Goga[TT] Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Naruchish ga bez texta, meni ne smeta toliko :) Daj ljudi nepreterujte, meni je auto prelep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 1, 2010 Author Report Share Posted December 1, 2010 nova moda, gume u boji.... facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 plod saradnje Micubishija i Protona za potrebe trzista Indonezije i ostatka jugoistochne azije Proton Jebat osvezeni Krajsler 300C It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinister Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 jaoooooo, sto jebat, sto ne jebac :D Bring It Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 zato sto su nepismeni lol meni je stari 300C lepsi, smekerskiji, mada ja vise volim klasican dizajn.u stvari , nisu nepismeni nego su dogovor pravili u Bosni lol postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 A koja je tačno razlika između tog Jebata i Lancera? Mislim ovo mi deluje kao kad naši pokradu Punta pa ga nazovu Zastava 10 :) Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 pa jedno objasnjenje moze biti da je situacija u Indoneziji kao u Kini - ne mozesh uci na trziste automobila osim kroz, neki vid, kooperacije sa domacim proizvodjachem It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasandro Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Sto micubisi nije kooperirao sa zastavom :(((a ne mrvi fiat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 jebat :)) a krajsler mi je bezveze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 7, 2010 Author Report Share Posted December 7, 2010 Sto micubisi nije kooperirao sa zastavom :((( a ne mrvi fiat Fiat u vlasnistvu ima Ferarri. facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 danas ferrari 458, a jednog dana u nekoj buducnosti mozda budemo imali i Ferrai 011 :) It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasandro Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Ili ferrari 101 ili 128 :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 9, 2010 Author Report Share Posted December 9, 2010 "Međunarodni naučni skup "Nauka i tehnologija električnih i ekoloških vozila", sa specijalizovanom izložbom koja će ga pratiti, biće održan 15. i 16. decembra u Sava centru. Ulaz besplatan." Zwerko, idemo? :) facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 12, 2010 Author Report Share Posted December 12, 2010 Zvanično, od 2013. godine se menjaju motori u Formuli 1 - umesto V8-ica dolaze 1,6-litarski četvorocilindraši. Da, sličan motor koristi Opel Corsa OPC... facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 sličan isto koliko je motor u em trojci sličan današnjim f1 motorima :D očekuje se da ti novi proizvode oko 750 konja, što je manje od trenutnih, al prošli put kad je f1 koristila turbo motore, razvijali su po 1200-1500 ks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 "Međunarodni naučni skup "Nauka i tehnologija električnih i ekoloških vozila", sa specijalizovanom izložbom koja će ga pratiti, biće održan 15. i 16. decembra u Sava centru. Ulaz besplatan." Zwerko, idemo? :) Of korz :) Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 12, 2010 Author Report Share Posted December 12, 2010 sličan isto koliko je motor u em trojci sličan današnjim f1 motorima :D očekuje se da ti novi proizvode oko 750 konja, što je manje od trenutnih, al prošli put kad je f1 koristila turbo motore, razvijali su po 1200-1500 ks. Takodje uvode limit na obrtaje - najvise 12.000, mada, mozda ce ove formule biti dosta lakse... facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 13, 2010 Author Report Share Posted December 13, 2010 Zvanicno, novi Jeep Compass druga generacija, kompaktni SUV 2,0 16v 158 KS 2,4 16v 174 KS facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasandro Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Dobar, gotivim Dzip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 Alfa Romeo Giulia - naslednik aktuelne 159-ke Auto Express-ov render 1,4T 16v 120 KS 1,4T MultiAir 16v 170 KS 1,750 TBi 16v 200 KS 3,3T V6 MultiAir 24v 306 KS 1,6 JTDm 105 KS 2,0 JTDm 200 KS facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasandro Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Ne svidjaju mi se nesto ova Kajen svetla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 ako bude ovakav, biće najlepši u post-8c eri. ali je 159 lepša :( što nemam para da kupim alfu pre nego što je upropaste :((( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Meni je ok, al' mi je ime debilno :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 losh photochop i nista vishe od toga. It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Evo ti zwerko, malo da ti podgreje ideju :)) A i generalno je kul priča: btw, kad se pročita tekst ne deluje kao toliko daleka budućnost. Da se nije pokvario možda bi ga ovaj vozio ko zna koliko: Auto na struju daleka budućnost za nas BEOGRAD - Ako ste jedan od retkih građana Srbije koji vozi ekološki automobil na struju bićete svakako atrakcija na putu, ali i predmet podozrivih pogleda tipa “šta je ovo?”