Jump to content

Zabrana trubljenja automobilom u centru Beograda


Zabrana trubljenja  

67 members have voted

  1. 1. Treba li zabraniti upotrebu sirena u centru, osim u ekstremnim situacijama

    • Da
      40
    • Ne
      27


Recommended Posts

Ma kako si ti to zamislio?

Onda za jedno zeleno svetlo prođe 5 automobila umesto 30??

Prosto treba semafori da budu sinhronizovani tako da se prvo zatvori onaj na prethodnoj, pa onda onaj na sledećoj raskrsnici.

Edited by Dandy

Dandy [RUR]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

brate ne lupaj :) ne trebas ti da pravis razmak izmedju tebe i ovog ispred od 20 metara :) nego od 3 metra :) da mogu kola da prodju cak i ako ostanes na sred raskrsnice : :) JASNO !?

Očigledno nisi bio u mojoj situaciji...

Šta meni vredi razmak od 3 metra ako ovaj ispred stane u mestu i ja opet završim na raskrsnici?

Pričam o raskrsnici koja je duža od autobusa sa harmonikom.

307ons6.jpg

Daleko od toga da opravdavam zaglavljivanje na raskrsnicama. Trudim se uvek da ne budem u toj situaciji, ali hoću da kažem da se prosto dogodi čak i ako se trudim da ne dođe do toga.

Dandy [RUR]

Link to comment
Share on other sites

pa ti pricas o nekom extremnom slucaju onda :) vozis 50 na sat i onda odjendom se zakopas u mestu :) nije to poenta ! nego kad se vucete non stop stanes krenes stanes krenes :) da onda napravis 3 metra razmaka kad si u raskrsnici :)

Нема  будућности без истине.

Link to comment
Share on other sites

Prosto treba semafori da budu sinhronizovani tako da se prvo zatvori onaj na prethodnoj, pa onda onaj na sledećoj raskrsnici.

тако обично и функционише. само је проблем са супротним смером.

:)

интервали семафора су фиксни и не одговарају случајевима гужве. довољно је да само 1 аутомобил не прође на семафору у сваком интервалу и за 5 минута ћеш имати колапс. када би се интервал регулисао из центра а на основу параметара, тј. кад би имао динамички систем, било би боље, истина...

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Jedina alternativa je da vozila čekaju kao da imaju stop dok prethodni auto ne prođe celu raskrsnicu, pa onda krenu. I tako za svakog. Očigledno je da to ne bi funkcionisalo.

pa ne moraš da gledaš sve tako crno belo. Ako ispred vozila koje je ispred tebe vidiš da ima dovoljno mesta onda ćeš krenuti i ti, ako je u pitanju kolona koja se kreće 2kmph onda ćeš sačekati na zaustavnoj liniji dok malo ne odmaknu

problem je što našim vozačima ne može da dopre do mozga da postoje situacije kada na zeleno svetlo treba zapravo stati...

Link to comment
Share on other sites

Hmda... postoji tu i onaj detalj da ako staneš na zeleno imaš 80% šanse da ti onaj iza zatrubi, 50% šanse da ti opsuje sve po spisku i 1% šanse da izađe da te bije :P

Ali opet se vraćam na ovu raskrsnicu kod Ade kada je gužva. Tu jednostavno kretanje nije tako sporo, a zaustavljanje je često nemoguće predvideti, pogotovo kada je ispred tebe kamion ili autobus.

Edited by Dandy

Dandy [RUR]

Link to comment
Share on other sites

U suštini se slažem sa Dandyjem. Ne znam Pejo dal' ti voziš kola ili ne, ali generalno postoje situacije u kojima ne možeš da proceniš to zastavljanje kolone. Ja sam recimo prilično obazriv oko toga, i samog sebe iznerviram kad uđem u raskrsnicu i blokiram druge, pa prosto zaista stanem na zelenom kad vidim da ne mogu proći, pa ovaj iza može da trubi do sutra. Ali dešava se da iz nekog u tom trenutku "nevidljivog" razloga kolona stane i ti ostaneš na sred, iako je hiljadu puta do tad sve prošlo kako treba na toj raskrsnici a i ovaj put sa "anomalijom" je započeo u istom maniru. Da bi tako nešto izbegao morao bi čovek da sačeka ovog ispred da ode 5 metara (ovo što priča kali) pa tek onda da gas, ali to je zaista nemoguće.

Video sam negde da planiraju da uvedu zone na raskrsnicama gde te panduri odmah kazne ako se zaustaviš. Biće obeležene celom površinom dijagonalnim prugama.

Iako je po meni ovo suludo, jer bi praktično značilo da na drugim raskrsnicama smeš da uđeš, kul je što će ovako nešto krenuti da rade. A postaviće prvo kod Londona, tj. Kralja Milana / Kneza Miloša.

Link to comment
Share on other sites

dalje nisam citao, ako si objasnio jebi ga :D

nema oni sta da cekaju, TI NE SMES DA UDJES U RASKRSNICU AKO NE MOZES DA IZADJES, nema ULASKA SA SVOJOM KOLONOM i slicno. ako imas mesta da prodjes, ti prodjes, ako nema, cekas PRE RASKRSNICE dok ne bude

ocigledno ne razumem sta to znaci:) mislim, ja ako ocu levo, naravno da ne mogu da izadjem jer treba da cekam ove pravo, jel to znaci da ne treba da udjem u raskrsnicu dok ne prodju svi za pravo? naravno da ne znaci (jer ako prodju svi za pravo, to znaci da je meni doslo crveno:) ), ali ja to razumem iz tvog posta:) otkud ja mogu da znam koliko ce oni da se redjaju. zapravo, ovi posle mene kad im se otvori semafor, ne smeju da krecu dok ja ne izadjem (a izaci cu iz prostog razloga sto se semafor za moj pravac zatvorio (i ne vazi za mene jer sam ja usao) i imam prazan put).

sto se tice stajanja na zeleno svetlo, stanes naravno ako je neki krkljanac jer moraju kola da se rasciste da bi krenulo dalje bilo sta, to stoji.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

@ dandy

Zato uvek pored sebe nosiš neku šipku u slučaju da takvi mozgovi dođu da ti prete.

