjam. tako da ako neko zna kojih planina su ovo vrhovi ima dobre shanse da pogodi odgovor. mada to opet ne mora da znachi da su cele godine pod snegom, mozhda ima neki na 4950m koji jeste :/ a ovo za nil mi ne znachi apsolutno nishta :D

:)

Uff sad treba ja da opucam. Jbt ja sam sad skroz u fazonu WoW geografije, ko da nisam s ovog sveta...

Ajde ako neko ima shtogod interesantno neka postavlja, a ja tju da se ubacim preko reda ako mi sine neko dobro pitanje...

... ukusi su razlichiti... reche djavo i sede u trnje...

Evo lakse pitanje, cisto da zivne topik malo...

Koja zemlja ima zastavu nepravilnog oblika (znaci da nije pravougaonik ili, redje, kvadrat)?

How long will this last, this delicious feeling of being alive, of having penetrated the veil which hides beauty and the wonders of celestial vistas?
It doesn't matter, as there can be nothing but gratitude for even a glimpse of what exists for those who can become open to it.

Jel moze neki hint, ili ce se otkiriti previse ako kazes bilo sta?

How long will this last, this delicious feeling of being alive, of having penetrated the veil which hides beauty and the wonders of celestial vistas?
It doesn't matter, as there can be nothing but gratitude for even a glimpse of what exists for those who can become open to it.

verujem neka visoravan u juznom delu anda, granica perua i cilea?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

heh ladno, isao sam na srecu :)

Panamericki autoput povezuje dve kontinentalne amerike, i to sve od aljaske do argentine. Da nije prekida u jednoj tacki, verovatno bi bio najduzi auto-put na svetu. Gde se, i zasto, prekida panamericki auto-put?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.