Ko gde bleji

Pozdrav drugari, verujem da svi mi, pored rur-a, imamo jos neka mesta gde krademo bogu vreme. Koja su vasa omiljena mesta i koje su obavezne strane koje otvarate kad sednete za komp?

moje bleje su, sem rura jel, i:

www.hattrick.org - online menadzerska simulacija koju igram vec 5 godina (uf kako je ovo tesko izaslo iz mene :)

b92.net - dnevne vesti

soinfo.org - somborski sajt sa vestima i raznim drugim stvarima

engadget.com - verovatno najpopularniji sajt na svetu sa IT novostima

naravno, nisam stavio sajtove tipa gmail, vremenska prognoza itd :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

FB, forum faxa (sietf.org), slashdot.org (IT vesti), b92.net/info, Kotaku (gaming vesti), stripovi (xkcd, penny arcade, wulffmorgenthaler, cyanide and happiness), daily NASA picture (http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/astropix.html)

od ostalih common stvari, ne bleja nego više kad nešto konkretno zatreba: youtube.com, Pandora / GrooveShark / soundcloud (music streaming), katz.cd / warez-bb, tinypic, tr.im, youjizz

meebo.com (browser based IM client) kad nisam na svojim kompovima, itd

jel' uvek ovako sporo i baguje?

meni vajbs nikad nije bagovao, jes da je bio spor doduse

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.