Ljude jednostavno boli kurac da razmišljaju o tome, i to je to, kultura vozača je 0. (Kao da nije rečeno već 30 puta)

Što se sviranja (trubljenja) tiče, mrzim da sviram bilo kome, osim ukoliko stoji na semaforu koji je zelen duže od 5 sekundi, onda samo kratko da ga upozorim. To ako je dan, ako je noć - ablendujem (valjda se 'vako piše).

p.s. Ko se zadesi u nekom većem evropskom gradu u sred generalnog štrajka prevoznika, tome ni zlokobne srpske gužve neće teško pasti... :/

-edit- kad pre 2 posta :D

Edited by Atomic
Link to comment
Share on other sites

ih, pa pretpostavljam da u nekom njujorku u ulici sa milion traka i milion taksija i likova koji pice na poso-kuca relaciji, postoje guzve o kojima mi mozemo samo da sanjamo, ali jebiga, zalim se na ono sto mogu [:D]

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Inače u Njujorku se trubi do 50 puta više nego kod nas, al to je razumljivo, većina automobila na ulicama su takstisti, a 80% taksista došlo iz neke vuvuzela države.

ocigledno ne razumem sta to znaci:) mislim, ja ako ocu levo, naravno da ne mogu da izadjem jer treba da cekam ove pravo, jel to znaci da ne treba da udjem u raskrsnicu dok ne prodju svi za pravo?

znači da ako u toj ulici u koju hoćeš da skreneš levo postoji gužva treba da zastaneš, jer i kada prođu svi pravo ti i dalje nećeš moći da skreneš levo. Ako želiš da skreneš u ulicu koja je prazna onda treba ući u raskrsnicu. Bar ja tako zamišljam neki idealan (i malo verovatan :) saobraćajni bonton.

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Inače u Njujorku se trubi do 50 puta više nego kod nas, al to je razumljivo, većina automobila na ulicama su takstisti, a 80% taksista došlo iz neke vuvuzela države.

znači da ako u toj ulici u koju hoćeš da skreneš levo postoji gužva treba da zastaneš, jer i kada prođu svi pravo ti i dalje nećeš moći da skreneš levo. Ako želiš da skreneš u ulicu koja je prazna onda treba ući u raskrsnicu. Bar ja tako zamišljam neki idealan (i malo verovatan :) saobraćajni bonton.

pa to i rade ljudi kad se vidi.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

beogradjani kada dodju u manji grad nemaju pojma gde su sta su pa im niko ne trubi

jbg, trubenje u bgu po mom iskustvu je u 90% slucajeva iz nepotrebnih razloga, al ok kapiram svi zure stres navika ovo ono te se i ne obazirem i ako zatrubi neko

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

problem je sto je guzva u beogradu katastrofalna, pa su se ljudi uglavnom navikli da trube po sistemu 'bolje spreciti nego leciti'. u smislu da cim prodje nanosekunda posle zutog, trube i ako ne moraju, 'za slucaj da se neko uspavao'. jer ako na nekim zloglasnim semaforima propustis jedan talas, iskopaces sebi oci u ocajanju. u manjim gradovima kontam da najveca guzva nije deseti deo standardne beogradske, pa je i trubljenje verovatno na minimumu, ako ne i na nuli.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

danas sam bas vozio oko 1h, na kolima ne radi truba

i bilo je slucajeva gde sam pasivno kretao da sviram

ali je svaki put bilo iz razloga kada se neko drugi ponasa glupo/bezobzirno

izlecu ljudi iz parking mesta da ne gledaju, seku linije-posebno na autoputu kada kreteni skrecu iz brze trake u izlaz jer su gledaju u nebo verovatno pre toga i naravno pesaci koji prelaze ulicu kao da su u tenku

Link to comment
Share on other sites

problem je sto je guzva u beogradu katastrofalna, pa su se ljudi uglavnom navikli da trube po sistemu 'bolje spreciti nego leciti'. u smislu da cim prodje nanosekunda posle zutog, trube i ako ne moraju, 'za slucaj da se neko uspavao'. jer ako na nekim zloglasnim semaforima propustis jedan talas, iskopaces sebi oci u ocajanju. u manjim gradovima kontam da najveca guzva nije deseti deo standardne beogradske, pa je i trubljenje verovatno na minimumu, ako ne i na nuli.

ne znam sta da ti kazem, ja sam ubedjen da mi trube jer su mi sha table a generalno cepam gume i startujem stalno zivahno jer tako generalno vozim, al nebitno mene ne tangira ako vama nije smor da vam po centru grada duvaju vuvuzele meni jos manje smeta :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

To, ja cu jednog dana nekom takvom probati da gedorom prebrojim zube, nadam se da neces biti ti pa da me tuzis JOZEFU KASI hehe

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

U Beogradu se mnogo manje trubi nego Moskvi. A i guzve su realno manje - uglavnom su guzve u shpicu. Moskva stoji radnim danom od 6 ujutru do 10 uveche, a deshava se da stoji i za vikend... Jedini dani kada sigurno nema guzvi su 1 i 2 januar.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...