. Beograđanin Petar Polimac (55), jedan je od prvih kupaca električnih automobila čije polugodišnje iskustvo sa francuskim “Reno kangu elektriksiti” donekle objašnjava zbog čega su ekološki svesni vozači raritet u Srbiji. Čuvena, pomalo izlizana sintagma “Ljubav na prvi pogled” ne odnosi se, naravno, samo na ljude. Petru se to “desilo” u zimu 2007. godine, sa automobilom. - Pošto moja supruga ima radnju blizu kuće na Banovom brdu, a robu nabavljamo u Zemunu, želeo sam da kupim automobil sa malom potrošnjom. Otišao sam na obližnju auto-pijacu i odmah se zainteresovao za beli pik-ap “reno”. Svideo mi se zato što liči na kombi, a imao je novu karoseriju i iznutra je bio gotovo netaknut. Kad sam čuo da je prešao svega 11.000 kilometara za mene nije bilo dileme. Vlasnik mi je rekao da taj “reno” ima električni motor i da ću ga teško registrovati ovde, pa mi je u cenu od 4.800 evra uračunao i ugradnju benzinskog motora. Međutim, tražio sam da ga odmah provozamo i toliko sam se oduševio da sam ga odmah kupio u želji da ga vozim isključivo na struju - priča Petar, inače direktor u osnovnoj školi “Kralj Petar II” na Vračaru. Ipak, tada su se pojavili prvi problemi, praćeni šetnjama od šaltera do šaltera u policijskoj stanici. - Imao sam uvoznu deklaraciju iz Francuske, ali nikako nisam mogao da registrujem automobil. Tadašnji carinski zakon je “prepoznavao” električni automobil, ali zakon o saobraćaju nije uopšte predviđao vožnju sa električnim motorom. Zbog toga su mi u policiji govorili da sam kupio, u stvari, nešto što se vodi kao mašina za veš. Nisu znali uopšte u koju kategoriju automobila da svrstaju taj “reno” da bi tek posle skoro tri meseca natezanja dozvolili da ga registrujem po najmanjoj kubikaži kao za “peglicu” - seća se Petar i dodaje da nijednog trenutka nije odustao od ideje da vozi “na struju”. Nakon registracije, Petar je sa svojim elektromobilom predstavljao pravu atrakciju kako na ulici tako i u komšiluku, a o bešumnosti “renoa” i danas se ispredaju brojne anegdote. - Dešavalo se da bukvalno kolima dođem do bakica koje prelaze put i da me uošte ne spaze, a nisu reagovale ni mačke ni psi kada prolazim. Komšije znaju da volim da vozim čudna vozila, ali kad su videli da automobil punim na najednostavnijem monofaznom kablu u dvorištu smejali su se. Uspeo sam, na primer, da povećam snagu motora tako što sam poslušao savet stručnjaka i ispraznio ga do kraja čim sam kupio automobil. Tako sam umesto 35 kilometara, koliko su mi rekli na auto-pijaci da može da pređe bez punjenja baterija, osposobio automobil da prelazi više od 90 kilometara u cugu. Svakodnevno sam sa njim išao na posao i nijednom nisam imao ni najmanji problem. I kad sam išao “100 na sat”, ništa se nije čulo, osim škripe guma ponekad - objašnjava Petar i dodaje da je za pređenih 4.500 kilometara potrošio svega oko 2.000 dinara za struju. I kada je pomislio da je najsrećniji vozač u Srbiji Petra je posle šest meseci “na zemlju” spustila kontrolna tabla iza volana. - Kompjuterski sistem počeo je da se gasi i pali sam od sebe u toku vožnje. Pokušao sam da ga popravim na sve načine, zvao sam i servis u Parizu. Međutim, rekli su mi da moram da ga odvezem kod njih u Francusku. Nisam imao drugog rešenja nego da mu ugradim benzinski motor. Vozio sam ga još godinu dana, a onda prodao prijateljici koja je oduševljena njim - ističe Petar i dodaje da bi, da je postojao kod nas servis, sigurno i dalje vozio “na struju”. Na nizbrdici se punio sam Iako je za skoro četrdeset godina promenio više od deset automobila, od čega tri mercedesa, Petru je po mnogo čemu “Reno kangu elektriksiti” prirastao za srce. - To je idealan automobil za grad. Na putu za posao išao sam sa Banovog brda preko Topčidera i Autokomande do Vračara. Na toj relaciji se na svakoj nizbrdici punio sam tako da sam za “smešne pare” putovao na posao. S druge strane, taj automobil nema ulje pa jedino o čemu sam morao da brinem je da ga priključim na struju, a na tabli sam tačno znao koliko još kilometara mogu da vozim. Jedina mana bile su mu baterije od 380 kilograma koje su zauzimale mesto za rezervnu gumu pozadi pa je zbog ravnoteže imao olovne tegiće na prednjem delu - priča Petar i dodaje da je elektromobil bio startniji od gotovo svakog automobila na gorivo koje je imao. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts