• Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvala svima osim ivanu, njega prezirem

@alex

pa za japan, jos cekam da mi se jave ovi iz ambasade :(

brandstack.com/users/portfolio/logos/gligorov \\ behance.net/gligorov

99designs.com/people/gligorov \\ twitter.com/MarkoGligorov \\ upstack.com/

sat vremena se mucim da se setim passworda za pristup joomla control panelu sajta, na kraju izmuftam neki reset sifre preko mysql u kontrol panelu, udjem na sajt, i zaboravim sta sam hteo :|

idem da spavam, jebes ovo

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

sestra mi se porodila, drugi put, mali bata :) uzdravlje!

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

sta ti je maler

koliko godina sam za exit dolazio kod sestre na gajbu, praznu ovo ono ortaci i ta zajebancija... a ovaj exit me ceka mlada lepa ruskinja 89. godiste (na razmeni studenata), a ja posle nekoliko godina idem sa devojkom ... boze zasto mi to radis... ima nocas da se ubijem da ne gledam na oci xD

fallout_table.gif

koliko godina sam za exit dolazio kod sestre na gajbu, praznu ovo ono ortaci i ta zajebancija... a ovaj exit me ceka mlada lepa ruskinja 89. godiste (na razmeni studenata), a ja posle nekoliko godina idem sa devojkom ... boze zasto mi to radis... ima nocas da se ubijem da ne gledam na oci xD

ja ovo vidim kao da si od 2 kombinacije,ti "izvukao" bolju...uzivaj sa devojkom jbt!

2ch4bup.jpg

pitaj ribu za trojku, mozda te usere

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.