Dandy Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) Ma kako si ti to zamislio? Onda za jedno zeleno svetlo prođe 5 automobila umesto 30?? Prosto treba semafori da budu sinhronizovani tako da se prvo zatvori onaj na prethodnoj, pa onda onaj na sledećoj raskrsnici. Edited June 26, 2010 by Dandy Quote Dandy [RUR] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 brate ne lupaj :) ne trebas ti da pravis razmak izmedju tebe i ovog ispred od 20 metara :) nego od 3 metra :) da mogu kola da prodju cak i ako ostanes na sred raskrsnice : :) JASNO !? Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peja_ Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Ma kako si ti to zamislio? Onda za jedno zeleno svetlo prođe 5 automobila umesto 30?? ovo sto si rekao nema veze sa logikom Quote The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 brate ne lupaj :) ne trebas ti da pravis razmak izmedju tebe i ovog ispred od 20 metara :) nego od 3 metra :) da mogu kola da prodju cak i ako ostanes na sred raskrsnice : :) JASNO !? Očigledno nisi bio u mojoj situaciji... Šta meni vredi razmak od 3 metra ako ovaj ispred stane u mestu i ja opet završim na raskrsnici? Pričam o raskrsnici koja je duža od autobusa sa harmonikom. Daleko od toga da opravdavam zaglavljivanje na raskrsnicama. Trudim se uvek da ne budem u toj situaciji, ali hoću da kažem da se prosto dogodi čak i ako se trudim da ne dođe do toga. Quote Dandy [RUR] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 pa ti pricas o nekom extremnom slucaju onda :) vozis 50 na sat i onda odjendom se zakopas u mestu :) nije to poenta ! nego kad se vucete non stop stanes krenes stanes krenes :) da onda napravis 3 metra razmaka kad si u raskrsnici :) Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Hoću samo da ukažem na to da nisu uvek vozači krivi, već ima problema i sa sistemom semafora i zagušenja saobraćaja na određenim deonicama. Quote Dandy [RUR] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debeli Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Prosto treba semafori da budu sinhronizovani tako da se prvo zatvori onaj na prethodnoj, pa onda onaj na sledećoj raskrsnici. тако обично и функционише. само је проблем са супротним смером. :) интервали семафора су фиксни и не одговарају случајевима гужве. довољно је да само 1 аутомобил не прође на семафору у сваком интервалу и за 5 минута ћеш имати колапс. када би се интервал регулисао из центра а на основу параметара, тј. кад би имао динамички систем, било би боље, истина... Quote MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVAStyle over subsistenceCrown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Jedina alternativa je da vozila čekaju kao da imaju stop dok prethodni auto ne prođe celu raskrsnicu, pa onda krenu. I tako za svakog. Očigledno je da to ne bi funkcionisalo. pa ne moraš da gledaš sve tako crno belo. Ako ispred vozila koje je ispred tebe vidiš da ima dovoljno mesta onda ćeš krenuti i ti, ako je u pitanju kolona koja se kreće 2kmph onda ćeš sačekati na zaustavnoj liniji dok malo ne odmaknu problem je što našim vozačima ne može da dopre do mozga da postoje situacije kada na zeleno svetlo treba zapravo stati... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) Hmda... postoji tu i onaj detalj da ako staneš na zeleno imaš 80% šanse da ti onaj iza zatrubi, 50% šanse da ti opsuje sve po spisku i 1% šanse da izađe da te bije :P Ali opet se vraćam na ovu raskrsnicu kod Ade kada je gužva. Tu jednostavno kretanje nije tako sporo, a zaustavljanje je često nemoguće predvideti, pogotovo kada je ispred tebe kamion ili autobus. Edited June 26, 2010 by Dandy Quote Dandy [RUR] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 U suštini se slažem sa Dandyjem. Ne znam Pejo dal' ti voziš kola ili ne, ali generalno postoje situacije u