zanimljive slike

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Uh, ova je zlo:

beever_010.jpg

Princip je jednostavan da se ukapira, a težak da se masteruje. Sve se crta izduženo na podlozi (pri čemu sve mora da bude u proporcijama, što je noćna mora, kapiram), i kada se pogleda pod pravim uglom, sve ispadne neizduženo, već kako treba (kao one "pletenice" u enigmatskim magazinima, ništa ne vidiš šta piše dok ne iskosiš list, onda se pročita o čemu se radi).

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

artt13.jpg

artt12.jpg

'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...

My mother, and my sisters, and my brothers.

'Lo, there do I see... The line of my people...

Back to the beginning. 'Lo, they do call to me.

They bid me take my place among them.

In the halls of Valhalla...

Where the brave... May live...

...forever.

e to, to su te fotke, sad ti je valjda jasnije atelase:)

inace, ako niste znali, taj princip je koristio i mikelandjelo u sikstinskoj kapeli za visoke i iskrivljene stvari, da bi bilo kul kad se gleda sa poda. talk about masterstvo:) sto se tice perspektive i odnosa, to se odredjuje geometrijski, trigonometrijski i cisto sablonski, tako da, ko sto rece pip, nista tu nije nesto tesko jer koristis 'formule' i ustanovljene stvari, ali je tesko da se masteruje jer treba prakse.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Ovaj vodopad je zlo, zlo, jer ima naglu promenu perspektive prilikom crtanja kod dela gde se "prelama" voda i počinje da pada

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."