Sličice i kartice - Panini, Topps, Merlin, Upper Deck

gruja

ja imam sto mi buraz dao popunjene albume od 90, 92, 94 ..

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

• 2 weeks later...

@Atelas:

ZOMG!!!@1112!@!@1!@!@@!!!!111

Bravo matori...hvala na informaciji...

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

• 2 weeks later...

imam gomilu tih starih albuma jel zna neko gde mogu da ih utopim ?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

• 4 weeks later...

Jaoo imam gomilu albuma, a mislim da je poslednji koji sam do kraja popunio Simpsonovi... Najvishe imam fudbalskih, od calcio lige 95/6, tako neshto, onaj paninijev oficijalni od 600 slika, pa do world cupa 2002... Znachi sve moguce u tom periodu, a od NBA imam neki ako se secate, ono, imash obichnu sliku igracha, i kao na terenu slika, u pokretu... I josh par nekih nebitnih NBA, ali ovaj mi je ostao urezan u srcu... A imam 2 albuma u koja nisam ni jednu slichicu zalepio, valjda baywatch i iznogud... Joj sad cu da podignem kauch, ispod njega mi stoje albumi... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KEVA ODNELA U GARAZHU, OMG UBICU JE :(((((((((((((((((((

A kako sam se izderao na nju pre 2-3 meseca shto tu drzhi albume, a lepo mi je vikala da je to lepa uspomena... Koja sam budala, sad treba da se nadam da ih cale nije bacio kad ih je video u garazhi...

Ko kaze da je euforija splasnula. Dajte ovamo sve slicice sa ranijih evropskih i svetskih prvenstava, koje vam ne trebaju, mozemo i da se menjamo, imam dosta duplikata

Pozdrav od cika Velje

Cika Veljo jel te zanimaju mozda albumi USA 94 Panini i European Stars 96 Panini za nekih 170e?

pocetkom juna albumi su na ebayu isli po 300 dolara u proseku.. sad ce evropsko...

• 1 year later...

koliko ima slicia u albumu ukupno>?

-Ukoliko neka devojka sedi negde sama NIKADA joj nemojte prici, sesti pored nje i izvaditi digitron i pitati je jel zna da racuna, ona kaze da zna, i reci "racunaj da cu te jebati" (osoba cija je ovo fora ima 30 godina i NIKADA nije imao devojku koja ima sve zube)

▲

▲ ▲

• Lex pinned this topic