kojima ne možeš da proceniš to zastavljanje kolone. Ja sam recimo prilično obazriv oko toga, i samog sebe iznerviram kad uđem u raskrsnicu i blokiram druge, pa prosto zaista stanem na zelenom kad vidim da ne mogu proći, pa ovaj iza može da trubi do sutra. Ali dešava se da iz nekog u tom trenutku "nevidljivog" razloga kolona stane i ti ostaneš na sred, iako je hiljadu puta do tad sve prošlo kako treba na toj raskrsnici a i ovaj put sa "anomalijom" je započeo u istom maniru. Da bi tako nešto izbegao morao bi čovek da sačeka ovog ispred da ode 5 metara (ovo što priča kali) pa tek onda da gas, ali to je zaista nemoguće. Video sam negde da planiraju da uvedu zone na raskrsnicama gde te panduri odmah kazne ako se zaustaviš. Biće obeležene celom površinom dijagonalnim prugama. Iako je po meni ovo suludo, jer bi praktično značilo da na drugim raskrsnicama smeš da uđeš, kul je što će ovako nešto krenuti da rade. A postaviće prvo kod Londona, tj. Kralja Milana / Kneza Miloša. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 dalje nisam citao, ako si objasnio jebi ga :D nema oni sta da cekaju, TI NE SMES DA UDJES U RASKRSNICU AKO NE MOZES DA IZADJES, nema ULASKA SA SVOJOM KOLONOM i slicno. ako imas mesta da prodjes, ti prodjes, ako nema, cekas PRE RASKRSNICE dok ne bude ocigledno ne razumem sta to znaci:) mislim, ja ako ocu levo, naravno da ne mogu da izadjem jer treba da cekam ove pravo, jel to znaci da ne treba da udjem u raskrsnicu dok ne prodju svi za pravo? naravno da ne znaci (jer ako prodju svi za pravo, to znaci da je meni doslo crveno:) ), ali ja to razumem iz tvog posta:) otkud ja mogu da znam koliko ce oni da se redjaju. zapravo, ovi posle mene kad im se otvori semafor, ne smeju da krecu dok ja ne izadjem (a izaci cu iz prostog razloga sto se semafor za moj pravac zatvorio (i ne vazi za mene jer sam ja usao) i imam prazan put). sto se tice stajanja na zeleno svetlo, stanes naravno ako je neki krkljanac jer moraju kola da se rasciste da bi krenulo dalje bilo sta, to stoji. Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atomic Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) @ dandy Zato uvek pored sebe nosiš neku šipku u slučaju da takvi mozgovi dođu da ti prete. Ljude jednostavno boli kurac da razmišljaju o tome, i to je to, kultura vozača je 0. (Kao da nije rečeno već 30 puta) Što se sviranja (trubljenja) tiče, mrzim da sviram bilo kome, osim ukoliko stoji na semaforu koji je zelen duže od 5 sekundi, onda samo kratko da ga upozorim. To ako je dan, ako je noć - ablendujem (valjda se 'vako piše). p.s. Ko se zadesi u nekom većem evropskom gradu u sred generalnog štrajka prevoznika, tome ni zlokobne srpske gužve neće teško pasti... :/ -edit- kad pre 2 posta :D Edited June 26, 2010 by Atomic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 ih, pa pretpostavljam da u nekom njujorku u ulici sa milion traka i milion taksija i likova koji pice na poso-kuca relaciji, postoje guzve o kojima mi mozemo samo da sanjamo, ali jebiga, zalim se na ono sto mogu Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) Inače u Njujorku se trubi do 50 puta više nego kod nas, al to je razumljivo, većina automobila na ulicama su takstisti, a 80% taksista došlo iz neke vuvuzela države. ocigledno ne razumem sta to znaci:) mislim, ja ako ocu levo, naravno da ne mogu da izadjem jer treba da cekam ove pravo, jel to znaci da ne treba da udjem u raskrsnicu dok ne prodju svi za pravo? znači da ako u toj ulici u koju hoćeš da skreneš levo postoji gužva treba da zastaneš, jer i kada prođu svi pravo ti i dalje nećeš moći da skreneš levo. Ako želiš da skreneš u ulicu koja je prazna onda treba ući u raskrsnicu. Bar ja tako zamišljam neki idealan (i malo verovatan :) saobraćajni bonton. Edited June 26, 2010 by trooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peja_ Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 vuvuzela drzava Quote The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atomic Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) Vuvuzela država :))))))))) -edit- E, jebi ga, pejo :) Edited June 26, 2010 by Atomic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Inače u Njujorku se trubi do 50 puta više nego kod nas, al to je razumljivo, većina automobila na ulicama su takstisti, a 80% taksista došlo iz neke vuvuzela države. znači da ako u toj ulici u koju hoćeš da skreneš levo postoji gužva treba da zastaneš, jer i kada prođu svi pravo ti i dalje nećeš moći da skreneš levo. Ako želiš da skreneš u ulicu koja je prazna onda treba ući u raskrsnicu. Bar ja tako zamišljam neki idealan (i malo verovatan :) saobraćajni bonton. pa to i rade ljudi kad se vidi. Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 beogradjani kada dodju u manji grad nemaju pojma gde su sta su pa im niko ne trubi jbg, trubenje u bgu po mom iskustvu je u 90% slucajeva iz nepotrebnih razloga, al ok kapiram svi zure stres navika ovo ono te se i ne obazirem i ako zatrubi neko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 problem je sto je guzva u beogradu katastrofalna, pa su se ljudi uglavnom navikli da trube po sistemu 'bolje spreciti nego leciti'. u smislu da cim prodje nanosekunda posle zutog, trube i ako ne moraju, 'za slucaj da se neko uspavao'. jer ako na nekim zloglasnim semaforima propustis jedan talas, iskopaces sebi oci u ocajanju. u manjim gradovima kontam da najveca guzva nije deseti deo standardne beogradske, pa je i trubljenje verovatno na minimumu, ako ne i na nuli. Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 danas sam bas vozio oko 1h, na kolima ne radi truba i bilo je slucajeva gde sam pasivno kretao da sviram ali je svaki put bilo iz razloga kada se neko drugi ponasa glupo/bezobzirno izlecu ljudi iz parking mesta da ne gledaju, seku linije-posebno na autoputu kada kreteni skrecu iz brze trake u izlaz jer su gledaju u nebo verovatno pre toga i naravno pesaci koji prelaze ulicu kao da su u tenku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Dr. Nick Riviera` Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Meni se do sad nije desilo da sam stao jer vidim da ne mogu da prodjem raskrsnicu iz cuga, a da mi neko iza nije zasvirao... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 problem je sto je guzva u beogradu katastrofalna, pa su se ljudi uglavnom navikli da trube po sistemu 'bolje spreciti nego leciti'. u smislu da cim prodje nanosekunda posle zutog, trube i ako ne moraju, 'za slucaj da se neko uspavao'. jer ako na nekim zloglasnim semaforima propustis jedan talas, iskopaces sebi oci u ocajanju. u manjim gradovima kontam da najveca guzva nije deseti deo standardne beogradske, pa je i trubljenje verovatno na minimumu, ako ne i na nuli. ne znam sta da ti kazem, ja sam ubedjen da mi trube jer su mi sha table a generalno cepam gume i startujem stalno zivahno jer tako generalno vozim, al nebitno mene ne tangira ako vama nije smor da vam po centru grada duvaju vuvuzele meni jos manje smeta :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VELIKI KURAC Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 (edited) ... Edited November 25, 2021 by VELIKI KURAC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 To, ja cu jednog dana nekom takvom probati da gedorom prebrojim zube, nadam se da neces biti ti pa da me tuzis JOZEFU KASI hehe Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 U Beogradu se mnogo manje trubi nego Moskvi. A i guzve su realno manje - uglavnom su guzve u shpicu. Moskva stoji radnim danom od 6 ujutru do 10 uveche, a deshava se da stoji i za vikend... Jedini dani kada sigurno nema guzvi su 1 i 2 januar. Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.